• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door hespera

1. Update 2.96

ik ook niet!
  2. W1 = dood!

Zolang er nuggets gespendeerd worden, wordt er helemaal niks opgeheven :no: Poon ik begrijp je punt volkomen, ik heb mijn fortwapen ook aan de wilgen gehangen! Ik heb er geen trek meer in om mijn avonden op te offeren aan iets dat me nog weinig plezier oplevert. Of heb ik nu ook geen...
  3. W1 = dood!

Het is meestal stil AAN de overkant. :no:
  4. W1 = dood!

Dat is nu eenmaal zo roller :D
  5. W1 = dood!

Huipie is hilarisch en nooit te beroerd om een, al dan niet misplaatste, (rot)opmerking te plaatsen. Familie van Roller misschien? Die kan dat ook heel goed :D
  6. W1 = dood!

Nou hier dan de tg die de stadsleiders ontvangen hebben van Ridder Jesse, ik lees niks over muntjes! Misschien is het jullie ontgaan, maar de Deperado's van W1 zijn uit een alliantie gestapt. Dit omdat UL alle forten in handen heeft en wij graag nu als onafhankeljke stad ook eens tegen hun...
  7. W1 = dood!

De muntjes zijn leuk, maar bijzaak! Ik ben FGer en wil dan ook graag vechten. Met mij nog meerdere mensen denk ik, gezien de stijgende opkomst. Het gaat Desperado niet om de forten, maar om de gevechten en ook de gezelligheid op de chat tijdens en voor de gevechten. Het is wel frappant...
  8. De beste

Ja dat was in dezelfde periode. Loeske, CC, Far West, maar die hebben Revo allemaal verlaten :) Je kunt wel zeggen dat MoTTo de beste fg stad was en Revo de beste fg alliantie was. Maar dat is wel verleden tijd :)
  9. De beste

Ik zei toch dat ik het niet over vergane glorie had :D Revo was ooit een mooie bg met mooie gevechten, toen CC de touwtjes nog in handen had.
  10. De beste

Maxy ik kijk puur naar W1 en naar het nu, niet naar vergane glorie. Die andere werelden interesseren me niks :no: Daarnaast bepaal ik zelf wie ik het beste vind :mad: Als jij je mening kwijt wil over wie jij het beste vindt, leef je uit en vul er zelf één in. :laugh: Roller; MoTTo is zo DooD...
  11. De beste

De beste premiumspeler: John Boone, Don Wiebah De beste nonpremiumspeler: ? De beste duellant: MK91 De beste bouwer: Anja Charite De beste fortvechter: Outrageous/Gunsn (wakker worden Guns!!)/Lierse00 en zijn er eigenlijk nog veel meer maar wordt een hele lange lijst! De beste leider (algemeen)...
  12. nieuwe rondreizende handelaar

Als je dit aangepast wilt hebben --> Ideeënforum.
  13. set paarden

Als je dit aangepast wilt hebben --> Ideeënforum.
  14. Nog een paar plekjes

Je vergeet nog te vermelden dat we de nummer 1 stad zijn! :D
  15. Feedback topic Let it Shoot

Gefeliciteerd Out!! :) Verdiende winnaar, zo zie je maar dat je ook met sportief spel kunt winnen. Ook ik vond het veel te lang duren. Wel super dat er zo veel tijd ingestoken is, maar ik was toch niet blij met deze CW. Het riep helaas enorm veel ego gedrag tijdens fortgevechten op...