• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door halown

  1. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Klopt maar dit valt onder een andere categorie. zoals ik al zei hall of fame lijkt me meest geschikt.Tenzij je andere records toelaat van eerste met alle producten 2500 stuks bijvoorbeeld. Dan hebben alle records invloed op de server omdat iemand zich daarop focust. Ik verzamel alleen maar op...
  2. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Dit kost linksom of rechtsom veel meer moeite om te behalen dan andere records. Tja dat werkt toch altijd zo met nieuwe records, tot dat iemand anders het kan bewijzen dat die het eerder heeft behaald of hogere score heeft.
  3. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Ik heb volgens mij als eerst voor alle producten 1000 stuks of meer behaald (wereld dakota) , zou ik dit kunnen claimen onder het categorie kopje hall of fame ?
  4. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogst aantal ervaring in een duel: 16.200 (Outrageous, W1) Hoogst aantal ervaring in een duel: 22.523(Halown, Dakota) Duel: halown vs Rowtag
  5. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Meeste ervaring bij een arbeid, tijdsduur 1 uur Bouwer (kerk valt hier niet onder) 3.244 (jellebie34, Issaquah) Meeste ervaring bij een arbeid, tijdsduur 1 uur Bouwer (kerk valt hier niet onder) 3.998 (halown, Dakota) Arbeidsrapport: Een tipi bouwen
  6. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Grootste hoeveelheid verkregen geld (met premium) $7.232 (Rowtag, Dakota) Grootste hoeveelheid verkregen geld (met premium) $9.430 (Halown, Dakota) Hoogste geldwaarde (loon + verkoopwaarde van gevonden voorwerpen/producten) verkregen bij een arbeid (met premium) $13.018 (lucius6, Arizona)...
  7. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Grootste hoeveelheid verkregen geld (met premium) $6.242 (Lotte207, Huachuca) Grootste hoeveelheid verkregen geld (met premium) $7.202 (halown, Dakota) Arbeidsrapport: Missiehuis bouwen
  8. halown

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Meeste voorwerpen/producten gevonden bij één arbeid (Niet-Avonturier) : 82 (Lotte207, Huachuca) Meeste voorwerpen/producten gevonden bij één arbeid (Niet-Avonturier) : 92 (Halown, Dakota ) Arbeidsrapport: Vis spietsen
  9. halown

    Naam nieuwe wereld

    Ik zou graag Mississippi als 3de optie willen toevoegen :)
  10. halown

    Prestatiepuntenklassement

    Mag ik ook toegevoegd worden aan de prestatiepunten lijst?
  11. halown

    Beloningen 15e verjaardag

    Ik wil graag de items ontvangen op de wereld Dakota
  12. halown

    Ronde XI

  13. halown

    Ronde X

    geweer= 10, hoed=7 broek =2 ? = 24
  14. halown

    Ronde IX

    A 2, B 3 en C 1.
  15. halown

    Ronde VIII

    Sinds het begin erbij wanneer er nog geen fortgevechtwapens, riemen en broeken waren.
Bovenaan