• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Evelyne

  1. manager?

    Kleiduif welkom en Kroenuh bedankt en veel succes met wat je hierna gaat doen
  2. Updates discussietopic

    Daarnaast, van November 19 12:00 tot December 2 kun je 3 seizoen voorwerpen vinden in de UP shop. nog even geduld row ;)
  3. Feedback Handwerk event 2020 & Handelsman Angus

    Het is een laag recept, dus kun je zeker wel doen
  4. In memoriam Janus44

    Sterkte aan zijn naasten
  5. Update 2.96

    Kan niet verder in de Fala opdracht. Ik heb de kam ontvangen maar toch zegt ie dat alleen mannen deze kunnen dragen. tsssss
  6. Paasevent 2018

    Ik had met de koffie van Maria dan wel heel veel mazzel. 1x 15 sec arbeid koffie malen met gemalen koffie in mijn hand en ik had m :D
  7. Paasevent 2018

    Heb ik gedaan :D
  8. Paasevent 2018

    https://screenshots.firefox.com/l9Rx9QeyOTDAcVCI/nl13.the-west.nl niks gekregen inderdaad ......
  9. Avonturen

    oh thx,eindelijk....... op naar de volgende, geldt daar hetzelfde voor? maar die duelopdrachten (tegen spelers) zijn ook al niet te doen voor me, dan moet ik gaan leuren of ik iemand aan mag vallen, zo geen zin in :P
  10. Avonturen

    Dat zul je altijd wel enigszins hebben. Ik speel ook voor de opdrachten, arbeiden en fun. Duel en fg vind ik geen hol aan, avonturen daarentegen wel. Een van de opdrachten krijg ik ook maar niet afgesloten omdat ik geen duel speler ben. een fg opdrachtje kan ik nog wel eens afsluiten eens in de...
  11. Avonturen

    Ik niet :( Wordt tijd dat avo nieuw leven ingeblazen wordt. Met de juiste spelers krijg je hele leuke potjes. Maar nieuwe spelers moeten dan wel betere uitleg krijgen van de ervaren spelers. We zijn zelf ook klein begonnen, jammer dat de meeste daar niet aan denken
  12. Update 2.69

    Is het bekend dat er bij avontuur een bug zit? poppetjes zijn de eerste ronde niet zichtbaar. wanneer wordt dit verholpen?
  13. Update 2.67

    Als je een avospeler bent weet je welke pappenheimers wel of niet leaven ;)
  14. Update 2.67

    ik kan wel eens een spel leaven in een ko om even een fluister te pakken of net een andere actie te zetten of om te verversen als ik lag heb. toch wordt dat gezien als verlaten, terwijl ik altijd alle spellen uitgespeeld heb. Beetje jammer weer. :p :p
  15. Update 2.64

    Sexy hoor, die dames in avo :D maar waarom staan we achterstevoren?? :P
Bovenaan