• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Don Wiebah

  1. Don Wiebah

    Opdrachtreeks Handwerken 2.0

    moet ie dan ongeveer rond 1 april beschikbaar komen?
  2. Don Wiebah

    Update 2.96

    antwoord is dus, ja?
  3. Don Wiebah

    Update 2.96

    Klopt het dat die Masclets (beloning van de kapotte opdracht) vindbaar is baar arbeiden?
  4. Don Wiebah

    Update 2.91

    Als ik gewoon het gouden geweer heb gehaald met mn eigen sleutels, krijg ik dan een glanzende premium kist van die nieuwe opdracht?
  5. Don Wiebah

    Update 2.88

    beter fixen ze dan de avo's
  6. Don Wiebah

    Update 2.88

    veilbare dingen :D
  7. Don Wiebah

    Loterij 10 jaar The West

    Beste Rick, Ik wacht nog op een uitleg waarom wel 2/5 items weer terug genomen kunnen worden en niet 4 van de 5, zodat alleen het juiste item overblijft. De uitleg dat dit eerlijker is voor de winnaars, zoals die ergens door leucothea (of hoe je dat ook schrijft) is gegeven, slaat in mijn ogen...
  8. Don Wiebah

    Loterij 10 jaar The West

    winnaars moeten hun klep houden Ik wil een goede publieke reactie en wil mijn geld van de loten graag terug
  9. Don Wiebah

    Loterij 10 jaar The West

    De enige logische oplossing is gewoon de vier onjuiste items verwijderen. Waar nu voor gekozen is slaat echt nergens op en is een grote middelvinger naar degene die al ongelukkig waren en niet gewonnen hebben.
  10. Don Wiebah

    1 april

    http://prntscr.com/iz7t6l
  11. Don Wiebah

    Paasevent 2018

    En wat als iemand al nuggets heeft uitgegeven aan dit event? die verliest dan zijn winstreak zodra het (tijdelijk) verdwijnt?
  12. Don Wiebah

    Update 2.73

    Eindelijk het circus weer terug
  13. Don Wiebah

    Valentijnsevent

    bij mij werkte het juist niet, spel gooide hem meteen weg toen ik erop klikte
  14. Don Wiebah

    Valentijnsevent

    ik zie op w1 geen 24u Hartenzak in de shop staan
  15. Don Wiebah

    Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

    ik hem hem ook nog niet Ik zat niet bij de eerste deelenemerslijst, ik ben iets l;ater ingevlogen als vervanging van een inactief iemand
Bovenaan