• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Davy Jones

  1. Davy Jones

    Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    Mijn stem heb je al :p
  2. Davy Jones

    Updates discussietopic

    Zolang een voorstel geen (of niet meteen) geld op brengt voor Innogames kan je nog lang wachten... Is uit deze update nog maar eens gebleken. Set waarden aanpassen van shopsets kan wel klaarblijkelijk meteen, maar Spiritset bonus fixen, wat wel in de beta zou gefixt moeten zijn, is hier niet...
  3. Davy Jones

    Event idee: Herhaling Fortgevecht competitie

    Ikzelf vond het jammer dat de competitiviteit bij de vorige editie zo hoog was. Op het eerste gezicht is dat iets goeds, maar dan word je deels verplicht om bij elke FG online te zijn. Anders verpest je de dagen- en misschien zelfs wekenlange voorbereiding van je teamleden, en meestal dus ook...
  4. Davy Jones

    Nieuwe migratieroutes (september 2018)

    De meesten hier delen dezelfde mening dat .nl nu al een tijdje niet meer is wat het ooit geweest was. Ik ga akkoord met deze stelling, en het wordt met elk jaar (en dus ook met elke nieuwe wereld) maar erger en erger. Maar wat me het meest opvalt is dat de meesten niet meer echt willen dat .nl...
  5. Davy Jones

    Start wereld Huachuca

    Denk je echt dat veel mensen op deze nieuwe wereld zitten te wachten? Ik denk dat de meeste mensen niet echt meer om kunnen geven. Wederom wordt de actieve community (wat er nog van overblijft tenminste) gesplitst... Grace was al dood voor het begon, zal hier niet anders zijn. Waarom moet dan de...
  6. Davy Jones

    Start wereld Huachuca

    Om eerlijk te zijn, vind ik Hoodooland oprecht beter dan die 2 in de poll...
  7. Davy Jones

    gaat deze wereld...

    Njah als je ongeveer €0 investeert zal je praktisch altijd winst maken als er 1 iemand nuggets koopt toch? Misschien heb je nog de kosten om de servers te runnen, maar laten we eerlijk zijn: die servers zijn ook van de jaren stilletjes en zullen vast niet zo duur zijn... :p
  8. Davy Jones

    Update voor de markt???

    Laten we het doortrekken naar meer van dat soort dingen. Veel features in scripts horen eigenlijk in de base game zelf te zitten imo. ;)
  9. Davy Jones

    Beter te vroeg dan te laat

    Motivatie was ver zoek, klopt. Dat kwam langs de ene kant omdat we vaak verloren, langs de andere kant denk ik ook dat het komt omdat de leiding zelf niet gemotiveerd was vanaf het begin. Bedoel ik heb je eerste weken niet gezien, en je forum post + wat je zei na we een fg hadden verloren was...
  10. Davy Jones

    Wat zit er onder je ctrl+v toets

    https://www.pomhub.com/
  11. Davy Jones

    Events

    Met de manier waarop TW nu draait, gaan er wel veel stoppen ja. :D Anyway, het is wel misleidend, en soms beetje enerverend. Maar goed dat weten we toch wel al langer. :)
  12. Davy Jones

    Avonturen

    Beste manier lijkt me om het toch af te schaffen? Laten we eerlijk zijn: +75% van de mensen spelen het puur voor de beloningen of voor een quest. Breng gewoon poker terug, dat werd tenminste nog gespeeld voor het plezier. Waarom is het trouwens verwijderd van het spel? Als het wegens gokken was...
  13. Davy Jones

    Update 2.69

    Daarvoor is dus event paar dagen uitgesteld? :huh:
  14. Davy Jones

    Dag van de dood 2017

    Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk, heb nergens aangehaald dat het andere jaren makkelijker was? ;) Alsnog 8.750 per dag, als je maar 330 gemiddeld per uur krijgt... Trek daar 1500 per dag vanaf door vrienden, dan is het best moeilijk om zonder 150 ap, zonder 100% ap boost opties, zonder...
  15. Davy Jones

    Dag van de dood 2017

    Als ik het goed begrijp is dat 140k op 16 dagen? Hoe moet je dat halen zonder nuggets? :huh: Daarbij mensen zonder nuggets kunnen in 16 dagen geen complete set krijgen? Eerst de community (wat al niet zoveel voorstelt) splitsen door onnodig een nieuwe wereld te starten, en dan verder OP sets...
Bovenaan