• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door cor696

1. Wat word het

Het begin van Colorado (15-10-2012) zie ik zelf als het begin van mijn The-West tijd, maar het was me helaas niet geluk om tot het einde te blijven. Net een jaar te vroeg gestopt :P
  2. Opdrachtreeks Charlie

Ik heb helaas me duel niet meer van die opdracht (door migratie). Iemand die hem nog wel heeft en even kan kijken?
  3. Opdrachtreeks Charlie

Probeer hem eens met erg weinig lp te duelleren (bijvoorbeeld wanneer je net KO ben gegaan). Het is namelijk mogelijk dat hij jouw lp weerspiegelt en dan moet je hem maar 1x raken.
  4. The West Wereldrecords & discussietopic

Maar hij is geen duellant? Dat moet je of het record afkeuren of de beschrijving bij de records aanpassen naar crit / geen crit :P Anders is dit zeer oneerlijk voor de andere duellanten die zonder crit een keer hoger hitten maar "Geen duellant" bij het record zien staan.
  5. Update 2.94 & Valentijnsevent

Gaan we door tot het event van volgend jaar? :D
  6. Update 2.94 & Valentijnsevent

Vannacht kregen we wel de beloningen nogmaals :D
  7. Update 2.94 & Valentijnsevent

Zijn er nog meer mensen die elke 3 dagen spam ontvangen van Innogames? :D https://prnt.sc/mqkod2
  8. De provinciale dokter

Je moet spullen kopen op de markt van vreemden. Dit komt op het volgende neer: Je moet iets op de markt kopen (kan je vinden in je eigen stad of in een vreemde stad, dit is dus niet de handelaar); Degene waarvan je het koopt mag niet in je stad of alliantie zitten; De voorwerpen worden pas...
  9. Cowgirl

Je kan de roze korset krijgen via een opdracht. Deze opdracht kan je vinden onder taken in de saloon (waar je ook de dagelijks herhaalbare opdrachten heb).
  10. Wie is POM?

Nope, Rowtag?
  11. Nieuwe migratieroutes (september 2018)

Mijn account kan je nu vinden op Fair (uit 2012)
  12. Wie is POM?

Helaas :D Ambler?
  13. Wie is POM?

Goed! Rowtag?
  14. Wie is POM?

Nope Tba?
  15. Wie is POM?

Helaas, Ambler?