• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door california007

  1. california007

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Daar ga ik zelfs niet met lvl 4 Vaquero bovenuit komen :D Kostte mij zo'n 15-20 duels voordat ik eindelijk die 8e hit kreeg, hoe vaak is hij wel niet bij jou langs geweest haha:p
  2. california007

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Deze records zullen wel snel weer verbroken worden, maar voor nu heb ik ze even :ph34r:: Hoogste hit in een duel: 864(The Lone Ranger., Dakota) Duel: california007 vs wf231 913, california007, W1 https://prnt.sc/x6DOJqJEBKH7 Hoogste schade in een duel: 6.679 (gvb, Kickapoo) Duel...
  3. california007

    The West Wereldrecords & discussietopic

    1474 Handwerk diversiteit, W1 Geen idee of Lotte op een andere wereld al meer heeft, maar dan hebben we iig een update. Edit: ook het hoogste aantal gemaakte voorwerpen zie ik, 78.442
  4. california007

    Feedback topic IFBC 2020

    Wat zijn de prijzen voor dit event?
  5. california007

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogste diversiteit met handwerk: 1.041 (Rowtag, Dakota) https://prnt.sc/qsii68 1.169 diversiteit california007, Wereld 1
  6. california007

    Paasevent 2018

    En hoeveel mensen lezen nu werkelijk het forum? Ik ben er enkel achter gekomen omdat het toevallig gelinked werd in de saloon. Mensen die wisten dat het op de 28e begon verdienen naar mijn mening niet per sé compensatie, maar gezien het feit dat er qua proporties vele malen meer ontwetenden dan...
  7. california007

    Circus

  8. california007

    Circus

    Enige compensatie zou wel fijn zijn. Arizona en Dakota bijvoorbeeld, hebben het circus langer gehad dan bijvoorbeeld Wereld 1, waar het event er maar een paar uur was. Andere werelden hadden dus al wat goede rotaties gehad, en hebben dus meer profijt gehad (of hadden kunnen hebben) van het...
  9. california007

    Kerst 2017

    Hoeft natuurlijk niet per sé, met 3 tot 3,5 mil kun je natuurlijk ook de kisten voor dat event kopen
  10. california007

    Dag van de dood 2017

    Gloeiende pompoenen openen: 3 verschillende soorten pompoenen krijg je eruit, random Elk van die drie soorten pompoenen staan voor een opdracht: zodra je er 3 van welke dan ook krijgt, dan wordt de opdracht voor die pompoen beschikbaar in de saloon. Gloeiende pompoenen zijn het makkelijkst te...
  11. california007

    Dag van de dood 2017

    Kan 't aantal bloemen dat je krijgt van de Dood niet verhoogd worden naar bijv. 250? Het event is al 4 dagen korter dan normaal, wat 4 of 8 minder pogingen betekent...
  12. california007

    Dag van de dood 2017

    Ik speel op Wereld 1, de enige non premium wereld en ik heb tot nu toe gemakkelijk zonder nuggets elk jaar de eventset kunnen halen. De tijd tussen events door besteed je gewoon door het verzamelen van ingrediënten voor Thee. Meestal is rond de 200 thee genoeg. Daarnaast kun je met UPB de 2500...
  13. california007

    Update 2.65

    Wanneer is de volgende update te verwachten? Ik meende ergens 7 november te horen, maar 'k zou het mis kunnen hebben.
  14. california007

    Ervaringsbonus voor arbeiden op wapensets; geldt die ook voor bouwen?

    Gedeeltelijk met je eens. Ik won met een laag lvl en laag duellvl geregeld van hogere lvls met een hoger duellvl. Dus het bestaat zeker dat mensen met een lager duellvl een hoger skill kunnen hebben dan mensen met een hoger duellvl. Ik denk dat jij meer doelt dat duellvl een indicatie is voor...
  15. california007

    Ervaringsbonus voor arbeiden op wapensets; geldt die ook voor bouwen?

    Onze 'oude' wereld heeft een betere populatie qua duellanten dan jouw El Dorado, en is dus meer te vergelijken met de nieuwe werelden. Daarnaast zegt duellvl wel degelijk wat over je skills, natuurlijk niet alles, maar wel een groot deel. Je duellvl zal niet stijgen als je veel verliest. Je...
Bovenaan