• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Azrog

1. Azrog

Aanval van de Wogons

2 keer zonder kleding aanvallen en dus verliezen en dan vol met duel kleding er overheen en klaar.
  2. Azrog

Updates discussietopic

"De opdracht "bezoek van de witte klauw" van de reeks "een kleine zwarte beer" had een verkeerde voorwaarden" Ik kom niet verder als opdracht 8 en meer komt er niet.
  3. Azrog

schoten in de saloon

geen probleem mee gehad. Ik gebruik vaak de John Rolfes set wordt erg goed
  4. Azrog

schoten in de saloon

Ik heb die gast nu al meerdere keren omgelegd maar hij wordt niet af gevinkt. Bandiet Duel: Azrog vs El Capitano[/report]']Bandiet Duel: Azrog vs El Capitano Bandiet Duel: Azrog vs El Capitano[/report]']Bandiet Duel: Azrog vs El Capitano
  5. Azrog

Brij (De Provenciale dokter)

Alleen deze brij kun je schijnbaar niet op de markt zetten kreeg ik net te horen Kom er net achter dat er dus 2 verschillende soorten van zijn
  6. Azrog

Nachtbrakers [Forumbonuspunten]

Volgens mij heb je veel punten gekregen Ambler
  7. Azrog

vergrootglas

Ja is idd daarvoor
  8. Azrog

vergrootglas

Hoe kom je aan een vergrootglas?
  9. Azrog

stevige teugels

Heb het gevonden maar er is een probleem. Je hebt ook ornamenten nodig en deze kan ik maken. Maar deze kan ik niet op de markt zetten voor een zadelmeester. Dus hoe nu verder?
  10. Azrog

stevige teugels

waar kun je deze kopen?
  11. Azrog

Update 2.83

Kan "roddels gaan snel" niet meer afsluiten en het is nog geen 23:59 volgens mij
  12. Azrog

Hoe glas wordt gemaakt (het nieuwe universum)

Hoe kom ik aan heet graniet? moet ik dan graniet als duel wapen hebben?
  13. Azrog

Oktoberfest 2017

Kwam toevallig op de tijdlijn langs maar anders had ik het niet eens geweten.
  14. Azrog

Oktoberfest 2017

De actie is op facebook aangekondigd maar ik heb hem nog steeds niet gezien ondanks ik iedere dag speel
  15. Azrog

Uitrusten lokaal bier

IK krijg van henry de opdracht om me uit te rusten met lokaal bier. Prima heb er 2 maar ik kan de opdracht niet afsluiten terwijl ik het in mijn inventaris vakje heb staan.