• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Old Jacks Town

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Wie op zoek is naar een stad .... ? , in :helpie: Old Jacks Town :helpie: is nog plaats voor 2 inwoners.

Wees er snel bij want vol is vol !

De eisen zijn wel dat je geld stort in de stadskassa , doe je dit niet heeft het geen zin om te schrijven.

Alleen zij die geld storten kunnen meehelpen de stad op te bouwen.

tip: In een Dorp groeien je actiepunten sneller !!!

Old men Jack :bolhoed:
 

DeletedUser

Denk dat ie in jullie stad bedoeld !! zou het niet ??? :cool:

Old men Jack :bolhoed:
 

DeletedUser

.....

tip: In een Dorp groeien je actiepunten sneller !!!

Actiepunten

Actiepunten benodig je voor werkzaamheden en tonen hoeveel energie je hebt. Je kan namelijk niet dag en nacht werken - af en toe moet je uitrusten. Des te langer je een arbeid doet des te meer actiepunten verbruik je.

* 10 Minuten: 2 Erholungspunkte
* 30 Minuten: 6 Erholungspunkte
* 1 Stunde: 12 Erholungspunkte
* 2 Stunden: 24 Erholungspunkte

Je regenereert altijd 3 actiepunten per uur, ook als je werkt of in beweging bent. Met de premium bonus 'meer actiepunten' zijn dit 4.5 actiepunten per uur. Als je in een hotelkamer slaapt stijgen je actiepunten ook sneller, afhankelijk daarvan in welke kamer je slaapt.


Moeilijk he , lezen !!! :p

Old men Jack :bolhoed:
 

DeletedUser

Actiepunten

Actiepunten benodig je voor werkzaamheden en tonen hoeveel energie je hebt. Je kan namelijk niet dag en nacht werken - af en toe moet je uitrusten. Des te langer je een arbeid doet des te meer actiepunten verbruik je.

* 10 Minuten: 2 Erholungspunkte
* 30 Minuten: 6 Erholungspunkte
* 1 Stunde: 12 Erholungspunkte
* 2 Stunden: 24 Erholungspunkte

Je regenereert altijd 3 actiepunten per uur, ook als je werkt of in beweging bent. Met de premium bonus 'meer actiepunten' zijn dit 4.5 actiepunten per uur. Als je in een hotelkamer slaapt stijgen je actiepunten ook sneller, afhankelijk daarvan in welke kamer je slaapt.


Moeilijk he , lezen !!! :p

Old men Jack :bolhoed:


Alleen jammer dat jullie stad nog geen hotel heeft... Dus je moet toch naar een andere stad gaan om te slapen. ;)
 

DeletedUser

Ga jij ff lekker ergens anders een spel verzieken :mad:

Ik denk dat ik het nu al wel weer gezien heb op dit Forum !!

Niets anders dan flauwekul en irritante mensen met kutopmerkingen !!

Hier heb ik dus niets aan !!!

Jammer .... het had zo'n leuk spel kunnen zijn !!

Totdat mensen zoals Sky Captain het kwamen verzieken !!!

Mensen, de ballen !!!

Old men Jack :bolhoed:
 

DeletedUser

Ik vroeg me in eerste instantie enkel af wat jij bedoelde met meer actiepunten krijgen als je in een stad bent. Omdat je dus op het hotel doelde en ik zag dat je nog geen hotel had, wilde ik dit even vermelden zodat hier niemand zomaar intrapt. Het lijkt er namelijk erg op dat je mensen met een schijnreden in je stad wilt krijgen.
En dan nog iets, mensen die andere mensen een PM vol met scheldwoorden versturen verzieken het forum niet? :rolleyes:
 

DeletedUser

nee jij snapt het spel ook lekker geloof ik !!!

Denk je dat we een gespreid bedje aanbieden en dat mensen zomaar gezellig binnen kunnen komen ?

no way !!

En ik zou niet weten waarom jij berichten op het forum omlaag moet halen en mij het spel minder leuk wil maken !!

Vind jij dit leuk ofzo ??? Ga godverdomme lekker ergens anders een spel verzieken !! Misschien dat het zo aankomt bij je !!!

Voor jouw is het spel niks , voor jouw is het de game om forums te vergallen met je uitspraken !!!

Maar ik ga dit forum geeneens meer gebruiken voor het spel !!

Jullie zoeken het maar lekker uit hier !!!


De groeten !!


Old men Jack :bolhoed:
 

DeletedUser

nee jij snapt het spel ook lekker geloof ik !!!

Denk je dat we een gespreid bedje aanbieden en dat mensen zomaar gezellig binnen kunnen komen ?

no way !!

En ik zou niet weten waarom jij berichten op het forum omlaag moet halen en mij het spel minder leuk wil maken !!

Vind jij dit leuk ofzo ??? Ga godverdomme lekker ergens anders een spel verzieken !! Misschien dat het zo aankomt bij je !!!

Voor jouw is het spel niks , voor jouw is het de game om forums te vergallen met je uitspraken !!!

Maar ik ga dit forum geeneens meer gebruiken voor het spel !!

Jullie zoeken het maar lekker uit hier !!!


De groeten !!


Old men Jack :bolhoed:

Oke Jack, 2 dingen.

1)
Denk je dat we een gespreid bedje aanbieden en dat mensen zomaar gezellig binnen kunnen komen ?
Je moet toch je geld binnen halen, en dat gaat lekker als mensen in je hotel slapen

2) Waarom zo gepikeerd?
Het is helemaal niet nodig, dat je zo "dom", "boos" & Achterlijk doet, want deze mensen bedoelen het alleen maar goed.
Het is enkel dat het niet in je straatje past waarschijnlijk
Want op het forum proberen mensen je te helpen en het beste met je voor te hebben

Dat je geen forum-mens bent moet je zelf weten.
Maar heb respect voor de mede-mens :sheriff:

-Chef.
 

DeletedUser

Je eerste punt slaat nergens op chef, de stad krijgt geen geld voor het feit dat er iemand anders in je hotel slaapt,

Echter heb je voor de rest gelijk, 3 star's for chef:sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser

.......Want op het forum proberen mensen je te helpen en het beste met je voor te hebben

-Chef.

oooooooooooow Was dit helpen ???? :confused:


Ow sorry hoor !!!

Man ga fietsen !!!

Waarom moet er gereageerd worden op een doodgewone oproep om in ons dorp te komen ? En met de intentie om het maar zo de grond in te trappen dat niemand zich aanmeld ??
En dat noemt men helpen ???

Het is gewoon weer het spelletje :" ik ben beter dan jij en wat doe je hier !!!!!"


Want anders reageer je niet zo op een topic !!
Mensen die zich overal mee bemoeien omdat zij denken beter te zijn !!


DAAR WALG IK VAN JA !!! :mad:

Dat is in mijn ogen GEEN helpen en die hebben het niet met het beste voor !!





Maar ik ben gewoon dom en achterlijk !!!

dat is ut !!!

:bolhoed:
 

DeletedUser

Hmm kan je niet minder dan gelijk geven over dat laatste, maar het is dat je het zelf zegt he, ik mag je namelijk niet beledigen, maar gelijk geven heeft niemand wat over gezegt.

Verder proberen wij hier inderdaad alleen te helpen en lol hebben op het forum, dat iemand zoals jij dat niet snapt kunnen wij niet helpen, betekend gewoon dat je niet genoeg buiten komt in de sammenleving en dat je waarschijnlijk te veel non communicatie spellen speeld achter je pc.
 

DeletedUser

hm ... ik heb hier met kleine kinderen te maken die niet echt weten waar ze het over hebben en TE veel communicatieve spellen spelen op hun pc.

En dat jij snotneus het lef hebt om te zeggen dat ik niet buiten kom in de maatschappij dat doe ik je maar vergeven want je weet niet met wie je te maken hebt !!

Ik speel op hoog niveau TW in bijna alle werelden en jij behoort tot de categorie jongetjes die graag leider willen zijn in een stam !! Want dat is tof !!
Totaal geen mensenkennis en rotzooien maar wat aan. Maken taalfouten waar je U tegen mag zeggen.

Maar ik ben klaar met deze nutteloze discussie want begrip staat niet in jullie woordenboek , evenals respect !!!

Ajuus !!
 

DeletedUser

hm ... ik heb hier met kleine kinderen te maken die niet echt weten waar ze het over hebben en TE veel communicatieve spellen spelen op hun pc.

En dat jij snotneus het lef hebt om te zeggen dat ik niet buiten kom in de maatschappij dat doe ik je maar vergeven want je weet niet met wie je te maken hebt !!

Ik speel op hoog niveau TW in bijna alle werelden en jij behoort tot de categorie jongetjes die graag leider willen zijn in een stam !! Want dat is tof !!
Totaal geen mensenkennis en rotzooien maar wat aan. Maken taalfouten waar je U tegen mag zeggen.

Maar ik ben klaar met deze nutteloze discussie want begrip staat niet in jullie woordenboek , evenals respect !!!

Ajuus !!

Hehe, jij bent eigenlijk best grappig.
Maar als je zo verzot bent op onze taal en jezelf heel wat vindt, dan denk ik dat je onze lieve koningin bent?

Verder ga ik niet op je geneuzel in, ik vermaak me prima in RL evenals hier op het forum, en ik krijg geen commentaar op van alles zoals jij wel krijgt.

Dus Later.
 

DeletedUser

hm ... ik heb hier met kleine kinderen te maken die niet echt weten waar ze het over hebben en TE veel communicatieve spellen spelen op hun pc.

En dat jij snotneus het lef hebt om te zeggen dat ik niet buiten kom in de maatschappij dat doe ik je maar vergeven want je weet niet met wie je te maken hebt !!

Ik speel op hoog niveau TW in bijna alle werelden en jij behoort tot de categorie jongetjes die graag leider willen zijn in een stam !! Want dat is tof !!
Totaal geen mensenkennis en rotzooien maar wat aan. Maken taalfouten waar je U tegen mag zeggen.

Maar ik ben klaar met deze nutteloze discussie want begrip staat niet in jullie woordenboek , evenals respect !!!

Ajuus !!

Te kleine kinderen.

Ik denk eerder dat we ouder en volwassener zijn maar vooral ook Verstandiger

Zoals jij reageert, zo lijk je op een TE KLEIN KIND

Grow up will ya?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan