• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Top dat de update er is!

Blijkbaar geeft het TW-db script problemen voor sommige mensen als ze de nieuwe arbeiden willen aanzetten
(Even geduld blijft in beeld staan en geen arbeiden erbij kunnen zetten/annuleren https://prnt.sc/JfZoEGGE0WDE).

Bij Instellingen van dat script 1665683972636.png en dan bij Takenlijst "show labor points and LP-hints on the task list" niet aangevinkt hebben loste het probleem voor hun op.
Maar niet iedereen heeft dat probleem blijkbaar, bij anderen geen probleem als dat wel of niet is aangevinkt.

Credits naar @bamboe40 & @Rick I ook voor het helpen uitzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Betreffende het tw-db script... Geen idee of ze die nog updaten maar hier een kleine update die je zelf kunt doen:

Op de ervaringsbalk staat er normaal het percentage dat je hebt tot lvl up, met er achter hoeveel van de hoeveel EP en hoeveel EP je dan nog moet:
1665667770800.png
Op lvl 150 geeft het script echter alleen jouw totale EP aan omdat dat eerst dus max lvl was. Ik vind het persoonlijk fijner om te zien hoeveel ep ik nu weer moet voor de volgende lvls dus dat kun je zelf aanpassen in het script:
  1. Open het script (rechtsboven in je scherm en dan op "bewerken" oid klikken bij het tw db script. Vervolgens krijg je het script te zien.
  2. Doe in dat scherm Ctrl F om te zoeken naar Character.level<150 Dit staat ergens tussen "ar r="";if(Character.level<150){r=n.percent+"% - "+e(n.current)+" / "+e"
  3. Verander daar de 150 in 250
  4. Vervolgens Ctrl S om het script op te slaan.
  5. Even F5 op tw en het zou moeten werken :)
 
de pech blijft je achtervolgen.....de klikbot komt ook te pas en te onpas naar voren ongeacht het aantal kliks?
iemand enig idee?
Bij sommige dingen worden meteen meerdere verschillende spelacties uitgevoerd als je 1x klikt, dan krijg je al snel Pech blijft je achtervolgen, ook bij weinig kliks.
Fijn dat je nu in 1x je krakelingen/vuurwerk/hartjes naar iedereen kan sturen, dat scheelt al een hoop pech.
Verder krijg ik het zelf vooral bij de markt als ik te snel dingen net met die extra marktopties van tw-db script ingeschakeld (https://prnt.sc/DDA4tNNCRREV ), maar das nu net zo vaak als anders volgens mij.
 
gewoon wat klikken met invent en arbeiden
en niet eens veel
voor de update geen probleem mee gehad, dus dan moet het iets nieuws zijn?
 
Met veel kleding wisselen in korte tijd gebeurde het voorheen ook wel eens. Misschien dat zoiets in combi met de arbeiden die aflopen het pech scherm triggerde? Kan me voorstellen dat je voor de update gwn standaard setjes gebruikte en niet steeds naar de arbeidskleding moest switchen.
 
Op Wereld 1 krijg ik de melding The given level is out of range, als ik op het lampje klik. Rare is dat dit alleen op Wereld 1 gebeurd. Script staat exact gelijk aan b.v. Dakota. Iemand datzelfde probleem ook? Gisteren geen probleem.
 
Zal de Lucilles sale ook plaatsvinden op Little Rock of wordt de pas geopende wereld hiervan uitgesloten (zoals op .net)?
 
"Het circus startte altijd op hetzelfde tijdstip. Is dat niet vervelend? In de ochtend was deze altijd vol. We hebben een oplossing voor dit probleem."

Dat het circus 's ochtends al vol was, was/is inderdaad vervelend. Een ander, groter, probleem dat hiermee nog niet is opgelost is de te kleine hoeveelheid producten die nodig is voor het circus en het te lage aantal constructiepunten dat gebouwd moet worden.

Het aantal producten dat geleverd moet worden aan het circus en het aantal constructiepunten dat gebouwd moeten worden is afhankelijk van het aantal spelers op de wereld. Op .nl is dat erg laag waardoor de hoeveelheden dus ook laag zijn. Bovendien zijn die aantallen jaren geleden bepaald en zijn de setjes nu enorm veel beter. Waar je eerst 6 uur voor moest bouwen knal je nu in 1 uurtje erbij in constructiepunten. De vindkans is ook vele malen hoger dan toen.

De 7777 producten storten prestatie is op dit moment bijna onmogelijk om te halen. Als je geluk hebt kun je 300 producten storten. Het circus komt 1x per maand langs. Dat zou betekenen dat je dik 2 jaar bezig bent voor die prestatie en dat is wanneer je geen enkel circus mist en het circus geen enkele keer vol was voor je inlogde. Ik denk niet dat de wisselende tijdstippen daar iets aan gaan veranderen.

Kort samengevat: Het idee dat het circus nu niet vol is als je 's ochtends inlogt is prima maar uiteindelijk is dit alleen relevant voor mensen die voor prestaties gaan en die prestaties zijn alsnog bijna onhaalbaar door de te kleine hoeveelheden in producten/constructiepunten.


Edit:
Vraagje: Is er een melding/verschijnt het circussymbool links in het scherm als je al ingelogd bent of moet je daarvoor de pagina nog refreshen?
 
Bovenaan