• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Scripts

Is hier iemand die met apple werkt en de scripts kan downloaden zonder een nieuwe browser te downloaden?
 
Is hier iemand die met apple werkt en de scripts kan downloaden zonder een nieuwe browser te downloaden?
Zelf gebruik ik geen apple, maar welke webbrowser gebruik je nu? De extensie die nodig is om scripts te gebruiken (Tampermonkey) is beschikbaar voor "Chrome, Microsoft Edge, Safari, Opera Next, and Firefox"
 
Ik vermoed dat dit wel zou moeten werken mits je met Safari werkt? Geen idee though, ik heb zelf ook geen Apple.
 
Er staat ook:
  • Het gebruik of distributie van een programma van een derde partij die premium voordelen simuleert is verboden.
Scripts als TW-Calc en TW-DB (die volgens mij volledig zijn toegestaan) kunnen je meer dan 3 setjes laten opslaan. Valt dit niet ook onder premium voordelen simuleren? Of wat wordt hier anders mee bedoeld precies?
 
Er staat ook:
  • Het gebruik of distributie van een programma van een derde partij die premium voordelen simuleert is verboden.
Scripts als TW-Calc en TW-DB (die volgens mij volledig zijn toegestaan) kunnen je meer dan 3 setjes laten opslaan. Valt dit niet ook onder premium voordelen simuleren? Of wat wordt hier anders mee bedoeld precies?
Bij TW-calc en TW-db kan je inderdaad kleding combinaties opslaan, maar worden de kledingstukken 1 voor 1 uitgerust/veranderd. Bij de ingame uitrustingssets switch je in 1 keer naar de ingestelde kleding combinatie, wat een verschil kan uitmaken met je levenspunten en als je negatieve arbeidspunten hebt bij een arbeid/kerk. Dus dat deel van TW-Calc en TW-DB simuleert niet echt het premiumvoordeel van meer uitrustingsets. Het geeft het je een handiger overzicht vergeleken met de naam van de 10 voorwerpen in je notitieboek opschrijven en ze dan 1 voor 1 zoeken in je inventaris en uitrusten.
 
Bovenaan