• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Paas Event 2021

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Het Paas Event voor dit jaar is weer aangekondigd! Wat vinden jullie ervan? Laat ons weten wat jullie van het aangekondigde event vinden!
 
Ik ga hier mijn kans nog eens wagen, op beta 2x de vraag gesteld maar geen antwoord gekregen.
Kan iemand uitleggen hoe de nieuwe bonus "x% arbeidsmotivatie" in praktijk zal werken? En welk effect het heeft op switchen tussen gear etc.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Ik ga hier mijn kans nog eens wagen, op beta 2x de vraag gesteld maar geen antwoord gekregen.
Kan iemand uitleggen hoe de nieuwe bonus "x% arbeidsmotivatie" in praktijk zal werken? En welk effect het heeft op switchen tussen gear etc.

Nee, helaas ook bij mij nog niet bekend,
geheime benodigdheden

weet je hoeveel opties dat zijn?
items prods tijd locatie arbeid avo fg duel?

De geheime benodigdheden zijn bij ons ook (nog) niet bekend. Het kan dus van alles zijn.


Ook voor ons zijn bovenstaande wijzigingen afwachten.
 
Ik ga hier mijn kans nog eens wagen, op beta 2x de vraag gesteld maar geen antwoord gekregen.
Kan iemand uitleggen hoe de nieuwe bonus "x% arbeidsmotivatie" in praktijk zal werken? En welk effect het heeft op switchen tussen gear etc.
Afgaande op hoe dit werkt als +x% arbeidsmotivatie als wereldbonus wordt ingesteld, Stel er is +50% arbeidsmotivatie, heb je bij iedere arbeid 150% arbeidsmotivatie, maar zakt je ook arbeidsmotivatie sneller. Voor 1 uur arbeid wordt dat dan 12 x 1,50 = 18 motivatie eraf per uur. Gevolg is dan dat je langer boven de 75% motivatie blijft en dus langer de hoogste beloning van arbeiden krijgt.

Maar of dit met motivatie als kledingbonus vergelijkbaar werkt is voor ons dus ook nog niet bekend, dus dat is nog even afwachten.
 
Ik denk/hoop niet dat het zo werkt als de wereldbonus, dat beetje extra motivatie weegt dan nooit op tegen de andere bonussen die je daarmee niet kunt gebruiken. Wat wel handig zou zijn, is dat motivatiebuffjes met x% verhoogd worden bij het dragen van die nieuwe wapens.
 
delete.png
Hoe valt dit te interpreteren?
Pokerkaart = huidige reeks van mij
Cowboy = beste reeks van mij
Wereldbol = reeks van beste speler op deze wereld

Klopt dit? Of is de wereldbol bvb mijn plek op de wereldranglijst?
 
W1 michel636

Ik gok dat ik wss niet de eerste ben (maar niet geschoten is altijd mis), wel wil ik de wedstrijdleiding graag attenderen op de laatste regel:

  • Informatie over de opdrachten is niet beschikbaar totdat we de winnaars op alle werelden hebben. Als een speler toch informatie deelt, zal deze worden gediskwalificeerd voor de mogelijkheid om Nuggets te winnen als zij de opdrachtenreeks als eerste voltooien. Als de speler de prijs al heeft gewonnen, kan de prijs worden afgenomen.
In de screenshot van Masta is duidelijk te zien dat hij informatie over de opdracht deelt. (https://prnt.sc/110oirj)

Groetjes
 
Ik ga hier mijn kans nog eens wagen, op beta 2x de vraag gesteld maar geen antwoord gekregen.
Kan iemand uitleggen hoe de nieuwe bonus "x% arbeidsmotivatie" in praktijk zal werken? En welk effect het heeft op switchen tussen gear etc.

Ik denk/hoop niet dat het zo werkt als de wereldbonus, dat beetje extra motivatie weegt dan nooit op tegen de andere bonussen die je daarmee niet kunt gebruiken. Wat wel handig zou zijn, is dat motivatiebuffjes met x% verhoogd worden bij het dragen van die nieuwe wapens.

Dit is blijkbaar inmiddels aangepast, de wapenset geeft nu +15% slagingskans in plaats van +15% motivatie
 
W1 michel636

Ik gok dat ik wss niet de eerste ben (maar niet geschoten is altijd mis), wel wil ik de wedstrijdleiding graag attenderen op de laatste regel:

  • Informatie over de opdrachten is niet beschikbaar totdat we de winnaars op alle werelden hebben. Als een speler toch informatie deelt, zal deze worden gediskwalificeerd voor de mogelijkheid om Nuggets te winnen als zij de opdrachtenreeks als eerste voltooien. Als de speler de prijs al heeft gewonnen, kan de prijs worden afgenomen.
In de screenshot van Masta is duidelijk te zien dat hij informatie over de opdracht deelt. (https://prnt.sc/110oirj)

Groetjes


Er zijn zoveel sets dat hiermee niets gezegd is lijkt mij.

Daarnaast is dit allemaal één grote grap want het was alom bekend hoe men de opdrachten moest voltooien.
 
Bovenaan