• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Kunnen jullie aub die one-hit overwinningen bij de opdrachten weghalen? Dit zorgt er voor dat de grootste The-West verslaafden, die in hun leven enkel iets in The-West kunnen bereiken, om 4 uur in de nacht komen duelleren zodat je niet eens een kans krijgt om die opdracht af te ronden.
Bij voorbaat dank

Die opdracht is inderdaad ongeveer het domste dat bestaat in dit spel.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Feedback hierover zal zeker doorgecommuniceerd worden.
Ik heb zelf al viavia de feedback gegeven dat het beter was geweest indien de opdrachten zich beperkten tot npc duels of dat je genoeg munten via npc opdrachten kunt behalen en de die hard-duellist nog een wapenupgrade kunnen krijgen door de lastigere duelopdrachten te voltooien.

De opdrachten zullen in ieder geval niet meer aangepast (kunnen) worden.
 
dus je wordt flauw geschoten?
dat zat altijd al in het spel, niets nieuws onder de zon, dus aanpassing niet echt nodig.

en alweer begint sjeesje met een denigrerende opmerking richting activere TW spelers.
kap daar eens mee sjees
dat jij niet actief bent zegt totaal niets over anderen, en je weet totaal ook niets van anderen af om daar over te kunnen oordelen.
je jankt alleen omdat je flauw geschoten wordt.... deal with it
 
Het gaat niet alleen over het flauw geschoten worden, maar daardoor is het voor elke speler die ko geschoten wordt onmogelijk om de dagelijkse opdracht van vandaag af te ronden, gaat over 10% van het aantal zilveren munten dat je kan verdienen dus.

De opdracht blijft ook gewoon belachelijk, ik ben benieuwd naar het percentage dat er in slaagt om die opdracht af te ronden.
Mijn opmerking was naar 1 speler gericht die iedere keer midden in de nacht langskomt wanneer er een opdracht is die te maken heeft met duelleren.
Verder kan ik alleen nog zeggen dat niet iedereen vooraan in de rij stond wanneer de intelligentie werd uitgedeeld, bewijs jij ook weer even met al je gezever :p
 
als het maar 1 persoon is dan moet je de naam noemen en het niet in het algemeen benoemen.
een vorig event liep je ook al actievere spelers uit te schelden.
en nu weer mij uitschelden?
schijnbaar snap je nog steeds het hele spel niet, dus laten we maar niet over intelligentie beginnen als je zelfs een spelletje niet snapt.

de enige die zeurt ben je zelf, omdat het weer eens niet gaat hoe meneertje het wilt.
 
Het gaat niet alleen over het flauw geschoten worden, maar daardoor is het voor elke speler die ko geschoten wordt onmogelijk om de dagelijkse opdracht van vandaag af te ronden, gaat over 10% van het aantal zilveren munten dat je kan verdienen dus.

De opdracht blijft ook gewoon belachelijk, ik ben benieuwd naar het percentage dat er in slaagt om die opdracht af te ronden.
Mijn opmerking was naar 1 speler gericht die iedere keer midden in de nacht langskomt wanneer er een opdracht is die te maken heeft met duelleren.
Verder kan ik alleen nog zeggen dat niet iedereen vooraan in de rij stond wanneer de intelligentie werd uitgedeeld, bewijs jij ook weer even met al je gezever :p

volgens mij stond jij dan een heel eind achter Mast met het uitdelen want die opdracht is wel degelijk te doen
 
als het maar 1 persoon is dan moet je de naam noemen en het niet in het algemeen benoemen.
een vorig event liep je ook al actievere spelers uit te schelden.
en nu weer mij uitschelden?
schijnbaar snap je nog steeds het hele spel niet, dus laten we maar niet over intelligentie beginnen als je zelfs een spelletje niet snapt.

de enige die zeurt ben je zelf, omdat het weer eens niet gaat hoe meneertje het wilt.

Welk event liep ik wie uit te schelden? Kan ik niet aan doen dat sommige mensen lange tenen hebben en heel erg snel iets als "uitschelden" opvatten. Eerder een gerichte opmerking.
Er is geen nood om die spelersnaam te vernoemen aangezien ik dan "publiekelijk" iemand "zwartmaak".
Wel grappig hoe je je aangesproken voelt omdat ik het woord "the-west-verslaafden" heb gebruikt.

volgens mij stond jij dan een heel eind achter Mast met het uitdelen want die opdracht is wel degelijk te doen

De opdracht is zeker en vast te doen mits je een speler x aantal keer aanvalt of je tegen de regels van het spel ingaat en afspreekt om iemand ko te leggen. (pushduel)
Vraag eens of er een poll opgesteld kan worden en vraag wie de opdracht leuk vindt en wie niet.
Wasa heeft hier boven ook al gezegd dat die het liever anders zag.
 
Ben het er wel mee eens dat het een vervelende opdracht is, met name voor degenen die KO gaan. Ik ben nu bezig met mijn 11e duel, heb er helaas al 6 KO laten gaan alleen niet met het 1e schot dus ik moet nog doorgaan.
Als gevolg van dat ik de opdracht doe kunnen er minimaal 7 mensen de opdracht vandaag al niet meer doen. Dit zal een sneeuwbaleffect hebben met een hoop frustratie tot gevolg, en ik vermoed dat deze opdracht nog 2x terug komt... Misschien een mooie manier om minder spelers op the west te krijgen?!?

update: 11 was gelukkig genoeg
 
Nieuwe opdracht:
Vereist:
  • - Tijdens het duel laten flauwvallen: 0/3

Heel leuk... Maar ik heb maar één iemand die ik aan kan vallen op Eldo...Dus vannacht naar Hua gemigreerd en ook daar maar één iemand... (https://prnt.sc/u2bz6n) Dus deze opdracht is niet mogelijk? Is er een manier om een vergoeding oid te krijgen want deze opdracht is gwn letterlijk onmogelijk :/
 
ja je hebt teveel gedueleerd, dus je level is te hoog om de opdracht te doen vanwege te weinig tegenstanders.
eigen schuld dikke bult dus eigenlijk.
zeggen dat ik het niet snap??? is gewoon een erg domme opmerking
 
hier hebben ze het op beta ook al over gehad en er werd (nog) niks mee gedaan. dus waarom hier opnieuw een zinloze discussie voeren. 1597863268072.png
 
Ik ben het zeker eens met Sjeesje. Mensen werken in real life hard voor hun geld en terwijl wij werken zitten hier verslaafde junkies in de nacht mensen te duelleren. Door mensen als Lotte en Masta die leven van een uitkering en hele dagen achter the west zitten en cocaïne aan het snuiven zijn is het onmogelijk om die opdrachten te doen. Haal ze weg!

Geen gemekker, pep is lekker!

hoe weet jij dat allemaal? ken jij die 2 persoonlijk ofzo
 
wanneer krijg ik die uitkering dan??? en wanneer wordt die coke geleverd?
ik weet zeker dat ik per dag meer werk uren maak dan jou in rl
jullie mekkeren omdat jullie door dat dueleren nu die opdracht niet kunnen doen.
jullie speelwijze heeft daar voor gezorgd.
het is niet de eerste en zal ook niet de laatste quest zijn waar een duel opdracht inzit.
jullie gemekker heeft over welke wereld dan ook geen enkele meerwaarde behalve jullie eigen belang.
met deze opdrachtlijn kan 75% van het spelersveld al de complete set niet halen met de opdrachten alleen, maar jullie willen op persoonlijk motief
het niet kunnen dueleren het aan willen laten passen?

nehh dan zorg je maar dat je zakt in je duellevel, heb ik ook gedaan.
teveel gejank in een glas water weer
 
Bovenaan