• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

Voorstel nieuw record:
Hoogst aantal missers in één fortgevecht.

Deze is er al voor hoogst aantal treffers. In dat verband is ook deze niet verkeerd en wel grappig lijkt mij.
Ik zal meteen dan een inzending doen --> Rick I (Fairbanks). 20 gemiste schoten (totaal 20 gemist van de totaal 20 geloste schoten). Zie http://prntscr.com/rinznw.
 
Voorstel nieuw record:
Hoogst aantal missers in één fortgevecht.

Deze is er al voor hoogst aantal treffers. In dat verband is ook deze niet verkeerd en wel grappig lijkt mij.
Ik zal meteen dan een inzending doen --> Rick I (Fairbanks). 20 gemiste schoten (totaal 20 gemist van de totaal 20 geloste schoten). Zie http://prntscr.com/rinznw.
Meeste Missers lijkt me niet echt een eervolle vermelding waard aangezien missen juist niet de bedoeling is. Dus helaas.
 
Record meeste schaapjes: dave144
2rcnxxl.gif~c200
 

DeletedUser16632

Is het record: 'percentage gewonnen duels' misschien ook een idee? of krijgen we dan teveel duelrecords? we hebben wel percentage KOs maar niet gewoon gewonnen zegmaar.
Just throwing it out there ;)
 
Is het record: 'percentage gewonnen duels' misschien ook een idee? of krijgen we dan teveel duelrecords? we hebben wel percentage KOs maar niet gewoon gewonnen zegmaar.
Just throwing it out there ;)
Kan misschien wel, met dan minimaal 200 duels als vereiste, net als de andere percentage records.
Alleen als iemand dan nu al aan 100% zit, heeft het niet echt meerwaarde volgens mij.
Wil er dan iemand het record claimen nu? :huh:
 

DeletedUser16632

Wat lotte zegt, maar daarbij kan er ook een draai aan worden gegeven met gestarte duels en zelf aangevallen worden, daar zat ik vooral aan te denken
 
Wat lotte zegt, maar daarbij kan er ook een draai aan worden gegeven met gestarte duels en zelf aangevallen worden, daar zat ik vooral aan te denken
Kan je dat wat verduidelijken? Niet dat er nu een record met iets arbitrair komt dat bij andere records niet zo is en toevallig voordelig is voor 1 persoon.
 

DeletedUser16632

Kan je dat wat verduidelijken? Niet dat er nu een record met iets arbitrair komt dat bij andere records niet zo is en toevallig voordelig is voor 1 persoon.

ja kijk
jantje heeft 500 duels gestart, 550 gewonnen en 200 verloren
De verloren duels maken niet eens uit, maar dat je kijkt naar gestart en gewonnen, dus daar heb je zelf geen invloed op, leek me wel apart.
In dit geval heeft jantje dan 110% score

want met alleen gewonnen is inderdaad niet leuk bij nader inzien
 
ja kijk
jantje heeft 500 duels gestart, 550 gewonnen en 200 verloren
De verloren duels maken niet eens uit, maar dat je kijkt naar gestart en gewonnen, dus daar heb je zelf geen invloed op, leek me wel apart.
In dit geval heeft jantje dan 110% score

want met alleen gewonnen is inderdaad niet leuk bij nader inzien

Dat ziet er wel interessant uit, ook al is het dan geen "percentage gewonnen duels".
Dan zou het record hoogstwaarschijnlijk gaan naar iemand die relatief weinig duels zelf start, maar er wel veel wint.

Een record als "Beste gewonnen duels/duels als aanvaller ratio" met minimum van 200 gewonnen duels kan dan toegevoegd worden als iemand die wil claimen
 
Bovenaan