• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Migratie van Briscoe naar

DeletedUser15620

Waar gaat iedereen naartoe migreren ? Ik heb nog geen idee.... Iemand met een tip vanuit de andere werelden ? Ik speel daar niet namelijk...

Klein vraagje; vanwaar de geringe keus van beschikbare werelden om naartoe te migreren ?
 
Klein vraagje; vanwaar de geringe keus van beschikbare werelden om naartoe te migreren ?

Innogames beleid is dat je niet naar oudere werelden mag migreren, dus W1 en arizona vallen af. Graceland en huachuca zijn nog te nieuw dus daar mag je niet heen (Grace anderhalf jaar; Huach half jaar). Dusja dan blijven El dorado of Fairbanks over. Geen idee welke van die 2 dan beter is, speel op beide ook niet.
 
Innogames beleid is dat je niet naar oudere werelden mag migreren, dus W1 en arizona vallen af. Graceland en huachuca zijn nog te nieuw dus daar mag je niet heen (Grace anderhalf jaar; Huach half jaar). Dusja dan blijven El dorado of Fairbanks over. Geen idee welke van die 2 dan beter is, speel op beide ook niet.
en Dakota..?
 

Oh ja Dakota heb je ook nog. Dat je daar niet naar toe mag heeft er denk ik mee te maken dat Dakota binnen bepaalde tijd zelf beschikbaar wordt om daar weg te migreren en je er daarom nu niet meer naar toe kan. Maargoed das slechts speculatie en al is dat de reden weten we nog niet wanneer "binnen bepaalde tijd is"
 
Bovenaan