• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verzoek openen migratieroutes

Hoi,
Bij deze wil ik een verzoek doen voor het openen van de migratieroutes vanaf Fairbanks.
Met de opening van de nieuwe wereld in oktober lijkt het mij een fantastisch moment om de migratieroutes vanaf Fairbanks open te zetten richting Arizona, Dakota en eventueel El Dorado.
Er zijn geloof ik veel spelers op Fairbanks die enkel daar een account hebben en het zou heel leuk zijn om dat beetje actieve spelers dat Fairbanks nog bezit, weer op een actieve server te krijgen om zo het spelplezier te bevorderen.

Ik hoop dat een van de mods misschien met een antwoord kan komen betreft de mogelijkheid hiervan.

Michel
 

DeletedUser16476

Jaa eindelijk eens een goed idee!
Het wordt tijd dat er weer een migratie tot stand komt bij de komst van een nieuwe wereld.
Ook al zit niemand te wachten op de nieuwe wereld, is het misschien wel leuk om dit te compenseren met een migratie beschikbaar voor meerdere werelden tegelijk. Ik doel dan op de werelden Arizona, Dakota, El Dorado en Fairbanks. Aangezien ik heb vernomen dat de actievere werelden Arizona en Dakota zijn, stel ik dan ook voor om vanuit El Dorado en Fairbanks de mogelijkheid te bieden om naar Arizona of Dakota te verhuizen.
Daarnaast lijkt het mij geen slecht plan om te overwegen of je een wereld volledig sluit na migratie, zodat niet maar een paar mensen migreren en het weinig effect heeft op de activiteit van de betreffende werelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16548

Persoonlijk lijkt me dit ook een goed idee. Aan elke migratie zitten uiteraard twee kanten, voor de wereld die (vooral) verlaten zal worden is het nooit positief voor de activiteit. Maar als daar al genoeg activiteit was, zou het migratieverzoek niet komen. En voor de wereld(en) waar de spelers zullen komen werkt dit goed. Als voorbeeld wil ik hiervoor de migratie van colorado naar arizona nemen. Deze migratie was mogelijk in mei 2017. Als je op westforts kijkt zie je dat er voor de migratie rond de 8 fg's per maand waren (not bad) en de fg's waren (gem.) 25v40. Na de migraties zie je dat er meer fg's zijn (sommige maanden zelfs 15) en dat opkomst (meestal) boven de 40 aan beide kanten zat. En vaak was het zo dat de deff op smalls gewoon vol zat. Dat zien we nu eigenlijk nergens meer. Ik zeg niet dat elke migratie zo'n effect heeft, maar al is het de helft, dan is het alsnog nice.
 
Ik ben het eens met bovenstaande berichten. Migratie open zetten van El Dorado en Fairbanks naar Arizona en Dakota lijkt me een prima plan. Hopelijk worden Arizona en Dakota dan extra gevuld met mensen van Eldo, Fair en Colo. En kunnen we er samen 2 active werelden van maken.
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Dat je vanuit fairbanks migratie mogelijk wilt maken begrijp ik nog wel. Maar El Dorado is opzich nog een vrij actieve wereld met een hechte playerbase. Je kunt alle mensen die vanuit El Dorado naar Ari/Dako willen waarschijnlijk op een hand tellen :p
 
Ik ben het eens met bovenstaande berichten. Migratie open zetten van El Dorado en Fairbanks naar Arizona en Dakota lijkt me een prima plan. Hopelijk worden Arizona en Dakota dan extra gevuld met mensen van Eldo Fair en Colo. En kunnen we er samen 2 active werelden van maken.

Hoezo actievere werelden ? Haast iedereen die op , Eldo en Fair speelt speelt ook op Arizona/ Dakota , dat brengt echt niks op vermoed ik , het is dan een beetje kiezen , welke wereld geef ik op ? Beetje zinloos .....


Dat je vanuit fairbanks migratie mogelijk wilt maken begrijp ik nog wel. Maar El Dorado is opzich nog een vrij actieve wereld met een hechte playerbase. Je kunt alle mensen die vanuit El Dorado naar Ari/Dako willen waarschijnlijk op een hand tellen :p

Hier ben ik het ( is vaak niet zo :p , sorry dist3rio ) voor een keertje helemaal mee eens . Eldorado is idd een nog vrij actieve wereld die niet echt zit te wachten op een mogelijke migratie .

Beter is (naar mijn mening) sneller de werelden zoals bv. Colorado en Briscoe te sluiten , zodat die mensen actievere werelden kunnen Joinen , een beetje zinloos die leeggelopen werelden wat te laten "aanmodderen"
 
Bovenaan