• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic oktoberfest 2018

DeletedUser16476

Bali wapenset is van 2/3 jaar terug, niet waar?

Wie aan het eind van het event de meeste maaltijden heeft gegeten, krijgt de Exotische wapens van Bali set, die speciaal is gemaakt voor dit event. Bij gelijkspel kiest het spel de winnaar willekeurig. Je kunt je rang zien aan de onderkant van het eventscherm.

Dit is overbodig dat t er in staat
 
Er staat in dat we voor nuggets kunnen ´draaien´. Ook wel pretzels mag ik hopen, gezien dat er niet (duidelijk) instaat.
 
Er staat in dat we voor nuggets kunnen ´draaien´. Ook wel pretzels mag ik hopen, gezien dat er niet (duidelijk) instaat.

Kan ook met pretzels, 1500, 9000 en 48000 zoals gewoonlijk. Wachttijd kan voor 480 met 2 uur worden verkort en "omkopen" als je attribuutpunten niet hoog genoeg zijn is ook 480.

Ander vraagje, om te bepalen of je een item krijgt bij oktoberfest wordt 1 attribuut gekeken wat de waarde ervan is en die waarde wordt met een bepaald getal vergeleken. Is bekend hoe dat getal bepaald wordt? En zo ja, heeft het dan voor je winkans zin om kleding aan te doen die veel op kracht/beweeglijkheid/handigheid/charisma geven?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14167

Klopt het dat alleen op de eerste paar opdrachten van de nieuwe quest een tijdslimiet zit?
 

DeletedUser15915

Nu blijkt dat je héél de opdracht voor de deadline af moet hebben, niet enkel de eerste

Ik ben nu bij de opdracht waarbij je veel spullen van verschillende handwerken nodig heb, maar zie daar iig geen tijdsindicatie?
 
Bovenaan