• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start wereld Huachuca

Welke naam voor de volgende wereld zou jij het liefste zien?


  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Enquête gesloten .

DeletedUser526

Gewoon niet registreren voor die nieuwe wereld dat ze maar een server onderhouden voor een lege wereld....
 

DeletedUser16548

Hoodooland vanzelfsprekend, Elvis kreeg zijn Graceland vorige keer en hij ging geeneens voor plek 1, de luiwammes.
Zodra Hoodooland een feit is ga ik wederom actief spelen en beloof dat ik de andere 400~500 spelers voor ga blijven.
Bring on the poll!

God wills it!

400-500 spelers? Je hebt geluk als er na 3 weken meer dan 50 actieve spelers zijn.
 

DeletedUser16797

Dan maar Houston, maar waarom niet een poll met alle serieuze wereldnamen??? Nou bekijk nog even of ik er ga spelen, vond graceland heel erg tegenvallen. ben daar dan ook gestopt.
 
Ik stem eens niet als ze uit al de serieuze voorstellen juist dit maar geven. De wereld interesseert me ook sowieso niet.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De huidige peiling bestaat inderdaad (momenteel) enkel uit de twee opties. Mochten jullie Hoodooland ertussen willen hebben, zouden jullie dan willen beargumenteren waarom dit zo'n goede match is met The West?

De overige opties waren, naar mijn inziens, niet geschikt. Maar aarzel niet om mij te overtuigen. ;)
 

DeletedUser16476

De overige opties waren, naar mijn inziens, niet geschikt. Maar aarzel niet om mij te overtuigen. ;)

High Point,
Hollywood,
Houston,
Hawaii,
Hillbilly

Hallelujah
Hidalgo (film over een bloedbad tegen indiaantjes)
Huachuca
Hays
Henning
Howes
Halleck

Harpers Ferry

Harpers Point
Hollow Point
Helix

Ik heb geen verstand van The West gerelateerde namen, maar er moeten vast meerdere inzendingen zijn geweest die goed waren.
 
Denk je echt dat veel mensen op deze nieuwe wereld zitten te wachten? Ik denk dat de meeste mensen niet echt meer om kunnen geven. Wederom wordt de actieve community (wat er nog van overblijft tenminste) gesplitst... Grace was al dood voor het begon, zal hier niet anders zijn. Waarom moet dan de naam nog echt serieus zijn als je de game zelf niet eens serieus kan nemen? Laten we er gewoon het beste van maken, en dat begint al bij de naam. Een naam die we echt willen...
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
...
Ik heb geen verstand van The West gerelateerde namen, maar er moeten vast meerdere inzendingen zijn geweest die goed waren.
Dat is discutabel. Maar ik sta open voor argumentatie over bepaalde namen of ze wel of niet The West gerelateerd zijn. ;) Hawaii en Hollywood zijn bijvoorbeeld te ver gezocht. De naam moet wel echt een betekenis/rol/link hebben (gehad) in of met het Wilde Westen, in plaats van (bijvoorbeeld) toevallig in de VS liggen.

Denk je echt dat veel mensen op deze nieuwe wereld zitten te wachten? Ik denk dat de meeste mensen niet echt meer om kunnen geven. Wederom wordt de actieve community (wat er nog van overblijft tenminste) gesplitst... Grace was al dood voor het begon, zal hier niet anders zijn. Waarom moet dan de naam nog echt serieus zijn als je de game zelf niet eens serieus kan nemen? Laten we er gewoon het beste van maken, en dat begint al bij de naam. Een naam die we echt willen...
Hoewel ik je mening begrijp, staat dat los van de discussie die we hier voeren.

Feit is dat er elk jaar een nieuwe wereld geopend zal worden. Dat zal niet veranderen. Niet voor het geld en niet om andere werelden te laten leegstromen, maar om spelers een kans te geven opnieuw te beginnen met gelijke kansen.

Dat andere werelden leeg zijn of leeg lopen is te wijten aan spelersaantallen, niet aan een specifieke wereld. Het kan een rol spelen, maar het is zeker niet de alles omvattende reden. Momenteel bekijken we de huidige migratieroutes om te zien of we hier verbeteringen aan kunnen doen.
 

DeletedUser16880

De huidige peiling bestaat inderdaad (momenteel) enkel uit de twee opties. Mochten jullie Hoodooland ertussen willen hebben, zouden jullie dan willen beargumenteren waarom dit zo'n goede match is met The West?

De overige opties waren, naar mijn inziens, niet geschikt. Maar aarzel niet om mij te overtuigen. ;)


Kroenuh,

Je zegt wel "aarzel niet om mij te overtuigen" maar als ik eerlijk moet zijn zie ik ook geen argumenten waarom het hannahville of houston het moeten worden?

Dus hoe ken je nou een poll maken zonder argumenten waarom iets gekozen moet worden?
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Kroenuh,

Je zegt wel "aarzel niet om mij te overtuigen" maar als ik eerlijk moet zijn zie ik ook geen argumenten waarom het hannahville of houston het moeten worden?

Dus hoe ken je nou een poll maken zonder argumenten waarom iets gekozen moet worden?
Omdat de uiteindelijke gekozen wereldnaam ook nog goedgekeurd moet worden door InnoGames en ik weet dat die twee namen sowieso al op de lijst van beschikbare namen staan. ;)
 

DeletedUser16880

Omdat de uiteindelijke gekozen wereldnaam ook nog goedgekeurd moet worden door InnoGames en ik weet dat die twee namen sowieso al op de lijst van beschikbare namen staan. ;)

Oke, Is dat serieus de beste argument dat innogames/moderators hier heeft? "omdat die al op de lijst van beschikbare namen staat"

Dus zoals ik het zie.. der is al een lijst.. dan mogen wij (de spelers) namen opnoemen maar ondertussen kun je kiezen uit namen die in feite al gekozen zijn.

dus wat heeft het dan nog voor nut om namen door te geven. Bedoel er zijn tig namen opgenoemd en jij vond letterlijk enkel en alleen hannahville en houston geschikt?
 

DeletedUser15127

Dat is discutabel. Maar ik sta open voor argumentatie over bepaalde namen of ze wel of niet The West gerelateerd zijn. ;) Hawaii en Hollywood zijn bijvoorbeeld te ver gezocht. De naam moet wel echt een betekenis/rol/link hebben (gehad) in of met het Wilde Westen, in plaats van (bijvoorbeeld) toevallig in de VS liggen.

Hoe valt Graceland te verklaren dan? Serieuze vraag.
Dat is geeneens een stad of staat maar een landhuis waar de beroemde zangert Elvis Presley gewoond heeft. Het is gebouwd in 1939 (dankjewel wikipedia!).
Op geen enkele manier een link met het Wilde Westen, prove me wrong.
De speler Elvis heeft hier voor lopen lobbyen en iedereen vond het toen ook wel een geinig grapje omdat bij de opening van de G-wereld eveneens al niemand serieus zat te wachten op een wéér nieuwe.

Dat die werelden elk jaar zullen blijven komen snapt iedereen inmiddels.
Maar dus een serieuze vraag, wat is er veranderd in de tussentijd?
Hoe kon/mocht Graceland wel en bijvoorbeeld HEIDI30world niet?
Of wie heeft voor mij een link naar een beroemde burgeroorlogveldslag in de achtertuin van Graceland? Bewijs dat Elvis al in 1850 geboren was is ook goed.
 
Omdat de uiteindelijke gekozen wereldnaam ook nog goedgekeurd moet worden door InnoGames en ik weet dat die twee namen sowieso al op de lijst van beschikbare namen staan. ;)

Als er al een lijst van beschikbare namen is, waarom wordt die niet hier neergezet en kijken we of daar een leuke naam tussenstaat waar wij nog zijn niet opgekomen?

Mochten jullie Hoodooland ertussen willen hebben, zouden jullie dan willen beargumenteren waarom dit zo'n goede match is met The West?

  • Een Hoodoo is de Engelse benaming voor een Aardpiramide, een geologische structuur die ook in het wilde westen op meerdere plaatsen voorkomt en zo ook vaker in Wild west films te zien was.
  • Hoodoo Brown was de leider van de Dodge city gang die in de Wilde West tijd actief was
Dus opzich is er wel een Match met The West en de naam Hoodoo, daar dan Hoodooland ofzo van maken moet opzich dan ook nog wel binnen de marge vallen.

Maar verder zie ik ook niet waarom een "directe link met het wilde westen" verplicht is. Bij graceland was dat niet zo, bij El dorado is die er evenmin niet. Verder zitten er bijvoorbeeld in het spel een hele lading sets die niks met het "wilde westen" te maken hebben (Pizarro, Cortes, Washington, hancock enz). Dus waarom is dat nu wel een vereiste?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan