• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start wereld Huachuca

Welke naam voor de volgende wereld zou jij het liefste zien?


  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Enquête gesloten .

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Op maandag 15 oktober a.s. starten wij een nieuwe wereld!

Beste cowboys en cowgirls,

Bereid je voor want op maandag 15 oktober a.s. openen wij de deuren van nieuw western gebied!
Maak jij gebruik van deze kans en laat jij op deze nieuwe wereld zien wie de enige echte avonturier, arbeider en/of revolverheld is? Dit is je kans om nieuwe tactieken uit te proberen of om te bewijzen dat je huidige het beste bij je past!

De nieuwe wereld zal in de loop van de dag gestart worden en iedereen de kans geven opnieuw te beginnen.

Beslis hier samen met je medespelers de naam voor deze nieuwe wereld, zolang hij maar met een "H" begin!

Met vriendelijke groet,
Het The West team
Beslis hier samen met je medespelers de naam voor deze nieuwe wereld!

Spelregels:
  • De wereldnaam moet met een "H" beginnen.
  • Het moet The West gerelateerd zijn.
  • Onzin suggesties worden als spam/offtopic geschouwd.
 
He-West
Hangjongeren
Homeopathie
Heidenen


On-topic;
Hallelujah
Hidalgo (film over een bloedbad tegen indiaantjes)
Fortnamen
Huachuca
Hays
Henning
Howes
Halleck
 

DeletedUser16797

Harpers Point
of
Hollow Point
of
Helix

Maar waarom met een H? een nieuwe wereld betekent nieuwe kansen en mogelijkheden en er moet dus juist vooral afgeweken worden van de norm...(het op alfabet benoemen van de werelden)

Waarom niet iets wat te maken heeft nmet het wilde westen, al is dan ook niet echt van toepassing meer in het spel gezien, het feit dat je om de oren gesmeten wordt met alles van valentijnsdag tot oktoberfest.....
 

DeletedUser16476

Met de komst van een nieuwe wereld, gaan de migratieroutes van Dakota naar Arizona, El Dorado & Fairbanks dan open?
 

DeletedUser526

Hopeloos aan Het verzuipen? Blijven nieuwe werelden opendoen om de zelfde mensen steeds opnieuw tegen te komen.... Ik blijf er bij alles naar 1 wereld brengen komt alleen maar het spel te goeden. Meer fortgevechten meer duels meer spullen op de markt. Nu blijf je het aantal spelers maar spoelen tot er op elke wereld geen sik meer te beleven valt en het spel langzaam uitdooft. Aan dit tempo gaan jullie 15j The west niet halen
 

DeletedUser16632

Helemaal met Scavia eens!
Hebben ze bij inno dan echt geen hersens?? Denk eens aan de lange termijn en aan de spelers in plaats van alleen maar geld willen en het zo veel en snel mogelijk willen. Nog nooit zoveel domheid op een plek gezien.

Alles naar 1 of 2 werelden zou het spel zoveel goed doen, dan word het zo actief dat het misschien nog nieuwe spelers aantrekt, wat het nu niet doet omdat er in tegenstelling tot vroeger geen wereld meer is die echt met alle fronten actief is..
Jammer dit maar had niks anders verwacht.

Wereldnaam:
Hopeloos
Hebberig
Heel jammer
 

DeletedUser15127

Hoodooland vanzelfsprekend, Elvis kreeg zijn Graceland vorige keer en hij ging geeneens voor plek 1, de luiwammes.
Zodra Hoodooland een feit is ga ik wederom actief spelen en beloof dat ik de andere 400~500 spelers voor ga blijven.
Bring on the poll!

God wills it!
 

DeletedUser14957

Hoodooland vanzelfsprekend, Elvis kreeg zijn Graceland vorige keer en hij ging geeneens voor plek 1, de luiwammes.
Zodra Hoodooland een feit is ga ik wederom actief spelen en beloof dat ik de andere 400~500 spelers voor ga blijven.
Bring on the poll!

God wills it!

giphy.gif



abort-button-gif-3.gif
 
Met de komst van een nieuwe wereld, gaan de migratieroutes van Dakota naar Arizona, El Dorado & Fairbanks dan open?

van Dako naar Eldo of Fair? beter andersom. Eldo en Fair naar Ari en Dako laten gaan. Al zijn alle 4 de werelden de laatste tijd echt minder actief geworden volgens mij (en Grace net zo). Dan imo liever de 2 wat oudere behouden.
 

DeletedUser16476

van Dako naar Eldo of Fair? beter andersom. Eldo en Fair naar Ari en Dako laten gaan. Al zijn alle 4 de werelden de laatste tijd echt minder actief geworden volgens mij (en Grace net zo). Dan imo liever de 2 wat oudere behouden.

Ook best, al zie ik dat niet zo snel gebeuren. Maar ik vind t goed.
 
Bovenaan