• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.81

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_281.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 10 juli a.s. spelversie 2.81 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.
nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Door middel van een opdrachtenreeks kun je nu het gouden geweer upgraden zodat hij weer mooi glimt. De opdrachtenreeks is beschikbaar voor spelers vanaf level 87 en natuurlijk moet je het geweer al hebben.
opgeloste_fouten.png

  • Sommige onderdelen in de shop waren in het Engels.
  • Er waren wat problemen met het storten op de bank.
  • Het /rights commando in de chat weergaf het sergeant recht niet.
  • Het upgraden van een snelheidsbonus van 100% werkte niet goed.
  • De multiplayer bonus van het Eenzame cowboy hemd en broek waren niet correct.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Klein maar fijn.
 
Moet je voor de nieuwe gouden geweer ook de nieuwe gouden sabel en/of revolver hebben of is alleen de oude gouden geweer genoeg?
 
''Het upgraden van een snelheidsbonus van 100% werkte niet goed''.

Dat is niet zo fijn. Veel mensen hebben juist daarvoor die items 3x gekocht omdat de bonus extra goed was (en het daardoor ook de extra nuggets waard was). Indien het nu wordt teruggebracht met zoveel (van 100 naar 10 neem ik aan), is er dan een mogelijkheid tot teruggave? Dat was immers niet de bedoeling :)
 
''Het upgraden van een snelheidsbonus van 100% werkte niet goed''.

Dat is niet zo fijn. Veel mensen hebben juist daarvoor die items 3x gekocht omdat de bonus extra goed was (en het daardoor ook de extra nuggets waard was). Indien het nu wordt teruggebracht met zoveel (van 100 naar 10 neem ik aan), is er dan een mogelijkheid tot teruggave? Dat was immers niet de bedoeling :)

Jammer dat dat weer fout is gegaan, maar dat van 100% naar 200% een fout is en dus later zal worden rechtgezet had je ook wel kunnen beredeneren. Als je spullen upgradet wordt het altijd (naar boven afgerond) x1.1 , x1.2, etc.

Hiervoor voor gaan compenseren slaat dus nergens op. Strikt genomen overtreedt je zelfs de regels vanwege het misbruiken van een bugg. ;)
 
''Het upgraden van een snelheidsbonus van 100% werkte niet goed''.

Dat is niet zo fijn. Veel mensen hebben juist daarvoor die items 3x gekocht omdat de bonus extra goed was (en het daardoor ook de extra nuggets waard was). Indien het nu wordt teruggebracht met zoveel (van 100 naar 10 neem ik aan), is er dan een mogelijkheid tot teruggave? Dat was immers niet de bedoeling :)

hier ben ik het wel mee eens,hoe konden wij weten dat dit een bug was..?
 

DeletedUser16209

ooh wat jammer nou weer, zoveelste 'fout'
begrijp niet dat jullie je er in druk blijven maken :D :D
 

DeletedUser16548

Dat we het zelf wel hadden kunnen bedenken is bullshit. Het zat zo in het spel, niemand kent de motieven van inno games. Het hele set was al zo verschillelijk OP, dat het prima had gekunt. Daarnaast: dat iets in het verleden zo was betekent niet dat het in de toekomst ook zo zal zijn. Daarnaast zullen er ook zeker the-west spelers zijn met de breincapaciteit, of beter gezegd het gebrek eraan (om welke reden dan ook; jong, beperkt etc.), om dit niet 'zelf te kunnen beredeneren.' Sommige buggs zijn super obivious, maar dit had ook prima wel kunnen zijn vind ik. Innogames zou ten minste moeten zorgen voor terug storten van de nuggs bij iedereen die hem geuppt heeft ( en voordat jullie gaan zeuren over eigenbelang, nee, ik heb het zelf niet gedaan).
 
Dat we het zelf wel hadden kunnen bedenken is bullshit. Het zat zo in het spel, niemand kent de motieven van inno games. Het hele set was al zo verschillelijk OP, dat het prima had gekunt. Daarnaast: dat iets in het verleden zo was betekent niet dat het in de toekomst ook zo zal zijn. Daarnaast zullen er ook zeker the-west spelers zijn met de breincapaciteit, of beter gezegd het gebrek eraan (om welke reden dan ook; jong, beperkt etc.), om dit niet 'zelf te kunnen beredeneren.' Sommige buggs zijn super obivious, maar dit had ook prima wel kunnen zijn vind ik. Innogames zou ten minste moeten zorgen voor terug storten van de nuggs bij iedereen die hem geuppt heeft ( en voordat jullie gaan zeuren over eigenbelang, nee, ik heb het zelf niet gedaan).

Inno's wegen zijn inderdaad ondoorgrondelijk, maar de basis principes van het spel aanpassen voor een nieuwe set zonder iets aan te kondigen is wel heel onwaarschijnlijk.

Daarnaast zul je genoeg mensen hebben die die set geüpgraded hebben zonder te weten dat de bonus van 100% naar 200% gaat (niet in de chat voorbij zien komen), maar het deed voor 110%. Die mensen zou je dan gaan "compenseren" zonder dat ze schade hebben geleden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15915

Als ze nuggets teruggeven moeten ze natuurlijk wel de voetballen terugnemen ;)

Mensen die de voetbal naar lvl 1 hebben geüpgradet voor 110% worden dan dus niet gecompenseerd.
 
Voor zover ik heb vernomen was het slechts een visuele fout, je zal na de update dus nog net zo snel zijn :)
 
Jammer dat dat weer fout is gegaan, maar dat van 100% naar 200% een fout is en dus later zal worden rechtgezet had je ook wel kunnen beredeneren. Als je spullen upgradet wordt het altijd (naar boven afgerond) x1.1 , x1.2, etc.

Hiervoor voor gaan compenseren slaat dus nergens op. Strikt genomen overtreedt je zelfs de regels vanwege het misbruiken van een bugg. ;)

Het was inderdaad duidelijk dat dit normaal niet gebeurd. Gezien dit echter ook al aan de orde was bij een eerder item (van Hawaii set?), dachten velen (en inderdaad, ikzelf ook) een mooie gelegenheid te zien bij de rode voetbal. Ik heb daarvoor ook bij Lordwasa geïnformeerd of dit echt klopte en geen bugg was en dat werd door hem bevestigd. Daarmee is het geen buggmisbruik.

Als ze nuggets teruggeven moeten ze natuurlijk wel de voetballen terugnemen ;)

Mensen die de voetbal naar lvl 1 hebben geüpgradet voor 110% worden dan dus niet gecompenseerd.

Dat lijkt mij natuurlijk logisch. Het is echter zeer eenvoudig een level 1 voetbal terug te nemen en dan een level 0 bal + 300 nuggets (150 per bal) terug te geven. Dat is een kleine moeite en gewoon mogelijk. Het is meer een vraag van willen, niet van kunnen! Het is immers evident duidelijk dat (zo goed als) iedereen die de bal geuppt heeft, dit deed voor de 100 extra snelheid. 10 extra is in verhouding tot de uitgaven het redelijk gezien niet waard. Ik meende ergens iets anders te lezen, maar iedereen weet zelf ook wel dat voorgaande feitelijk waar is :)

Voor zover ik heb vernomen was het slechts een visuele fout, je zal na de update dus nog net zo snel zijn :)

Ik had het volgens mij zelf getest en naar mijn idee kwam er toch echt wel 100% bovenop (niet van 2000 naar 4000, maar wel van 2000 naar 2100). Het kan echter zijn dat ik het verkeerd heb gezien, ik weet het niet helemaal zeker meer. Dit is echter eenvoudig even te testen door een moderator.
 
Laatst bewerkt:

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb slechts gezegd dat hier intern niets over bekend was en mogelijk een verkoop aanmoediging was van Inno.

Echter valt dit niet onder bugmisbruik, noch zal er een compensatie volgen lijkt mij.
Als gezegd is dit een visuele bug. Zoals reeds is gezegd, was een toename van 10% snelheid te verwachten.
Daarnaast is het niet ongebruikelijk dat stats op voorwerpen nog later worden aangepast, dit staat ook in de regels van The-West.
 

DeletedUser16476

Het was inderdaad duidelijk dat dit normaal niet gebeurd. Gezien dit echter ook al aan de orde was bij een eerder item (van Hawaii set?), dachten velen (en inderdaad, ikzelf ook) een mooie gelegenheid te zien bij de rode voetbal. Ik heb daarvoor ook bij Lordwasa geïnformeerd of dit echt klopte en geen bugg was en dat werd door hem bevestigd. Daarmee is het geen buggmisbruik.

Dat lijkt mij natuurlijk logisch. Het is echter zeer eenvoudig een level 1 voetbal terug te nemen en dan een level 0 bal + 300 nuggets (150 per bal) terug te geven. Dat is een kleine moeite en gewoon mogelijk. Het is meer een vraag van willen, niet van kunnen! Het is immers evident duidelijk dat (zo goed als) iedereen die de bal geuppt heeft, dit deed voor de 100 extra snelheid. 10 extra is in verhouding tot de uitgaven het redelijk gezien niet waard. Ik meende ergens iets anders te lezen, maar iedereen weet zelf ook wel dat voorgaande feitelijk waar is :)

Ik had het volgens mij zelf getest en naar mijn idee kwam er toch echt wel 100% bovenop (niet van 2000 naar 4000, maar wel van 2000 naar 2100). Het kan echter zijn dat ik het verkeerd heb gezien, ik weet het niet helemaal zeker meer. Dit is echter eenvoudig even te testen door een moderator.


Rick I zei:
Heerlijk lekker klagen en zagen :D
Haha, natuurlijk. Alleen de ontevredenen mogen gehoord worden. :laugh:
Een reactie is al geweest, verder ook niet nodig en overbodig.
En oh, je geld terug? Dat roept iedereen altijd na verliezen lolz. Wellicht de volgende keer niet meer meedoen, want wellicht wist je het niet, maar de winkans is laag ;)

Daarnaast klaag iedereen nu die niets gewonnen heeft en zijn de winnaars blij. Als het andersom was geweest, had de rest blij geweest en de (huidige) winnaars geklaagd. Helaas, pech. Volgende keer beter. Wij kunnen daar ook niets aan doen.

Niet zo klagen Rick, neem je verlies lekker ;)
 
Ik heb slechts gezegd dat hier intern niets over bekend was en mogelijk een verkoop aanmoediging was van Inno.

Echter valt dit niet onder bugmisbruik, noch zal er een compensatie volgen lijkt mij.
Als gezegd is dit een visuele bug. Zoals reeds is gezegd, was een toename van 10% snelheid te verwachten.
Daarnaast is het niet ongebruikelijk dat stats op voorwerpen nog later worden aangepast, dit staat ook in de regels van The-West.

Ik dacht wat anders, maar wellicht heb ik mij dan vergist. Indien het bewust slechts een verkoopaanmoediging was, is dat wel min of meer bizar. Dan spiegel je de mensen gewoon een toename voor van 100%, terwijl deze daadwerkelijk slechts 10% is/was/moest zijn. Dat is dan puur bedrog en ik mag hopen dat dat niet aan de orde geweest is, maar dat zal waarschijnlijk ook wel niet zo zijn :)

Niet zo klagen Rick, neem je verlies lekker ;)

Je hebt een punt. Aan de andere kant combineer je twee posts die in een verschillend kader gepost zijn en (in overwegende mate) niets met elkaar te maken hebben. Op fundamentele punten verschillen de situaties van elkaar; denk bijvoorbeeld aan het gegeven dat het in dit kader gaat om een stats van een item en in de loterij-kwestie om een winkans waar mijn post (o.a.) op zag. Vanzelfsprekend sta ik nog steeds achter beide in hun context. Daarnaast stel ik volgens mij zelfs toch dat klagen en zagen heerlijk is? :p

Laat daarnaast duidelijk zijn dat kritiek op de (vele) fouten van Innogames in het verleden en helaas vandaag de dag nog steeds, mag en moet kunnen. Op een gegeven moment moet men echter ook weten wanneer het nog zinvol is door te gaan. Het was vooral daar waar het eerder misging en niet zozeer inhoudelijk (hoewel dat uiteraard ook speelde).
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Rick, ik heb gezegd dat er intern niets over bekend was en een mogelijk scenario voorgelegd wat mogelijk was maar echter niet waar blijkt te zijn.
Indien je mijn woorden anders hebt geïnterpreteerd dan ligt die fout bij jezelf ;)
Daarnaast behoudt InnoGames altijd het recht om ingame voorwerpen aan te passen, ten voordele en nadele van spelers en is in discussie hierover gaan tamelijk zinloos.
 
Rick, ik heb gezegd dat er intern niets over bekend was en een mogelijk scenario voorgelegd wat mogelijk was maar echter niet waar blijkt te zijn.
Indien je mijn woorden anders hebt geïnterpreteerd dan ligt die fout bij jezelf ;)
Daarnaast behoudt InnoGames altijd het recht om ingame voorwerpen aan te passen, ten voordele en nadele van spelers en is in discussie hierover gaan tamelijk zinloos.

Inderdaad. Ik gaf echter reeds aan mij dan te hebben vergist. Naar mijn idee was het duidelijk, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik maak/maakte jou overigens ook geen verwijt, mocht je dat denken. Deze post is dan ook onnodig en overbodig :)
InnoGames zal ongetwijfeld het recht hebben items aan te passen. Dat is prima en logisch. Indien men echter bewust eerst items goed maakt/doet voorkomen om ze vervolgens nadelig aan te passen en dit bewust (lees: expres) is gedaan, is er echter sprake van misleiding en bedrog. In dat geval maak je misbruik van je recht. Nogmaals: ik wees enkel op deze situatie (die jij overigens zelf in je voorgaande post als optie opwierp) en ik zeg niet dat dit het geval is.
 
Bovenaan