• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Loterij 10 jaar The West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16623

Hieronder een snel overzicht met de stand van zaken.

Gezamenlijke informatie van alle werelden (datum + tijd, aantal loten en totaal bedrag)
mpam1cfgfa0.jpg



Hieronder elke wereld even individueel aangegeven

fo3v2z3.jpg

f0fk5lojns9st.jpg

fbixxl1kujh.jpg

i8p1tw6spx.jpg

pfzsonq5r2uj2.jpg

pj8iyb8p5.jpg

tgux24gtnq.jpg

qtkyvi.jpg

Verder zullen er geen updates meer volgen, ik verwacht dat de komende week geen grote verschillen maar gaan geven.
 
Hieronder een snel overzicht met de stand van zaken.

Gezamenlijke informatie van alle werelden (datum + tijd, aantal loten en totaal bedrag)
mpam1cfgfa0.jpg



Hieronder elke wereld even individueel aangegeven

fo3v2z3.jpg

f0fk5lojns9st.jpg

fbixxl1kujh.jpg

i8p1tw6spx.jpg

pfzsonq5r2uj2.jpg

pj8iyb8p5.jpg

tgux24gtnq.jpg

qtkyvi.jpg

Verder zullen er geen updates meer volgen, ik verwacht dat de komende week geen grote verschillen maar gaan geven.

'Statestieken' je leert al goed van Kroenuh :p
 
Wanneer is de trekking van de loterij? ^^
5-6-2018 en 6-6-2018 wordt de controle van alle inschrijvingen (of we niemand over het hoofd hebben gezien, etc.), 7-6-2018 probeer ik de winnaars te hebben. (Dit is sowieso pas in de avond en een mogelijkheid dat het pas op 8-6-2018 gecommuniceerd gaat worden). Het korte antwoord: In de week dat het inschrijven niet meer mogelijk is (na 4 juni), zijn de winnaars ook bekend.
 

DeletedUser16623

Ik wil iedereen bedanken voor de interesse en deelname aan de loterij. Persoonlijk had ik niet zoveel animo verwacht, hiervoor mijn dank! Ik wil in de toekomst dit nogmaals herhalen, natuurlijk wel andere prijzen (voorkeuren voor prijzen mogen altijd vermeld worden) :)

Hieronder kort de statistieken (zo beter @michel636 :p)

Wereld 1
69 deelnemers, 134 loten verkocht met een waarde van $3.350.000

Wereld Arizona
73 deelnemers, 142 loten verkocht met een waarde van $3.550.00

Wereld Briscoe
15 deelnemers, 30 loten verkocht met een waarde van $750.000

Wereld Colorado
31 deelnemers, 61 loten verkocht met een waarde van $1.525.000

Wereld Dakota
69 deelnemers, 138 loten verkocht met een waarde van $3.450.000

Wereld El Dorado
43 deelnemers, 84 loten verkocht met een waarde van $2.100.000

Wereld Fairbanks
50 deelnemers, 100 loten verkocht met een waarde van $2.500.00

Wereld Graceland
41 deelnemers, 80 loten verkocht met een waarde van $2.000.00

Algemene statistieken
391 deelnemers (alle werelden), 769 loten verkocht (totaal) met een waarde van $19.225.000

Hierbij wil ik alvast de winnaars feliciteren.
De winnaars krijgen een ticket vanuit mij en daar handelen we het netjes af, zoals aangegeven worden de winnaars ook op het forum geplaatst.​
 
Heel leuk, dank voor het organiseren!

Eventuele prijssuggesties (ik weet niet of alles is toegestaan) :
Howdah's pistool, gouden tomahawk, sluipgeweer, olifantengeweer, Rudolph, diverse muntenbrieven wellicht, delen Gonzales speedset (is ook nooit meer te krijgen geweest na 1x Speedwereld), kerststolsnijder (in het verleden ook via loterij verdeeld), roze tutu (ook in het verleden via loterij verdeeld), mondharmonica, scalp (beide varianten), 3 of 14 dagen premium longtimers, 3 of 12 dagen geldverzekering (ook nog niet in-game), boksbeugel, pakketjes buffjes (20 thee bijvoorbeeld), de horseball, wintersjaal etc.

Motivatie: ik denk dat iedereen dergelijke items wel leuk vindt (sommige zijn leuk voor de heb, andere voor verzamelaars, andere zaken zijn praktisch altijd handig zoals premium longtimer). Daarnaast zijn het ook nog wel relatief waardevolle items wat de motivatie om mee te doen zal vergroten!

Tot slot: gezien het grote aantal deelnemers wellicht wat meer prijzen toevoegen. Bijvoorbeeld wel een beperkt aantal 'grote prijzen' (als Howdah, etc.) en wellicht dan wat meer 'kleine prijzen' (als een muntenbrief, buffjes etc.).
Conclusie: in ieder geval meer loterijen met leuke prijzen :D
 
Laatst bewerkt:
Deze set was vorig jaar met de zomersprint te winnen ;)

Bedoel je daarmee het evenement op de speedwereld? Er waren toen inderdaad 4 mensen die 1 deel ervan konden winnen. Dat is 1) erg weinig en 2) aan een deel heb je helemaal niets en wanneer er bij volgende wedstrijden steeds 1 deel wordt vergeven, krijgt niemand die ooit compleet (kans dat 1 persoon steeds wint is zo goed als 0). Jij gaf dat zelf als reactie op mijn post ook nog aan: moeilijk te krijgen en daardoor uniek. Dat is wel zo, maar leuk is natuurlijk anders (vind ik :) ).

Vandaar leek het mij toch een leuk en goed idee. Zo kunnen ook mensen die door vakantie niet konden deelnemen aan dat event kans maken op de set(delen), mensen die geen nuggets (kunnen) gebruiken en hetzelfde geldt natuurlijk voor die vier mensen die al 1 deel hebben (als ze überhaupt nog spelen). :)
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je daarmee het evenement op de speedwereld? Er waren toen inderdaad 4 mensen die 1 deel ervan konden winnen. Dat is 1) erg weinig en 2) aan een deel heb je helemaal niets en wanneer er bij volgende wedstrijden steeds 1 deel wordt vergeven, krijgt niemand die ooit compleet (kans dat 1 persoon steeds wint is zo goed als 0). Jij gaf dat zelf als reactie op mijn post ook nog aan: moeilijk te krijgen en daardoor uniek. Dat is wel zo, maar leuk is natuurlijk anders (vind ik :) ).

Vandaar leek het mij toch een leuk en goed idee. Zo kunnen ook mensen die door vakantie niet konden deelnemen aan dat event kans maken op de set(delen), mensen die geen nuggets (kunnen) gebruiken en hetzelfde geldt natuurlijk voor die vier mensen die al 1 deel hebben (als ze überhaupt nog spelen). :)


Nou ik speel nog, en heb 2 sets items, dus alles is nog mogelijk!
 
Bedoel je daarmee het evenement op de speedwereld? Er waren toen inderdaad 4 mensen die 1 deel ervan konden winnen. Dat is 1) erg weinig en 2) aan een deel heb je helemaal niets en wanneer er bij volgende wedstrijden steeds 1 deel wordt vergeven, krijgt niemand die ooit compleet (kans dat 1 persoon steeds wint is zo goed als 0). Jij gaf dat zelf als reactie op mijn post ook nog aan: moeilijk te krijgen en daardoor uniek. Dat is wel zo, maar leuk is natuurlijk anders (vind ik :) ).

Vandaar leek het mij toch een leuk en goed idee. Zo kunnen ook mensen die door vakantie niet konden deelnemen aan dat event kans maken op de set(delen), mensen die geen nuggets (kunnen) gebruiken en hetzelfde geldt natuurlijk voor die vier mensen die al 1 deel hebben (als ze überhaupt nog spelen). :)

Gonzales speedset is ook niet een set die je 1.. 2.. 3.. krijgt. Hiervoor moet je moeite doen, maar jij denkt net als veel andere spelers.
Alles moet gratis en makkelijk te krijgen zijn :p.
Dat zie je aan de evenementen die georganiseerd zijn (ik vind het leuke evenementen overigens ). Doen een leuk aantal mensen mee, maar het gaat voor sommigen puur om een prijsje op te halen en actief zijn? ho maar..
Daarom vond ik het van Cor zo leuk, dat je minimaal bepaald aantal fgs aanwezig moest zijn (laatste event) om een prijs te krijgen:laugh:
 
Hee,
Ik hoorde net van verschillende mensen dat ze ieder nu ineens 3 items winnen per persoon en dat ze ze momenteel zelfs alle 5 in het bezit hebben... Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is? En waarom de winnaar ineens 3x zoveel prijzen krijgen... En betekend dat dat iedereen automatisch 2 prijzen krijgt? (en de winnaar dus 1 extra) of zijn de prijzen verhoogd omdat bepaalde mensen gewonnen hebben (of juist niet gewonnen) Uitleg hierover zou fijn zijn, want voorlopig klinkt dit als een doofpot.
 
Gonzales speedset is ook niet een set die je 1.. 2.. 3.. krijgt. Hiervoor moet je moeite doen, maar jij denkt net als veel andere spelers.
Alles moet gratis en makkelijk te krijgen zijn :p.
Dat zie je aan de evenementen die georganiseerd zijn (ik vind het leuke evenementen overigens ). Doen een leuk aantal mensen mee, maar het gaat voor sommigen puur om een prijsje op te halen en actief zijn? ho maar..
Daarom vond ik het van Cor zo leuk, dat je minimaal bepaald aantal fgs aanwezig moest zijn (laatste event) om een prijs te krijgen:laugh:

In de meeste gevallen zou ik het met je eens zijn, maar in het geval van de Gonzales set lijkt de huidge zeldzaam me wel erg overdreven. Er zouden dan toch op z'n minst meer speedwerelden georganiseerd moeten worden.

Hee,
Ik hoorde net van verschillende mensen dat ze ieder nu ineens 3 items winnen per persoon en dat ze ze momenteel zelfs alle 5 in het bezit hebben... Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is? En waarom de winnaar ineens 3x zoveel prijzen krijgen... En betekend dat dat iedereen automatisch 2 prijzen krijgt? (en de winnaar dus 1 extra) of zijn de prijzen verhoogd omdat bepaalde mensen gewonnen hebben (of juist niet gewonnen) Uitleg hierover zou fijn zijn, want voorlopig klinkt dit als een doofpot.

Klopt idd, is denk ik gewoon een foutje. Niet alles is een samenzwering tegen jou ;) Winnaars moeten denk ik gewoon de onterecht verkregen items houden (en niet verkopen oid), ze worden vanzelf weer van hun account gehaald lijkt me. Ik heb een supportticket gestuurd, dus Leuco zal inmiddels wel op de hoogte zijn van het probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan