• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2018

Ik denk het wel, want ze hebben onlangs in een update die wapens omgewisseld. Het revolver gold als het slagwapen en de eieren als schietwapen en dat klote natuurlijk niet (iig niet met betrekking tot de revolver).
Ze zullen dus wel de tekst van de opdracht moeten aanpassen :p

Die hebben ze inderdaad omgewisseld, maar waarom moet je dan ook de opdrachten waarbij je ze kunt krijgen omdraaien? Of heeft de opdracht Pompoenenjacht nog steeds die feestdagen revolver als beloning en kan je die dus nu 2x krijgen?

Overigens, een revolver kan je nog als slagwapen gebruiken, maar hoe wou je dat met rotte eieren doen? :huh:
 
Laatst bewerkt:
Als ik alles hierboven even doorlees, denk ik dat ik deze opdrachtenreeks gewoon maar laat voor wat het is. Wat een gedoe; ik begin er niet aan...

Op zich is alles nu opgelost. Wanneer je gewoon de stappen volgt via de fansite, zoals tw-calc.net en je de eieren via de link op de inlogpagina hebt, is hij gewoon prima af te ronden. Het kost alleen wel aardig wat actiepunten.
 

DeletedUser16829

Wat mij opvalt is dat bij praktisch elk event de droprate ineens dik minder, maar dan ook dik minder ineens wordt dan het is zonder event. Zo zit ik al de hele dag lotusbloemen te verzamelen voor 4 lotussen voor de taak de vijfde kleur. Na 15 uur daar gewerkt te hebben met als vermelding 31% drop rate, heb ik er maar 1 gekregen. Dit is niet de eerste keer dat mij zoiets overkomt en zal ook niet de laatste keer zijn. Dat het altijd tijdens event szo gaat is geen toeval meer. Nog te zwijgen over de droprate van jonquille, na over de 300 aktiepunten gedrukt te hebben heb ik daar nog maar 1 van en het maar zo gelaten. Dit soort geintjes zorgen ervoor dat men afknapt van een spel en het dan maar laat liggen voor wat het is.
 
Ten eerste zijn jonquilles uitsluitend tijdens het event te vinden, dus er is geen vergelijking met een droprate buiten het event. ;) Ten tweede, 1 lotusbloem in 15 uur met een 31% kans per uur is ongelukkig, maar niet ondenkbaar laag. Da's een gemiddelde van 1 op 7.5 uur, terwijl de verwachte droprate iets meer dan 3 uur per bloem is. Niet voldoende om conclusies te trekken :p

Als het gaat om vele event, zou je eigenlijk een gemiddelde tijdens en buiten events bij moeten houden.
 
Lotusbloem met 31%: na 6 uur werken heb je 89% kans op het vinden van een lotusbloem. Klein beetje unlucky dat je er maar 1 in 15 uur krijgt, maar zeker niet onmogelijk binnen de mechanics van het spel ;) Je kunt natuurlijk ook even stadsgenoten vragen of ze er een paar te koop hebben.
Jonquilles waren inderdaad lastig te vinden, maar niet alles in het spel hoeft makkelijkijk te zijn en je hebt altijd de keuze om de opdracht niet te doen.
 

DeletedUser16829

Ondertussen zit ik nu op 19 uur met maar 1x lotusbloem, nog steeds niet om een conclusie te kunnen trekken? En zoals ik al zei, dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, bij elke event valt mij dat op dat de droprate van items wat je nodig hebt, dan heb ik niet over de speciale items, maar de gewone, ineens superlaag zijn. En helaas is Colorado praktisch dood, er zijn zelfs geeneens stadsleden meer.
 

DeletedUser16476

Ondertussen zit ik nu op 19 uur met maar 1x lotusbloem, nog steeds niet om een conclusie te kunnen trekken? En zoals ik al zei, dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, bij elke event valt mij dat op dat de droprate van items wat je nodig hebt, dan heb ik niet over de speciale items, maar de gewone, ineens superlaag zijn. En helaas is Colorado praktisch dood, er zijn zelfs geeneens stadsleden meer.

De kans dat dat gebeurt is nog geen 1%. Zou t bijna niet geloven, maar als het echt zo is dan heb je wel heel veel pech :D.
Ik heb er zelf geen last van bij andere arbeiden dat ik minder spullen vind. Zo heb ik nu in 5uur zoeken met een kans van 380% per uur elke keer 4 producten gekregen.
 

DeletedUser16829

De kans dat dat gebeurt is nog geen 1%. Zou t bijna niet geloven, maar als het echt zo is dan heb je wel heel veel pech :D.
Ik heb er zelf geen last van bij andere arbeiden dat ik minder spullen vind. Zo heb ik nu in 5uur zoeken met een kans van 380% per uur elke keer 4 producten gekregen.
Voor degenen die denken dat ik overdrijf of lieg hier zijn de rapporten ervan van wereld Colorado:
[report=313162916c491814af]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31316479e18aec9887]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313166404716a45cac]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31316817ae247ebc03]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31316934bb910829ce]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313173234e68ab5693]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31317421ef81b7e853]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31317522a46f371199]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31319735cd6dcc6d1b]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
Hier viel de eerste lotus, dat na 10 uur werk erin:
[report=313199639583be14a6]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313200769bb5133fc6]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=3132026891ef5c3a2c]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313204649f037a7d39]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313206224a816e2956]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=3132080839e33c2973]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31321130757259cbac]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313221102f6f847d2f]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31322428632206be85]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313229004d37cc20d7]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31323583c8aaa5d514]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313236968c8772e44e]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
Hier valt de tweede lotus: 12 uur werk erbij nadat de eerste was gevallen:
[report=31323838f02ee014e8]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]

Na 22 uur erin gestopt te hebben met zogenaamd 31% droprate heb ik er nu 2 gekregen en ben er nog steeds mee bezig nu. Kans van 1% ha? Dit is zoals ik zei niet de eerste keer dat mij dit overkomt, bij elke event zie ik dit bij mij gebeuren. Nu snap ik ook waarom er veel mensen gestopt zijn met dit spel.
 
Voor degenen die denken dat ik overdrijf of lieg hier zijn de rapporten ervan van wereld Colorado:
[report=313162916c491814af]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31316479e18aec9887]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313166404716a45cac]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31316817ae247ebc03]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31316934bb910829ce]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313173234e68ab5693]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31317421ef81b7e853]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31317522a46f371199]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31319735cd6dcc6d1b]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
Hier viel de eerste lotus, dat na 10 uur werk erin:
[report=313199639583be14a6]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313200769bb5133fc6]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=3132026891ef5c3a2c]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313204649f037a7d39]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313206224a816e2956]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=3132080839e33c2973]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31321130757259cbac]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313221102f6f847d2f]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31322428632206be85]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313229004d37cc20d7]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=31323583c8aaa5d514]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
[report=313236968c8772e44e]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]
Hier valt de tweede lotus: 12 uur werk erbij nadat de eerste was gevallen:
[report=31323838f02ee014e8]Arbeidsrapport: Lotusbloemen verzamelen[/report]

Na 22 uur erin gestopt te hebben met zogenaamd 31% droprate heb ik er nu 2 gekregen en ben er nog steeds mee bezig nu. Kans van 1% ha? Dit is zoals ik zei niet de eerste keer dat mij dit overkomt, bij elke event zie ik dit bij mij gebeuren. Nu snap ik ook waarom er veel mensen gestopt zijn met dit spel.

Het lijkt me extreem stug dat Innogames de droprates van producten gaat aanpassen tijdens events. Dat zeg ik niet omdat ik denk dat Innogames een transparant bedrijf is, maar omdat het hen geen enkel doel zou dienen. Je bent nu gefrusteerd door pech, en in zo'n situatie ben je ook sneller geneigd op zoek te gaan naar andere momenten/situaties waarin je zoiets ongelukkigs is overkomen. In zo'n humeur ben je ook sneller geneigd de momenten van extreem geluk over het hoofd te zien (geloof me, ik spreek uit eigen ervaring :D).

Als je denkt dat mensen hierom stoppen met The West, dan denk/hoop ik met alle macht dat je ernaast zit... Ten eerste omdat jij de eerste bent van wie ik dit verhaal hoor, ten tweede omdat ik hoop dat mensen slimmer zijn dan dat :p
 
Het lijkt me extreem stug dat Innogames de droprates van producten gaat aanpassen tijdens events. Dat zeg ik niet omdat ik denk dat Innogames een transparant bedrijf is, maar omdat het hen geen enkel doel zou dienen.

het doel van inno zou kunnen zijn, dat ze willen dat je meer producten koop,....en dus nuggets gebruikt.
ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel een doel!!
 
het doel van inno zou kunnen zijn, dat ze willen dat je meer producten koop,....en dus nuggets gebruikt.
ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel een doel!!

Mogelijk... Maar gezien de kosten van producten (die onrealistisch hoog zijn, en ik denk dat Inno dat ook wel weet), betwijfel ik het toch :p
 

DeletedUser5791

Even een vraag waar is mijn ring weg had ze voor alle 2 opdrachten en hoorde van andere dat hun ook een ring kwijt zijn http://prntscr.com/j07boc ben heel wat uren lijken bestelen gedaan kan ik nu weer opnieuw gaan doen
 
Even een vraag waar is mijn ring weg had ze voor alle 2 opdrachten en hoorde van andere dat hun ook een ring kwijt zijn http://prntscr.com/j07boc ben heel wat uren lijken bestelen gedaan kan ik nu weer opnieuw gaan doen

Klopt, dat is iedereen gebeurd. Je raakt totaal 2 of 3 ringen kwijt bij deze opdracht.


Je moet hiervoor dan even in-game een ticket aanmaken en dit even kort uitleggen Evelyne. Dat krijg je hem alsnog.
 

DeletedUser16829

Het lijkt me extreem stug dat Innogames de droprates van producten gaat aanpassen tijdens events.
Duidelijk dat je niet leest wat ik geschreven heb. Ik heb niet gezegd dat ze de droprates aanpassen. Het valt me alleen op dat tijdens een event de droprates van dingen die je voor de event quest lijn nodig hebt ineens behoorlijk onder de norm zijn. Zoals ik al zei is dit niet de eerste keer dat dit bij mij gebeurt en dan houdt de toevalligheid een keer op. Ik moet praktisch tegen de 40 uren werk gaan verrichten voor items die een droprate boven de 30% hebben voor 3-4 ervan.

En probleem met de ring ben ik ook tegen aan gelopen in wereld Briscoe. Je moet eerst 1 ring inleveren aan de sherrif, vervolgens moet je een ring gaan dragen om de vervolg quest te zien te krijgen bij Maria maar die quest voltooien vereist ook een ring. Probleem is echter zodra je die gedragen ring afdoet om iets anders te dragen voor hogere succes of dergelijks ben je die ring ineens kwijt waardoor die quest ook niet meer zichtbaar is en je dus daardoor nog een extra ring nodig gaat hebben. Dus in totaal zul je 3 ringen kwijt gaan raken maar mocht je de ring afdoen voordat je de quest bij Maria hebt voldaan ben je een extra ring kwijt. Ik ben nu bezig om ringen te vinden om het alsnog te kunnen voltooien. Ik weet niet of de bug zich herhaalt als je weer een ring aan doet en quest zichtbaar maakt en weer afdoet voordat je hem voltooid. Met een droprate van 7% vond het na 1 keer al genoeg.
 
Je kunt ook proberen om de producten te vinden via 15 sec arbeiden. Kost wat meer moeite en AP, maar dan heb je 't allicht sneller dan bij uren arbeiden.
 
Ik had met de koffie van Maria dan wel heel veel mazzel. 1x 15 sec arbeid koffie malen met gemalen koffie in mijn hand en ik had m :D
 
Duidelijk dat je niet leest wat ik geschreven heb. Ik heb niet gezegd dat ze de droprates aanpassen. Het valt me alleen op dat tijdens een event de droprates van dingen die je voor de event quest lijn nodig hebt ineens behoorlijk onder de norm zijn. Zoals ik al zei is dit niet de eerste keer dat dit bij mij gebeurt en dan houdt de toevalligheid een keer op. Ik moet praktisch tegen de 40 uren werk gaan verrichten voor items die een droprate boven de 30% hebben voor 3-4 ervan.

Dus wat wil je dan in vredesnaam zeggen? "Het valt je op" dat droprates opeens "onder de norm zijn"? Maar ik mag daaruit niet concluderen dat je zegt dat ze droprates aanpassen? :huh:

Als je echt een goed beeld wilt krijgen van droprates tijdens en buiten events moet je eens over een langere periode bijhouden hoeveel producten je krijgt, in hoeveel uur. En dan bedoel ik niet in een paar dagen/weken, maar minstens een jaar, waarin je noteert hoeveel producten je krijgt, welke kans je per uur had (Smithy's set/premium helpen bijv.) en of het tijdens of buiten een event was. Dat klinkt misschien overdreven, maar nu heb je echt veel te weinig data om conclusies te trekken, en wat je hebt is ook nog eens enorm gekleurd door jouw beleving ervan (herinneringen zijn niet betrouwbaar :p ).
 
Bovenaan