DeletedUser16732
Hoe kan ik het avontuur spelen als er bijna geen mens het speel.
opdracht kan je ook niet afsluiten.
opdracht kan je ook niet afsluiten.
Als je kant kan kiezen zul je spelers hebben die altijd bij de 'beste' speler willen zitten, wat best logisch is.Maar zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om een avo te starten zoals we een manouevre (whatever ) doen, dat je kant kan kiezen?
Maar zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om een avo te starten zoals we een manouevre (whatever ) doen, dat je kant kan kiezen?
Ik niet
Wordt tijd dat avo nieuw leven ingeblazen wordt.
Met de juiste spelers krijg je hele leuke potjes.
Maar nieuwe spelers moeten dan wel betere uitleg krijgen van de ervaren spelers.
We zijn zelf ook klein begonnen, jammer dat de meeste daar niet aan denken
Ik vind het jammer dat ze sommige opdrachten aan de avonturen gekoppeld hebben. Ik speel de west om de opdrachten, het verzamelen van spullen en zo af en toe een duel. De avonturen vind ik helemaal niks, maar word wel verplicht om ze te doen om zo opdrachten te kunnen afsluiten. Vind dat de avonturen niets met het spel te maken hebben. Heb wel een aantal keren de avonturen gespeeld maar helaas hebben bepaalde spelers er voor gezorgd dat ik ze niet meer speel, ondanks dat ik nu nog 4 opdrachten heb open staan die ik alleen maar kan afsluiten door avonturen te spelen en te winnen. Het is niet motiverend als je word afgezeken omdat je de avonturen nog niet goed kent en het is helemaal frustrerend dat mensen gewoon het spel verlaten omdat ze niet met je in het team willen... omdat je in hun ogen een "noob" bent.
ik moet nog steeds die ellendige medicijnman dood zien te krijgen, ik kan m aardig pijn doen maar hij krabbelt telkens weer op.
Deze medicijnman?: http://prntscr.com/is09o4
Zijn lp is gebaseerd op jouw lp, dus wanneer je hem duelleer wanneer je zelf bijna geen levenspunten meer heb dan heeft hij ook erg weinig levenspunten en kan je hem makkelijker KO schieten.
Wat mij betreft scheiden ze opdrachten, duels, FG's en avonturen gewoon. Dan kunnen spelers focussen op wat ze leuk vinden, en dan voorkom je iig dat bepaalde opdrachtenreeksen permanent onmogelijk worden op rustigere werelden.