• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser16732

Hoe kan ik het avontuur spelen als er bijna geen mens het speel.

opdracht kan je ook niet afsluiten.
 
't Is inderdaad droevig. Vet lang wachten en dan ook steeds verliezen terwijl je van de opdracht er 1 moet winnen. #drama :o
 

DeletedUser15220

Verdeling kan soms idd beter, maar ze kunnen moeilijk een mod zetten natuurlijk die constant bezig is met verdelingen in avo's te maken :p

Maar zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om een avo te starten zoals we een manouevre (whatever :p) doen, dat je kant kan kiezen?
 

DeletedUser16476

Maar zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om een avo te starten zoals we een manouevre (whatever :p) doen, dat je kant kan kiezen?
Als je kant kan kiezen zul je spelers hebben die altijd bij de 'beste' speler willen zitten, wat best logisch is.
Hoe kan je dan ooit een avo starten als ze maar blijven veranderen van kant, en hoe zou dit de avo's eerlijker maken?
Ik speel zelf geen avo's, maar denk niet dat spelers komen voor een goeie verdeling maar voor de winst?
 
Maar zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om een avo te starten zoals we een manouevre (whatever :p) doen, dat je kant kan kiezen?

Als ik dan een keer toch zin heb in dat saaie avonturen, dan gaat nooit iemand aan mijn kant omdat ik altijd op mijn teamgenoten schiet. Als ze daar dan achter komen dan zal ik nooit meer een queue/game krijgen.
 
Beste manier lijkt me om het toch af te schaffen? Laten we eerlijk zijn: +75% van de mensen spelen het puur voor de beloningen of voor een quest. Breng gewoon poker terug, dat werd tenminste nog gespeeld voor het plezier. Waarom is het trouwens verwijderd van het spel? Als het wegens gokken was, verwijder dan ook die pay to win events. :p

Even serieus: geef elke speler een soort 'skill'score om zo mensen een team aan te wijzen. Hoe meer wins, betere kledij, etc, hoe hoger je score. Als matchmaking al op een gelijkaardige manier werkt, moet je het even tweaken. Er zijn veel meer games die veel complexer zijn met een betere matchmaking als ik het zo zie, dus zal niet onmogelijk zijn. :)
 
Ik niet :(

Wordt tijd dat avo nieuw leven ingeblazen wordt.
Met de juiste spelers krijg je hele leuke potjes.
Maar nieuwe spelers moeten dan wel betere uitleg krijgen van de ervaren spelers.
We zijn zelf ook klein begonnen, jammer dat de meeste daar niet aan denken
 

DeletedUser16732

Ik niet :(

Wordt tijd dat avo nieuw leven ingeblazen wordt.
Met de juiste spelers krijg je hele leuke potjes.
Maar nieuwe spelers moeten dan wel betere uitleg krijgen van de ervaren spelers.
We zijn zelf ook klein begonnen, jammer dat de meeste daar niet aan denken

daar ben ik zeker mee eens, vaak klein begonnen en vaak zuren oven dat iemand het niet goed als hij of zij net begint of voor het eerst speelt.
 

DeletedUser16039

Ik vind het jammer dat ze sommige opdrachten aan de avonturen gekoppeld hebben. Ik speel de west om de opdrachten, het verzamelen van spullen en zo af en toe een duel. De avonturen vind ik helemaal niks, maar word wel verplicht om ze te doen om zo opdrachten te kunnen afsluiten. Vind dat de avonturen niets met het spel te maken hebben. Heb wel een aantal keren de avonturen gespeeld maar helaas hebben bepaalde spelers er voor gezorgd dat ik ze niet meer speel, ondanks dat ik nu nog 4 opdrachten heb open staan die ik alleen maar kan afsluiten door avonturen te spelen en te winnen. Het is niet motiverend als je word afgezeken omdat je de avonturen nog niet goed kent en het is helemaal frustrerend dat mensen gewoon het spel verlaten omdat ze niet met je in het team willen... omdat je in hun ogen een "noob" bent.
 
Wat de avonturen in mijn ogen nog een beetje zouden kunnen redden is al ze hun belofte van een PVE avontuur waarmaken. Ik weet dat er met hun concept 'spelers tegen een beer' problemen waren maar als ze toch nog zoiets zouden kunnen invoeren zou ik ook eindelijk proberen die stomme opdrachten af te sluiten. Men zal dan nog verwijten naar het hoofd geslingerd krijgen maar het zal misschien wel minder zijn met dat het tegen AI is en niet tegen andere spelers.
 
Ik vind het jammer dat ze sommige opdrachten aan de avonturen gekoppeld hebben. Ik speel de west om de opdrachten, het verzamelen van spullen en zo af en toe een duel. De avonturen vind ik helemaal niks, maar word wel verplicht om ze te doen om zo opdrachten te kunnen afsluiten. Vind dat de avonturen niets met het spel te maken hebben. Heb wel een aantal keren de avonturen gespeeld maar helaas hebben bepaalde spelers er voor gezorgd dat ik ze niet meer speel, ondanks dat ik nu nog 4 opdrachten heb open staan die ik alleen maar kan afsluiten door avonturen te spelen en te winnen. Het is niet motiverend als je word afgezeken omdat je de avonturen nog niet goed kent en het is helemaal frustrerend dat mensen gewoon het spel verlaten omdat ze niet met je in het team willen... omdat je in hun ogen een "noob" bent.

Dat zul je altijd wel enigszins hebben.
Ik speel ook voor de opdrachten, arbeiden en fun. Duel en fg vind ik geen hol aan, avonturen daarentegen wel.
Een van de opdrachten krijg ik ook maar niet afgesloten omdat ik geen duel speler ben.
een fg opdrachtje kan ik nog wel eens afsluiten eens in de zoveel tijd, maar de duelopdrachten zijn hel voor me.
ik moet nog steeds die ellendige medicijnman dood zien te krijgen, ik kan m aardig pijn doen maar hij krabbelt telkens weer op.
 

DeletedUser15915

ik moet nog steeds die ellendige medicijnman dood zien te krijgen, ik kan m aardig pijn doen maar hij krabbelt telkens weer op.

Deze medicijnman?: http://prntscr.com/is09o4
Zijn lp is gebaseerd op jouw lp, dus wanneer je hem duelleer wanneer je zelf bijna geen levenspunten meer heb dan heeft hij ook erg weinig levenspunten en kan je hem makkelijker KO schieten.
 
Deze medicijnman?: http://prntscr.com/is09o4
Zijn lp is gebaseerd op jouw lp, dus wanneer je hem duelleer wanneer je zelf bijna geen levenspunten meer heb dan heeft hij ook erg weinig levenspunten en kan je hem makkelijker KO schieten.


oh thx,eindelijk....... op naar de volgende, geldt daar hetzelfde voor?
maar die duelopdrachten (tegen spelers) zijn ook al niet te doen voor me, dan moet ik gaan leuren of ik iemand aan mag vallen, zo geen zin in :p
 

DeletedUser15915

Voor 'Vreemde' geldt dit inderdaad ook.
Bij de duelopdrachten tegen spelers trek ik altijd zelf een duelsetje aan en duelleer dan de bovenste spelers in mijn lijst :p
 
Dat is inderdaad meestal nog te doen de duelopdrachten, ik ben full bouwer en heb ze tot nu toe allemaal kunnen doen.
 
Bij duelopdrachten merk ik zelf vaak dat de verrassingsfactor (jij in duelkledij, tegenstander niet) vaak doorslaggevend is. Enige nadeel is dat tegenstanders vaak gaan jammeren als je ze op die manier aanvalt (duh, ik ben full handel drijven, natuurlijk val ik je niet aan als jij, een duellant, in je duelkledij rondloopt). Ook is er de mogelijkheid dat je tegenstander je wekenlang elke 48 uur KO legt. Maar goed, dat is nog te overzien.

Avontuuropdrachten vind ik vervelender (m.u.v. die 1-hit KO duelopdracht misschien, die is gewoon volslagen maf). Op sommige werelden zijn avontuuropdrachten praktisch onmogelijk te doen omdat niemand Avo's doet, maar als ze plaatsvinden dan is die opdracht meestal ook zo klaar.

Maar FG-opdrachten... Die vind ik zelf echt het aller-allerergst. "Ontwijk 10 schoten." Nou vooruit, dat gaat nog. Maar "houd de vlag x ronden bezet"... Dan moet ik dus, op een wereld waar misschien al bijna geen FG's zijn, toevallig onderdeel zijn van een winnend aanvallend team, en dan van de FG-leider opdracht krijgen helemaal vooraan te gaan staan (met m'n max 3k LP). Dat is niet eens praktisch onmogelijk, dat is echt gewoon helemaal onmogelijk. Ik doe nog liever 512 uur arbeiden, dat komt eerder af.

Wat mij betreft scheiden ze opdrachten, duels, FG's en avonturen gewoon. Dan kunnen spelers focussen op wat ze leuk vinden, en dan voorkom je iig dat bepaalde opdrachtenreeksen permanent onmogelijk worden op rustigere werelden.
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad erg vervelend, maar toch zijn alle dingen die jij beschrijft mij ook als full handel wel gelukt na veel moeite :p
Daarnaast kan je altijd omskillen natuurlijk als je per se een bepaalde opdracht wil halen.
 

DeletedUser16039

Wat mij betreft scheiden ze opdrachten, duels, FG's en avonturen gewoon. Dan kunnen spelers focussen op wat ze leuk vinden, en dan voorkom je iig dat bepaalde opdrachtenreeksen permanent onmogelijk worden op rustigere werelden.

Duels mogen van mij wel in de opdrachten zitten, die zijn vaak nog wel te doen, iedereen heeft tegenwoordig zo veel kleding dat je je daar vaak nog wel mee red. Avonturen en FG's mogen van mij ook wel uit de opdrachten gehaald worden.

Ze zouden het spel zo éénvoudig een boost kunnen geven door gewoon een aantal dingen in de basis aan te passen. Stop met nieuwe sets in het spel te pompen door evenementen. Verhoog de levels van de shops, zo dat die weer uitgebouwd kunnen worden, laat naast nieuwe kledingstukken ook delen van nieuwe sets in de shopt verschijnen, dus bijvoorbeeld net als "vroeger" de gentlemenset. De kuierstok kon je alleen vinden bij arbeiden. bedankt weer eens een opdracht zoals de gouden wapens. Volgens mij hele kleine aanpassingen, die het spel wel weer leuker maken. Zo zijn er nog wel meer kleine aanpassingen te bedenken waardoor The-west weer leuker kan worden.
 
Bovenaan