• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Migratie

DeletedUser14251

Komt er ooit een mogelijkheid om je karakter te migreren in Wereld 7 naar een andere wereld?? denk dat veel spelers waaronder ikzelf dat wel zouden willen om misschien over een paar maanden in een wat actievere wereld te spelen!!
 

DeletedUser4763

Migratie Wereld 7 geopend

yusufe , there it is ;) , was ook slechts een kwestie van tijd .
 

DeletedUser14251

Migratie Wereld 7 geopend

yusufe , there it is ;) , was ook slechts een kwestie van tijd .

Naja slechts een kwestie van tijd zou ik het niet noemen :)!! aangezien ik dit topic 1 jaar geleden heb geopend, de wereld heeft het nog wel minstens 1 jaar volgehouden :)
 

DeletedUser14040

Even een vraagje

Stel je hebt al een account op Colorado,op alle werelden gebruik ik 1 en dezelfde naam,kan ik dan ook migreren naar Colorado met mijn wereld 7 account,en dat dan mijn account en spullen samengevoegd word?
Of is dat niet mogelijk

Groetjes Judith
 

DeletedUser15117

Je zult eerst je karakter op colo moeten verwijderen voordat je daar naartoe kan migreren. De inventarissen kan je wel samenvoegen door eerst je inventaris op te verkopen aan een vriend, dan dat karakter verwijderen en vanuit w7 migreren en dan alles weer terugkopen.
 

DeletedUser14040

Dank je wel Glimpse10

Die voorstel had ik al om spullen te verkopen,die verkocht kunnen worden.
En met die persoon mee migreren,en ik weer terug kopen op Colorado.

Ik ga mijn account op Colorado niet verwijderen,ben al daar vanaf 15-10-2012 bezig.

In elk geval bedankt voor de info
 
Ik heb de indruk dat de snelheid op W1 nu veel lager is dan voor de migratie.Ben ik juist of is er een andere reden. Of verlaagd de snelheid als je een hoger level geraakt?
 

Deleted User - 246560

Migratie routes kloppen niet op de pagina. Naar Colorado is niet te migreren. Wel naar El Dorado. (W1, W8, W11 en W12).
 
Bovenaan