• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee voor event items (die je moet vinden voor een quest)

DeletedUser16816

Goedenacht :D,

Excuses voor mijn Nederlands to begin with.

Ik kwam op een idee dat misschien een leuk extratje kan zijn

Nu wij met de sneeuwballen 4 kaart stukken moeten verzamelen voor een quest die best veel exp geeft voor low levels, kwam ik op dit idee;
Wat als wij nou de delen konden upgraden? en dan een ^1 map konden maken (tot ^5, max dat er te behalen is, is vgm wel ^2) en dat de quest dan bij elke level +10% exp geeft?
Alleen zijn er sws wel spelers die het willen kopen van andere spelers. Het idee is dan dat deze items niet veilbaar zijn. En je dus moet hopen op de delen om die vervolgens te upgraden.

En dit dan voor alle soortgelijke 'events'.

Dit kan een leuke extratje zijn.

Had verwacht meer te typen, maar zo te zien is dit het.

Cya everyone :p
 

DeletedUser15220

Probleem is dan dat je alles moet kunnen upgraden, wat max naar lvl 2 kan aangezien 4x9=36 en er 40 sneeuwballen te krijgen zijn. Lijkt me heel erg moeilijk dus...

Denk dat ze beter omgekeerd zouden werken en ervoor zorgen dat iedereen gewoon elk kaartdeel 1x krijgt en daarna 36 andere dingen, want eerlijk gezegd, wat ben je nu met 9x linkerbovenhoek van de kaart zoals ik heb op grace... :(
 
Idd, met al die overige kaartdelen kun je noppes. Daarnaast: maak gewoon ook de sneeuwballen (en alle andere bestaande items) veilbaar.
 
Je krijgt nu inderdaad wat veel kaartstukken, we zullen proberen daar meer rekening te houden bij een volgende keer dat we dit doen.
Het slechts eenmaal geven van een bepaald voorwerp is momenteel helaas niet mogelijk, daar hadden we ook al aan gedacht, maar misschien wordt dat in de toekomst nog wel mogelijk.
 
Maak er dan 2 items van, 4 supersneeuwballen (met een kaartdeel) en 36 normale met buffs etc. Verder vind ik de buffs/prem die je kunt krijgen wel top!
 
Ja, op de een of andere manier is in een spel toch alles wel prima mogelijk? Alles is immers te programmeren.
 

DeletedUser16816

Je krijgt nu inderdaad wat veel kaartstukken, we zullen proberen daar meer rekening te houden bij een volgende keer dat we dit doen.
Het slechts eenmaal geven van een bepaald voorwerp is momenteel helaas niet mogelijk, daar hadden we ook al aan gedacht, maar misschien wordt dat in de toekomst nog wel mogelijk.

Nu kunnen we ook niets met de overgebleven kaarten behalve verkopen. Dus als er zo iets in de toekomst bij kan komen zal het wel fijn zijn, of een beperking van 1 per kaartstuk
 

DeletedUser16039

Je krijgt nu inderdaad wat veel kaartstukken, we zullen proberen daar meer rekening te houden bij een volgende keer dat we dit doen.
Het slechts eenmaal geven van een bepaald voorwerp is momenteel helaas niet mogelijk, daar hadden we ook al aan gedacht, maar misschien wordt dat in de toekomst nog wel mogelijk.

40 sneeuwballen en daar dan 30 kaartstukken in vinden is toch wel beetje teleurstellend. De andere 10 bevatte voor namelijk buffs waar ik niet zo heel veel aan had. helaas geen kistjes of zo. Aan de andere kant... een geven paard moet je niet in de bek kijken en is alles wat je krijgt is mooi meegenomen

De vorige keer met het vinden van de pompoenen was de verdeling al niet veel anders. Dat is dan misschien een klein aandachtspuntje voor een volgende keer.

Ondanks dat was het wel weer leuk om even actief bezig te zijn met het zoeken naar sneeuwballen. Zulk soort evenementen mogen van mij wel vaker georganiseerd worden.
 
achja, het gaat ook gewoon om kansen he, soms heb je nou eenmaal pech dat je geen kistjes krijgt of een hele stapel kaartdelen.

verder lijkt het me niet meer dan normaal dat die setkistjes niet vaak droppen, het verzamelen van setjes wordt alleen maar leuker als ze een beetje zeldzaam zijn. tuurlijk, we zwemmen onderhand rond in de setjes, dus eentje meer of minder maakt dan niet uit, maar toch, als ik met vet veel moeite dat ene setje via via krijg die na 1 jaar toch al achterhaalt is, voel ik me toch wel een stukje trotser dan wanneer ik met weinig moeite dat ding uit een sneeuwbal trek.
 

DeletedUser16039

achja, het gaat ook gewoon om kansen he, soms heb je nou eenmaal pech dat je geen kistjes krijgt of een hele stapel kaartdelen.

verder lijkt het me niet meer dan normaal dat die setkistjes niet vaak droppen, het verzamelen van setjes wordt alleen maar leuker als ze een beetje zeldzaam zijn. tuurlijk, we zwemmen onderhand rond in de setjes, dus eentje meer of minder maakt dan niet uit, maar toch, als ik met vet veel moeite dat ene setje via via krijg die na 1 jaar toch al achterhaalt is, voel ik me toch wel een stukje trotser dan wanneer ik met weinig moeite dat ding uit een sneeuwbal trek.

Hier heb je helemaal gelijk in. Ik weet nog wel hoe mooi het was toen je de gouden wapens kon vinden of hoe je hernando's zwaard kon bemachtigen. Dat waren mooie tijden. Het jammere van al die setjes is ook dat de winkels in de stad eigenlijk totaal overbodig zijn geworden. Die spullen zijn alleen nog interessant voor verzamelaars. Waar je vroeger al blij was de indianen set of de gentleman set (inclusief de kuierstok) zijn die tegenwoordig niks meer waard. hmm nostalgie... wat kan je soms terug verlangen naar die tijd.
 
Bovenaan