• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Circus

Zoals velen waarschijnlijk al gemerkt hebben is die van het spel verwijdert.Beetje jammer dat er niet door de mods een melding van gedaan is dus bij deze....

circussen

Denise102018-01-11 09:46:16
Beste Mods,

Weet niet of het al gemeld is, maar op wereld 1 en arizona is het circus verdwenen en denk op alle werelden hetzelfde probleem?Ze zijn nog niet afgelopen op wereld 1 is pas begonnen en arizona loopt ook nog een paar dagen.

Mvg, Denise
The West - Supportteam Nieuw2018-01-11 09:49:02
Beste Denise10,

Bedankt voor je supportaanvraag.

Dit is geen bug. Het circus is weggehaald omdat de prijzen in het circus te goed waren en de balans op werelden kon verstoren. Een drankje voor 25% ervaring kon bijvoorbeeld onder de categorie komen die je het snelst krijg. Hierdoor was speedlevelen mogelijk en kon je in één dag erg veel levels omhoog.

Met vriendelijke groet,

Cor696
Senior Gamemoderator
 
Enige compensatie zou wel fijn zijn.
Arizona en Dakota bijvoorbeeld, hebben het circus langer gehad dan bijvoorbeeld Wereld 1, waar het event er maar een paar uur was.
Andere werelden hadden dus al wat goede rotaties gehad, en hebben dus meer profijt gehad (of hadden kunnen hebben) van het circus..

Trouwens, wanneer denken jullie klaar te zijn (@mods)? Dan weten we wanneer we het circus (ongeveer) terug kunnen verwachten :)
 

DeletedUser15915

Enige compensatie zou wel fijn zijn.
Arizona en Dakota bijvoorbeeld, hebben het circus langer gehad dan bijvoorbeeld Wereld 1, waar het event er maar een paar uur was.
Andere werelden hadden dus al wat goede rotaties gehad, en hebben dus meer profijt gehad (of hadden kunnen hebben) van het circus..

Trouwens, wanneer denken jullie klaar te zijn (@mods)? Dan weten we wanneer we het circus (ongeveer) terug kunnen verwachten :)

Het ligt er hierbij natuurlijk aan op welke manier het circus weer terugkomt. Of hij helemaal opnieuw komt of dat hij nu op pauze gezet is en met de resterende dagen weer terugkomt.

Helaas heb ik hier niet meer informatie over. Dit is namelijk niet de enige server waarop het circus is stilgelegd.
 

DeletedUser15213

Misschien zeur ik weer, maar kan er in het vervolg een algemene mededeling geplaatst worden? Bij voorkeur in het spel zelf. Nu moet je er via-via achter komen of via de support. Wat dan zonder twijfel weer een hoop extra werk is voor de support mensen.
 

DeletedUser15220

Ja

MNBLDfHoTfqGGCl_l-kXkw.png


Zo gaat het niet he :p
 
Op duitse server hebben ze op de nieuweste wereld een 10 dagen lang 100% verhoogde ep (en ook een hogere ap generatie) als compensatie voor het Circus. Komt dat hier op Graceland ook? (en op andere werelden?)
 

DeletedUser15220

Dus als compensatie de mensen die geprofiteerd hebben dezelfde bonus geven als diegene die niet geprofiteerd hebben...? Klinkt weer vrij inno logisch ja
 
Iedereen heeft ergens toch wel geprofiteerd en met zoveel verschillende werelden waar iedereen op zit (al dan niet onder andere namen) is dat toch niet mogelijk te checken. Dus dan beter iedereen fikse compensaties.
 

DeletedUser15220

Er zijn er toch wel die meer geprofiteerd hebben dan anderen ;)

Als je 10 van die 25% ep dingen gekregen hebt dan lvl je echt hard, terwijl ik bvb enkel paar cartwright kisten gekregen heb waar ik nu eens niks mee ben :p
 
Dus als compensatie de mensen die geprofiteerd hebben dezelfde bonus geven als diegene die niet geprofiteerd hebben...? Klinkt weer vrij inno logisch ja

De mensen die er super veel van geprofiteerd hebben (of de mogelijkheid daartoe hadden) zitten veelal op een hogere level dan de rest, zeker als je er vanuit gaat dat er gevallen bekend zijn dat iemand ineens van lvl 100 naar 150 ging (dat is hier op nl gelukkig minder) dus dan profiteren de mensen die dat niet hebben gedaan toch meer van extra ep? Daarnaast denk ik dat je als lvl 65-75zijnde veel sneller wordt door die 100% meer ep (omdat je het dan met je ap red per lvl ongeveer) en bij lvl 110-120 moet je nogsteeds bufjes (of hotel) erbij gebruiken. Dus zal het merkbare effect denk ik kleiner lijken.

En imo is het beter om iedereen goed te compenseren en dat enkele al voordeel hebben dan niet te compenseren en dat enkele voordeel hebben. Want dat is nog veel vervelende imo.
 
De mensen die er super veel van geprofiteerd hebben (of de mogelijkheid daartoe hadden) zitten veelal op een hogere level dan de rest, zeker als je er vanuit gaat dat er gevallen bekend zijn dat iemand ineens van lvl 100 naar 150 ging (dat is hier op nl gelukkig minder) dus dan profiteren de mensen die dat niet hebben gedaan toch meer van extra ep? Daarnaast denk ik dat je als lvl 65-75zijnde veel sneller wordt door die 100% meer ep (omdat je het dan met je ap red per lvl ongeveer) en bij lvl 110-120 moet je nogsteeds bufjes (of hotel) erbij gebruiken. Dus zal het merkbare effect denk ik kleiner lijken.

En imo is het beter om iedereen goed te compenseren en dat enkele al voordeel hebben dan niet te compenseren en dat enkele voordeel hebben. Want dat is nog veel vervelende imo.

De mods daar hebben ook nog gekeken naar wie er 'misbruik' heeft gemaakt van het circus. Dit handje vol mensen heeft een minderen bonus gekregen :cool:
 
Mjah, het is wellicht zo dat sommigen meer geprofiteerd hebben vanuit jou opzicht, maar dat is voor iedereen ook weer anders. De meeste mensen van level 150 hebben (vaak ook de meest actiefste) hebben niets aan 25% drankjes en voor hen is dat ook niet zo goed. Ik spreek hierbij ook voor mezelf: de meesten boeit de ranglijst ook niets of weinig. Cart's kisten op bijvoorbeeld Grace zijn juist wel heel bijzonder. Nogmaals: dit is dus niet vast te stellen of te ingewikkeld.

Daarnaast is het ook maar de vraag of je dit überhaupt 'misbruik' kan noemen. Ook die potjes zaten gewoon in het circus en je mag ervan uit gaan dat dit correct is. Daarnaast zaten die potjes er ook al in tijdens de testfase op de Beta en meerdere dagen (op El Dorado volgens mij 8 dagen circus gehad met nieuwe stijl), dus het is gewoon slim van de mensen die er gebruikt van hebben gemaakt. Je kan nu ook niet bijvoorbeeld dat maar afpakken o.i.d. Ik vind dit dus zelf ook niet te rechtvaardiger voor die mensen, aangezien je logischerwijs niet kon weten dat er een fout was blijkbaar.
 
Ik had idd 10 drankjes, 25% en heb wel 13 doc en cartsetjes er uitgeplukt, ben al lvl 150, dus heb er niet echt voordeel van gehad ;)
En die doc en cart zijn ook niet de meest leuke items, had wel veel nieuwe dingen uit het circus, blij mee..
 
Alles lijkt weer bij het oude te zijn met het circus, krijg ook bijna alleen maar die oude troep eruit.....klopt het weer :(
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het circus functioneert zoals het hoort te functioneren.
Er bestaan nieuwe voorwerpen en een deel van de oude voorwerpen die in de verschillende categorieën zitten.
Het systeem selecteert elke dag onwillekeurig per categorie wat erin komt(elk voorwerp valt binnen een bepaalde categorie).
Dus de kans is het grootst op 'troep' uit de eerste 2 categoriën, maar de kleine kans dat je een setkistje krijgt uit de laatste categorie of voorlaatste categorie blijft altijd bestaan.
Men zal geen 250 munten, wapenkistje o.i.d. meer uit de eerste of 2e categorie meer krijgen.
 
Bovenaan