• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Set- ontwerp wedstrijd

Voorstel
Innogames organiseert een wedstrijd waarbij iedereen een set een set mag ontwerpen.

Details
Voor de wedstrijd maakt iedereen een set, waarbij die zelf de plaatjes voor de verschillende voorwerpen mag ontwerpen, de item- en setbonussen mogen bepalen en de set een naam geven. Vervolgens kan door democratisch stemmen en/of door een vakjury een winnaar per taalserver worden bepaald. Hierna kan dan een algemene winnaar worden bepaald wiens set ook daadwerkelijk bij het eerst volgende event of zo wordt toegevoegd. Zo'n wedstrijd is enige tijd geleden ook georganiseerd waarbij spelers zelf een opdrachtenreeks konden maken.

Misbruikpreventie
Spelers zouden voorwerpen kunnen ontwerpen die beledigend zijn in naam en of in het bijbehorende plaatje, maar deze inzendingen zouden gemakkelijk door de organisatie worden gediskwalificeerd

Visuele hulpmiddelen
U-LHRZ_gRBS4NY2MDC0e7Q.png

(alleen dan beter uitziend)
Samenvatting
Een wedstrijd waarbij deelnemers hun eigen set mogen ontwerpen en die naar behoefte vormgeven.

Administratie
 
Vind dit een leuk idee, dit is toen, zoals je al zei, al wel met een opdrachtreeks geweest (waarbij je ook minimaal 1 voorwerp moest bedenken die erbij hoorden) en bijbehorend nieuw karakterklasse.
Ik denk dat het beter vooral om het ontwerpen zou gaan, dat toevoegen van de set enzo moet je denk ik niet op de NL-server voorstellen maar op DE, NET of Beta ofzo? Want denk niet dat de mods enzo dat hier zelf kunnen/mogen regelen.
 

DeletedUser16623

dat toevoegen van de set enzo moet je denk ik niet op de NL-server voorstellen maar op DE, NET of Beta ofzo? Want denk niet dat de mods enzo dat hier zelf kunnen/mogen regelen.

Leones is toch manager van Beta. Denk dat er wel dingen te regelen zijn dan ;)
 
Denk niet dat spelers zelf de bonussen zouden moeten bepalen, dan krijg je toch al snel dat de meest belachelijk sterke set wint. :p Bonussen zouden vooraf moeten worden vastgelegd (of achteraf, maar iig door Inno). Verder wel een leuk idee!
 

DeletedUser16286

Als het aan mij ligt doen we de bonussen er wel bij, maar dan alleen de soort skills, en niet de aantallen ervan.

Een andere manier is een vast totaal aan skills bepalen (een soort budget), die je dan mag verdelen over de door jou bepaalde skills en kledingstukken.
 

DeletedUser15915

Dan zou ik wel een budget maken per kledingstuk. Anders bestaat de mogelijkheid om alles op één kledingstuk te plaatsen.
 
Bovenaan