• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dag van de dood 2017

Op beta is einde datum 24 november,maar mijn vraag hierbij is:kunnen we ook weer kaarten draaien met de bloemen?
Want op de beta is dat niet mogelijk tot nu toe.Of wordt het alleen met gratis draaien en nuggs?Zo kun je met 16 dagen geen complete setjes krijgen tenzij je heel veel nuggs gaat gebruiken,
 
Op beta is einde datum 24 november,maar mijn vraag hierbij is:kunnen we ook weer kaarten draaien met de bloemen?
Want op de beta is dat niet mogelijk tot nu toe.Of wordt het alleen met gratis draaien en nuggs?Zo kun je met 16 dagen geen complete setjes krijgen tenzij je heel veel nuggs gaat gebruiken,
Of je nou 16 of 20-25 gratis spellen krijgt, als je die sets bijeen wilt krijgen moet je veel nuggets inzetten, daar verandert niks aan. Is wel fijn dat ze dan ook die groom set op 140k bloemen hebben gezet in plaats van 180k, dat compenseert die kortere tijd al.

https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/day-of-the-dead-2017.3236/ Hier staan verder de setbonussen vermeld, een fg set met LP en extra uitwijkbonus als setbonus en een bouwset zo te zien.
 
en daar gaan we weer, het zoveelste event dat al verpest wordt door enkel nuggets gebruik....wat is nog het nut van de bloemen etc. voorheen kon je die je krijgt bij verlies nog gebruiken om extra draaien te doen.
 

DeletedUser15915

Nou als je dan net zoveel nuggs krijg voor je geld als op beta zou het nog te doen zijn,maar ik vind dit schandalig dat het weer op geld moet uitdraaien.

en daar gaan we weer, het zoveelste event dat al verpest wordt door enkel nuggets gebruik....wat is nog het nut van de bloemen etc. voorheen kon je die je krijgt bij verlies nog gebruiken om extra draaien te doen.

Verbeter me als ik verkeerd zit. Maar volgens mij was het altijd al zo dat je bij evenementen, waarbij je bij 180k (dit keer 140k) een kledingset kon krijgen, je de bloemen etc. niet kon gebruiken bij de andere onderdelen van het evenement.
 

DeletedUser16623

Verbeter me als ik verkeerd zit. Maar volgens mij was het altijd al zo dat je bij evenementen, waarbij je bij 180k (dit keer 140k) een kledingset kon krijgen, je de bloemen etc. niet kon gebruiken bij de andere onderdelen van het evenement.

Dat klopt, de bloemen staan helemaal los van enig ander onderdeel van het evenement. De bloemen zijn puur voor de set (van 140k bloemen) te bemachtigen.
 
Dat klopt, de bloemen staan helemaal los van enig ander onderdeel van het evenement. De bloemen zijn puur voor de set (van 140k bloemen) te bemachtigen.

Niet alleen voor de set, alle 5k bloemen die je bovenop de 140k nog verzameld krijg je een rode brief (50 upb) :)
 
Als ik het goed begrijp is dat 140k op 16 dagen? Hoe moet je dat halen zonder nuggets? :huh: Daarbij mensen zonder nuggets kunnen in 16 dagen geen complete set krijgen? Eerst de community (wat al niet zoveel voorstelt) splitsen door onnodig een nieuwe wereld te starten, en dan verder OP sets uitbrengen waar je voor moet betalen. Sinds Graceland heb ik mijn plezier in het spel verloren, en zulke events maken het er niet beter op. ;)
 

DeletedUser16623

Als ik het goed begrijp is dat 140k op 16 dagen? Hoe moet je dat halen zonder nuggets? :huh:

Hoeveel bloemen moest je voorheen per dag verzamelen met het evenement voor de set? Mij staat ervan bij dat het meer dan 9k per dag was, klopt dit? Controle: Evenement in 2016 startte op 27 oktober en eindigde op 14 november, dit zijn 19 dagen. In 2016 moesten we 180.000 bloemen verzamelen. Een snelle rekensom leert ons dan, 180.000 / 19 = 9.474 bloemen per dag

Met het huidige evenement zien we dan dat het makkelijker gemaakt is! De snelle rekensom is dan 140.000 / 16 = 8.750 bloemen per dag.

De volgende keer dat jullie weer gaan klagen over een evenement, controleer dan even de feiten voordat er dingen worden gepost. Het zou makkelijker te halen moeten zijn t.o.v vorig jaar.
 
De volgende keer dat jullie weer gaan klagen over een evenement, controleer dan even de feiten voordat er dingen worden gepost. Het zou makkelijker te halen moeten zijn t.o.v vorig jaar.

Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk, heb nergens aangehaald dat het andere jaren makkelijker was? ;) Alsnog 8.750 per dag, als je maar 330 gemiddeld per uur krijgt... Trek daar 1500 per dag vanaf door vrienden, dan is het best moeilijk om zonder 150 ap, zonder 100% ap boost opties, zonder automatisering die Groom set te halen. Goed je zal vast nog hier en daar wat extra verdienen, maar dat zal mijn punt niet echt kunnen weerleggen vrees ik.
 
Ik speel op Wereld 1, de enige non premium wereld en ik heb tot nu toe gemakkelijk zonder nuggets elk jaar de eventset kunnen halen. De tijd tussen events door besteed je gewoon door het verzamelen van ingrediënten voor Thee. Meestal is rond de 200 thee genoeg. Daarnaast kun je met UPB de 2500 bloemen per dag uit de shop halen, en krijg je na vgm 10k bloemen ook nog een bloempot die je 1250 bloemen elke 12 uur geeft.

Da's al +5k bloemen per dag als je die goed bijhoudt. Ook wel vergelijkbaar met +50 UPB per dag als je de 140k vroeg bereikt. Dus die 600 upb voor 2500 de grote bloempot is ook niet zo erg.
 
Ik speel op Wereld 1, de enige non premium wereld en ik heb tot nu toe gemakkelijk zonder nuggets elk jaar de eventset kunnen halen. De tijd tussen events door besteed je gewoon door het verzamelen van ingrediënten voor Thee. Meestal is rond de 200 thee genoeg. Daarnaast kun je met UPB de 2500 bloemen per dag uit de shop halen, en krijg je na vgm 10k bloemen ook nog een bloempot die je 1250 bloemen elke 12 uur geeft.

Da's al +5k bloemen per dag als je die goed bijhoudt. Ook wel vergelijkbaar met +50 UPB per dag als je de 140k vroeg bereikt. Dus die 600 upb voor 2500 de grote bloempot is ook niet zo erg.

Bij 10k bloemen krijg je een energiekist (5 mate thee, 10 guarane, 10 koffie, 10 witte bonen, samen +1350/2025% AP), bij 20k bloemen krijg je die boempot van 1250 bloemen per 12 uur. Voor de rest klopt het.

8750 Bloemen per dag zonder nuggets te kopen is lastig, maar het is zeker te doen. Met automatisering uit gratis nuggets of uit medailles kan je al een heel eind komen als je eenmaal die energiekist hebt. Verder is het inderdaad handig om een voorraadje kwakzalver thee te hebben, nu met dit event kan je dan al producten zoeken zodat je voor het volgende event een mooi voorraadje hebt. @red jones het is 360 bloemen per uur als je uur werk doet en 450 per uur als je 6x 10 min doet.
 

DeletedUser16765

Wasted dag een... als ze fatsoenlijke uitleg hadden gegeven dan had ik kunnen weten dat ik beter niet had kunnen doorspelen. Echt nu ben ik gewoon alle items kwijt die ik had. Beetje zielig verhaal dit, maarja ik had niet anders kunnen verwachten.
 
Wasted dag een... als ze fatsoenlijke uitleg hadden gegeven dan had ik kunnen weten dat ik beter niet had kunnen doorspelen. Echt nu ben ik gewoon alle items kwijt die ik had. Beetje zielig verhaal dit, maarja ik had niet anders kunnen verwachten.

Het is vrij logisch dat je je eerste beloning kwijt bent als je besluit door te spelen. Als je het eerste spel wint krijg je de keuze ofwel dat item dat ze aanbieden te pakken, of doorspelen in de volgende categorie. Als je 1e prijs niet wegvalt zou iedereen er voor kiezen om door te spelen. Dan is de vraag of je wilt doorspelen of niet nutteloos en zou die ook niet gesteld worden.
 
Wasted dag een... als ze fatsoenlijke uitleg hadden gegeven dan had ik kunnen weten dat ik beter niet had kunnen doorspelen. Echt nu ben ik gewoon alle items kwijt die ik had. Beetje zielig verhaal dit, maarja ik had niet anders kunnen verwachten.

In elk stadium van het spel zul je een 50/50 keuze moeten maken door een of twee kaarten te kiezen. Achter een van de kaarten is de Azteekse zon en de ander Magere Hein. Wanneer jij de goede kaart pakt kun je kiezen om door te spelen of een prijs te pakken, anders is het game-over en krijg je 25 bloemen voor de moeite.

Misschien wat beter lezen de volgende keer :)
 
Bovenaan