• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

deze was niet leuk, volgend fg is waarschijnlijk leuker :p

en ik wil nogmaals iedereen oproepen die zich heeft aangemeld ook te komen, ook al loopt het ff iets minder, kom aub
doe het dan voor je team
 

DeletedUser15785

Reactie op laatste FG,


Graag wil ik eerst de mensen bedanken die het mogelijk maken om aan zulk evenement te mogen deelnemen.

Als ik de lijst eens overloop met iedereen die wou deelnemen die actief fortvechter zijn ,die online zijn enz enz.... , dan hebben wij een prachtige,ervaren bende die onze nationale kleuren mogen verdedigen althans dacht ik toch.

Mensen werden gekozen en aangeduid voor functie's en dit door de deelnemers zelf.

Een grote actie werd op touw gezet en als de chat even 2 minuten stil was gedurende de eerste week, dan was het genieten,zooo druk was die.Iedereen in de weer om een mooi resultaat te halen en zoals het hoort.

Wel al deze mensen verdienen veel lof en ik zelf zou er mijn vrije tijd niet zo voor opofferen,dit is de eerste keer dat zulk evenement word georganiseerd en het is met vallen en opstaan, maar dat er deelnemers zijn, die zich opgeven en daarna alles afbreken, zich niet kunnen aanpassen wat door hun zelf gekozen leiders word opgedragen .Dat mensen worden afgekraakt,beledigd :no: kan niet en vind ik er persoonlijk over. :mad:
Dat men zijn acc verlaat ,niet meer deelneemt, enz enz... ook al had je je zelf positief voorgedragen bij de inschrijving met alle soorten argumenten om er toch bij te zijn :hmf: wel dit zijn voor mij althans geen "Teamspelers" en horen, cru gezegd niet thuis in een team dat de nationale kleuren mag verdedigen.

Kritiek mag en moet kunnen maar opbouwend kan ook ipv afbrekend.
Laat de laatste fg's dan ook een feest zijn voor alle deelnemers en laten we eindigen zoals we begonnen en als 1 TEAM,maar ik vraag wel 1 ding ...
Bij volgende gelegenheid een beetje selectiever kiezen... mensen die het wel goed voorhebben en die er nu jammer genoeg niet bij zijn.

Ik hoop dat de mensen die het een beetje verzieken voor alle anderen zich nog een paar weken kunnen bedwingen tot het einde en alsnog de moed vinden om nog deel te nemen en je team NIET in de steek te laten ook al heb je het moeilijk met bepaalde beslissingen, andere dingen of mensen.

Voor iedereen goed doen is onmogelijk maar bezint eer ge begint

Sorry mensen maar ik moest mijn ei effe leggen :laugh: ;)
 

DeletedUser1448

Bedankt ruud, zonder jou hadden we de vlag nooit kunnen pakken. Topper!! :D
 

DeletedUser4130

Nice dat het te bekijken was via Twitch :)
Ter info: volgende gevecht is dinsdagavond als ik het goed heb.
 
Nice dat het te bekijken was via Twitch :)
Ter info: volgende gevecht is dinsdagavond als ik het goed heb.

En wat precies was daar nice aan? :p
En dinsdag ben ik weer niet on :( Net als tegen pl laatste keer en daardoor zijn we toen verloren :hmf: Zeg ajb dat het tenminste weer tegen de turken is :p
 

DeletedUser4130

@Jack: handig voor mensen zonder account ginder die ook willen volgen, of een keertje sporadisch kijken.
 
@Jack: handig voor mensen zonder account ginder die ook willen volgen, of een keertje sporadisch kijken.

ahja, het feit dat dat mogelijk is bedoel je :p ik dacht het gevecht zelf :p
maar klop eens aan bij de inactieve mensen en vraag of je hun acc mag hebben als je mee wil doen... we waren nog niet eens met 120 in de aanval gisteren :(
 
ik hoor hier sollicitaties :p

maar verder lijkt het me een goed idee, na de burgeroorlog begon het toch weer te kriebelen bij me en nog een wereldkampioenschap lijkt me gaaf!

die burgeroorlog server was stiekem best leuk en verslavend (vooral omdat ik in het winnende team zat :cool: )
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15915

Er komt vanzelf een officiële aankondiging waarin alles staat (beloning, aanmelden, datums enz).

Voor nu moeten jullie het doen met de kennis dat het er een deel 2 komt :)
 
Bovenaan