• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Make avo's great ( again )

DeletedUser12045

Voor ik aan de ideeën begin zou ik graag vragen dat we in de antwoorden niet gaan beginnen met: " Niemand speelt graag avo's dus wat boeit het" . Dit zijn ideeën om avonturen leuker te maken en dus hopelijk ook meerdere spelers aan te trekken om deze ( opnieuw) beginnen te spelen.

Ik ga ook een grote hoop aparte ideeën droppen. Elk idee krijgt slechts een korte uitleg. Bij verdere vraag naar uitleg, zal ik deze uiteraard geven.

Voorstellen + details

1) Spelers een korte tutorial geven bij hun eerste avontuur
--> Het is vreselijk frustrerend als er iemand in je team zit die het spelletje totaal niet snapt. Een tutorial die spelers het concept goed uitlegt, is voor beide partijen voordelig.

2) Een nieuw matchmakingsystem
--> Het huidige model waarbij spelers obv level worden ingedeeld en volgend vaste volgorde werkt niet. Een systeem waarbij de teams worden gemaakt aan de hand van hun " waarde " is veel eerlijker ( Het kan bv ook zo zijn dat 1 speler duidelijk beter is dan de anderen zodat de beste speler in het team zit met de 2 slechtste spelers)
!!! Als je dit goed wil laten werken, moet het onmogelijk zijn om kledij te wisselen vanaf je op aanmelden voor avo duwt

3) De beste speler staat bij team blauw / Het kwalitatief sterkere team staat blauw
--> Afhankelijk of vorig idee daadwerkelijk nageleefd wordt, maak ik een onderscheid hierin.
--> Kwalitatief sterkere team met loopnadeel is vanzelfsprekend
--> Beste speler loopnadeel geven lijkt me eerlijker omdat deze het spel dan niet al te hard kan beïnvloeden. Al zal het team met loopvoordeel altijd meer kans hebben om te winnen.

4) Het verliezende team heeft ook kans op een kist
--> Want waarom zou ik meespelen als ik toch altijd verlies. Dan moet je al bijna 40x verliezen voordat je een kist kan kopen uit de shop. Geef de winnaars 20% kans op kist en de verliezers 10%. Zo blijf je incentive hebben om te spelen.

5) Kans kisten beïnvloeden door een fairplay multiplicator
--> beginwaarde = 1, maxwaarde = 1,5, minimumwaarde =0,6
--> Spelers die vaak avo's leaven of inactief gaan als ze verliezen kan je straffen door hun multiplicator te verlagen ( waardoor ze minder kans op een kist hebben). Dit is vergelijkbaar met een systeem zoals op Fifa. Spelers die sportief zijn en spelen, worden dus beloond.
Er staat een max-en minwaarde op zodat je niet opeens aan 100% kisten kan komen. Een maximum van 30% kans lijkt me best ok.

6) Enkele items bannen uit avo's / maximumwaarde's opzetten
--> Het is helemaal niet fijn als je tegen die gasten met de slang, wright set en eventwapen moet spelen. Natuurlijk zijn deze spelers daar eerlijk aangekomen, maar plezier moet toch altijd voorop staan. Je kan deze spullen bannen of er maximum waardes opplakken zoals maximumwaarde van 7/7/7/7 attri's.



Misbruikpreventie
Heb geprobeerd dat in mijn ideeën te verwerken

Visuele hulpmiddelen
niet nodig

Samenvatting
Avonturen zijn 1 van de weinige dingen op the west die je zonder wachttijd kan doen. Al moet je tegenwoordig al heel lang wachten voor je in een spel komt. Met deze ideeën hoop ik meer spelers te lokken zodat iedereen er baat uithaalt

Administratie
 

DeletedUser16275

oke, kmoest van pika mijn ideeen zeggen hier dus dan doe ik dat :):

1. dat teams gemaakt worden na de 60 seconden en na het skills kiezen, leaven mensen niet doordat ze slecht team hebben direct, en dan na die 60 s de teams maken op basis van parameters, zoals lp, raakkans, ontwijkkans, schade en crits, zodat het team zeker eerlijk is.

2. ook denk ik dat mss moet toegevoegd worden, dat mensen die vergeten skills te pakken, gewoon random skills krijgen, dat zou leuker zijn ivm met nieuwe spelers die geen skills pakken of spelers die niet merken dat er avo is gestart
 
@Kraters
Punt 1-4: prima idee, zou de avo's al echt een stuk verbeteren
Punt 5: Het idee erachter is wel goed, maar het systeem kan waarschijnlijk geen onderscheid maken tussen doelbewust inactief of dat je door computerproblemen of zo niet reageert. Dan zou je als het laatste aan de hand is onterecht gestraft worden.
Punt 6: Dat de tegenstander betere items heeft is inderdaad frustrerend, maar waar leg je in zo'n geval de grens? Voor iemand die niks van bandieten kleding heeft is een tegenstander met lvl 1-2 bandieten kleding net zo oneerlijk als wanneer die persoon met lvl 1-2 bandieten het tegen iemand met eventwapens opneemt.

Wat verder ook nog kan:
Bij de dagelijkse taken het winnen van een avontuur vervangen door het deelnemen aan een avontuur.
 

DeletedUser16476

@ancoonbar
Ben het helemaal eens met punt 6.
Echt bij punt 5; Bij alle (team)games die ik heb gespeeld word je gewoon gestraft als je door welke omstandigheden dan ook niet mee kan doen.
Dus dat onterecht gestraft worden kan nou eenmaal gebeuren, maar als dat maar 1x gebeurd is er nog niks ernstigs aan de hand?
Waar trek je anders de grens? Gaat iedereen dan ineens zeggen dat zijn internet verbinding wegviel als hij/zij er geen zin in had?

@Kraters
Zoals Kraters punt 5 uitlegt vind ik echt een top idee om door te voeren.

Alleen punt 6 zie ik niet als een goed idee, maar dit gaf ancoonbar al goed aan.
 

Deleted User - 486404

Ik vind het geweldige ideeën al heb ik toch wel een bedenking:

Bij puntje 1 over die tutorial: een tutorial bij avonturen voegen, heb ik gemengde gevoelens. Het is langs beide kanten frustrerend om als beginner avonturen te gaan spelen. Eerst en vooral snap je er zelf dan niet veel van en ga je niet goed weten wat je moet doen. Het is voor niemand leuk om verloren te lopen dus dat is al frustrerend. Daarnaast irriteer je dan ook nog de rest van het team. Dus op zich kan een tutorial daar wel iets aan doen en je de basis uitleg geven.

Al wil ik ook zeggen dat met een tutorial niet alles gaat opgelost zijn. Met even een tutorial te doen of wat gidsen te lezen, ga je niet maken dat je goed avonturen kan spelen. Een beginner gaat altijd nog heel wat te leren hebben.

De valkuil van avonturen gaat (dan) vooral zijn hoe de community omgaat met beginners. Als je een beginner, die al dan niet de tutorial heeft gedaan, gaat uitschelden en uitmaken voor het vuil van de straat dan ga je mensen wegjagen. Iedere geweldige avonturen speler heeft het ooit eens moeten leren dus ik denk dat het gedrag van de rest, als reactie op de fouten die een beginner maakt, heel veel doet of een speler al dan niet nogmaals avonturen gaat spelen.

Ik vrees dat de druk op beginners met een tutorial alleen nog maar groter gaat worden en dat nieuwelingen veel sneller uitgemaakt gaan worden als ze fouten maken.

Hier heeft de community een beetje een gedeelde verantwoordelijkheid. Beginners zouden actief op zoek moeten gaan naar informatie over avonturen en de avonturen experts zouden moeten zorgen dat beginners weten waar ze die informatie kunnen vinden (spreek bijvoorbeeld een beginner aan en wijs hem de weg naar uitleg over avonturen) of probeer een mentor te zijn voor nieuwelingen. Dat is ook veel effectiever dan een eenmalige tutorial waarna je geacht wordt het maar te kunnen...
 

DeletedUser16275

dat over die tutorial, ik denk dat ik juist een goed idee heb verzonnen, namelijk:

De meeste spelers die beginnen willen wel weten hoe het moet, maar dat vraagteken bij avoaanmeldscherm doet amper iets van uitleg, dan moet je dus al bij wiki gaan kijken of om uitleg vragen en dat is niet altijd zo vanzelfsprekend.
Ik denk dat het beter is om een soort versie te maken waar je tegen 1 computerspeler speelt, waar je op elk moment uitkunt, die geen beloningen geeft, maar wel extra uitleg bij elk ding dat je doet, dan stoor je geen andere mensen en krijg je zelf voldoende uitleg.
 

DeletedUser16655

Reactie op punt 2 van kraters: Als je het begin van een avo als volgt maakt:
- Er is een avontuur gevonden, ik ben klaar ja/nee.
- Als iedereen klaar is 30 seconden om goede kleding aan te doen.
- Dan worden de teams gemaakt op basis van sterkte(niet level) en heb je nog 20 seconden om vaardigheden te kiezen.
Je kunt natuurlijk ook vaardigheden al kiezen bij de kleding en net als leonid zegt die hele teamlobby verwijderen.

Ten tweede, waarom word het niet afgewisseld wie de volgende ronde begint? rood/blauw/rood/blauw. Met een duidelijke indicatie wie de volgende ronde begint. Hierdoor is het hele roodvoordeel probleem gelijk opgelost.

Als laatste vind ik ook dat er iets moet gebeuren aan de vaardigheden die je kunt kiezen. Nu worden maar 4/8 regelmatig gebruikt en dit maakt het spel een stuk eentoniger.
 

DeletedUser16275

hmmm, ja, sommige vaardigheden worden als slecht gezien, ookal hebben ze soms hun nut, maar meestal niet
Maar dat van afwisselend 1ste bewegen wil ik niet, er zijn een heleboel tactieken die alleen maar werken omdat je 1ste bent met rood of tactieken die werken doordat je laatste bent, als je dan afwisselend doet, moet je bijhouden wie 1st gaat, is dan wat ingewikkelder, ik heb liever zoals het originele voorstel dat kwalitatief slechtste team gewoon voordeel krijgt, blauw dus meestal.
 

DeletedUser16275

ik vind het niet moeilijk, vind het gewoon onhandig, er zijn vb tactieken die ik toepas die 3 keer na elkaar 1ste zijn vereisen of laatste zijn
 

DeletedUser12045

Reactie op punt 2 van kraters: Als je het begin van een avo als volgt maakt:
- Er is een avontuur gevonden, ik ben klaar ja/nee.
- Als iedereen klaar is 30 seconden om goede kleding aan te doen.
- Dan worden de teams gemaakt op basis van sterkte(niet level) en heb je nog 20 seconden om vaardigheden te kiezen.
Je kunt natuurlijk ook vaardigheden al kiezen bij de kleding en net als leonid zegt die hele teamlobby verwijderen.

Ten tweede, waarom word het niet afgewisseld wie de volgende ronde begint? rood/blauw/rood/blauw. Met een duidelijke indicatie wie de volgende ronde begint. Hierdoor is het hele roodvoordeel probleem gelijk opgelost.

Als laatste vind ik ook dat er iets moet gebeuren aan de vaardigheden die je kunt kiezen. Nu worden maar 4/8 regelmatig gebruikt en dit maakt het spel een stuk eentoniger.

Voor dat eerste punt vind ik het idee van leonid gewoon ideaal. Je weet niet in welk team je staat en ook niet wie je medemaats zijn ( Klein nadeel is dat sommige spelers waaronder ik andere skills kiezen naargelang het team. Dus misschien is een optie om 1 skill te veranderen bij begin gevecht of 2 skillsets te maken). Dan heeft de server genoeg tijd om een juiste indeling te maken, spelers kunnen niet meer wisselen van kledij dus dat lijkt me goed.

Afwisseling van rondes is iets wat we ook niet terug zien op the west. Net zoals fortgevechten worden avonturen volgens vaste indelingen gespeeld. Het maakt avonturen inderdaad complexer, maar de vraag is of iedereen dat wel wil. Dat maakt het ook moeilijk voor die matchmaking waarin je het sterkste team loopnadeel geeft want dat nadeel valt dus al weg.

Over nieuwe skills ga ik het niet hebben. Zulke ideeën hebben zeker potentieel, maar moeten zeer goed uitgewerkt en getest worden.
 

DeletedUser12045

[
@Kraters
Punt 5: Het idee erachter is wel goed, maar het systeem kan waarschijnlijk geen onderscheid maken tussen doelbewust inactief of dat je door computerproblemen of zo niet reageert. Dan zou je als het laatste aan de hand is onterecht gestraft worden.

Punt 6: Dat de tegenstander betere items heeft is inderdaad frustrerend, maar waar leg je in zo'n geval de grens? Voor iemand die niks van bandieten kleding heeft is een tegenstander met lvl 1-2 bandieten kleding net zo oneerlijk als wanneer die persoon met lvl 1-2 bandieten het tegen iemand met eventwapens opneemt.

Punt 5 is inderdaad vervelend als je vaak last hebt van computerproblemen. Een oplossing waar ik aan denk is dat je je ratio kan laten herstellen door hier bij support om te vragen. Support kan wel vaststellen of je toevallig altijd wegvalt als je aan het verliezen bent of als je echt pech hebt met je verbinding.

Punt 6 is ook gewoon een moeilijk geval. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Inno dit ooit zou laten doorgaan omdat ze nuggetgebruik juist eerder willen bevorderen. Voor zulke gevallen zullen we moeten hopen op een vernieuwde matchmaking.

Ik vind het geweldige ideeën al heb ik toch wel een bedenking:

Bij puntje 1 over die tutorial: een tutorial bij avonturen voegen, heb ik gemengde gevoelens. Het is langs beide kanten frustrerend om als beginner avonturen te gaan spelen. Eerst en vooral snap je er zelf dan niet veel van en ga je niet goed weten wat je moet doen. Het is voor niemand leuk om verloren te lopen dus dat is al frustrerend. Daarnaast irriteer je dan ook nog de rest van het team. Dus op zich kan een tutorial daar wel iets aan doen en je de basis uitleg geven.

Al wil ik ook zeggen dat met een tutorial niet alles gaat opgelost zijn. Met even een tutorial te doen of wat gidsen te lezen, ga je niet maken dat je goed avonturen kan spelen. Een beginner gaat altijd nog heel wat te leren hebben.

De valkuil van avonturen gaat (dan) vooral zijn hoe de community omgaat met beginners. Als je een beginner, die al dan niet de tutorial heeft gedaan, gaat uitschelden en uitmaken voor het vuil van de straat dan ga je mensen wegjagen. Iedere geweldige avonturen speler heeft het ooit eens moeten leren dus ik denk dat het gedrag van de rest, als reactie op de fouten die een beginner maakt, heel veel doet of een speler al dan niet nogmaals avonturen gaat spelen.

Ik vrees dat de druk op beginners met een tutorial alleen nog maar groter gaat worden en dat nieuwelingen veel sneller uitgemaakt gaan worden als ze fouten maken.

Hier heeft de community een beetje een gedeelde verantwoordelijkheid. Beginners zouden actief op zoek moeten gaan naar informatie over avonturen en de avonturen experts zouden moeten zorgen dat beginners weten waar ze die informatie kunnen vinden (spreek bijvoorbeeld een beginner aan en wijs hem de weg naar uitleg over avonturen) of probeer een mentor te zijn voor nieuwelingen. Dat is ook veel effectiever dan een eenmalige tutorial waarna je geacht wordt het maar te kunnen...

Ik denk dat een tutorial enkel bevorderend kan zijn. Na de tutorial moet een nieuwe speler ook nog niet perfect het hele spelletje snappen want om dat te leren moet je gewoon veel spelen.

Dat gezegd zijnde is het vervelender als je als nieuwkomer meteen in een avonturier gegooid wordt en je weet niet eens hoe je moet lopen, schieten. Laat staan dat je de gebouwen kent. Ik heb de laatste tijd af en toe een volledige nieuwkomer gezien ( die echt van niks wist), maar geen van die spelers zijn blijven spelen omdat ze de basisdingen al niet kunnen.

Uiteraard moeten wij als community een helpende hand zijn en niet beginnen bashen op die gasten. Maar je moet ook die hele nieuwe spelers wel het gevoel geven dat ze er iets van kunnen. Een korte tutorial ( 2minuten ofzo) kan nooit kwaad. De spelers die het niets vinden blijven weg, het kan alleen een paar enthousiastelingen op weg helpen om meer te spelen.
 

Deleted User - 486404

[
Ik denk dat een tutorial enkel bevorderend kan zijn. Na de tutorial moet een nieuwe speler ook nog niet perfect het hele spelletje snappen want om dat te leren moet je gewoon veel spelen.

Dat gezegd zijnde is het vervelender als je als nieuwkomer meteen in een avonturier gegooid wordt en je weet niet eens hoe je moet lopen, schieten. Laat staan dat je de gebouwen kent. Ik heb de laatste tijd af en toe een volledige nieuwkomer gezien ( die echt van niks wist), maar geen van die spelers zijn blijven spelen omdat ze de basisdingen al niet kunnen.

Uiteraard moeten wij als community een helpende hand zijn en niet beginnen bashen op die gasten. Maar je moet ook die hele nieuwe spelers wel het gevoel geven dat ze er iets van kunnen. Een korte tutorial ( 2minuten ofzo) kan nooit kwaad. De spelers die het niets vinden blijven weg, het kan alleen een paar enthousiastelingen op weg helpen om meer te spelen.


Ik ben niet tegen een tutorial, ik vrees alleen dat een tutorial implementeren veel moeite is voor wat het gaat opleveren. Avonturen zijn complex en om daar een tutorial voor te schrijven, gaat dit veel development tijd vragen. Als je dan gaat kijken wat een tutorial oplevert dan is dat niet zoveel.

Goed, ik weet hoe ik skills moet kiezen en hoe ik moet lopen. Misschien heb ik al wat tips gekregen over welke skills handig zijn om te kiezen. Ik weet hoe ik skills moet activeren. Wil dit dan zeggen dat ik ook maar iets van avonturen ken? Ik denk het niet. Ik kan dan de verkeerde skills kiezen of ze activeren op het verkeerde moment. Mijn teamleden kan ik dan kwaad maken door op een verkeerde plek te gaan staan...

Ook het feit dat je verschillende dingen tegelijk moet doen tijdens een avontuur, dat wordt niet in een tutorial gesimuleerd. In een tutorial moet je niet overleggen, terwijl kijken waarheen je gaat lopen en of je een skill gaat activeren. Dit is een hele combinatie die je niet zomaar even kan leren in een tutorial. In dat opzicht vind ik dat je beginners valse hoop geeft want dan geef je ze eerst het gevoel dat ze iets kunnen en dan gaan ze afgesnauwd worden omdat ze bijvoorbeeld de combinatie spelen en overleggen nog niet echt in de vingers hebben. Of ze maken tactische fouten of ze activeren een skill op het verkeerde moment...

Ik vind het dan beter om een demo filmpje te maken in plaats van een tutorial. Zo kan je een beeld geven hoe het er echt aan toe gaat in avonturen en kan je ook tips meegeven van: 'ik kies nu deze skill omdat ik zo wil spelen en dat past op die manier bij mijn tactiek...' of 'ik ga nu naar daar omdat ...'
Dit is iets wat de community moet doen en niet de ontwikkelaars. Misschien zijn er al zo'n filmpjes. Het lijkt me beter om zulke zaken te doen dan heel veel development tijd te gaan steken in iets wat, volgens mij, zo goed als geen resultaat gaat opleveren.

Ik ga natuurlijk geen tutorial afschieten als dat er komt, alle middelen helpen, ik vind jouw puntjes 2 tot en met 5 zeer goed. Ik denk dat de prioriteit op dat soort dingen moet liggen en dat het samen met een tolerante community langs beide kanten (zowel beginners als experts) de avonturen al heel wat meer leven in kan blazen. :)
 

DeletedUser12045

Ik ben niet tegen een tutorial, ik vrees alleen dat een tutorial implementeren veel moeite is voor wat het gaat opleveren. Avonturen zijn complex en om daar een tutorial voor te schrijven, gaat dit veel development tijd vragen. Als je dan gaat kijken wat een tutorial oplevert dan is dat niet zoveel.

Goed, ik weet hoe ik skills moet kiezen en hoe ik moet lopen. Misschien heb ik al wat tips gekregen over welke skills handig zijn om te kiezen. Ik weet hoe ik skills moet activeren. Wil dit dan zeggen dat ik ook maar iets van avonturen ken? Ik denk het niet. Ik kan dan de verkeerde skills kiezen of ze activeren op het verkeerde moment. Mijn teamleden kan ik dan kwaad maken door op een verkeerde plek te gaan staan...

Ook het feit dat je verschillende dingen tegelijk moet doen tijdens een avontuur, dat wordt niet in een tutorial gesimuleerd. In een tutorial moet je niet overleggen, terwijl kijken waarheen je gaat lopen en of je een skill gaat activeren. Dit is een hele combinatie die je niet zomaar even kan leren in een tutorial. In dat opzicht vind ik dat je beginners valse hoop geeft want dan geef je ze eerst het gevoel dat ze iets kunnen en dan gaan ze afgesnauwd worden omdat ze bijvoorbeeld de combinatie spelen en overleggen nog niet echt in de vingers hebben. Of ze maken tactische fouten of ze activeren een skill op het verkeerde moment...

Ik vind het dan beter om een demo filmpje te maken in plaats van een tutorial. Zo kan je een beeld geven hoe het er echt aan toe gaat in avonturen en kan je ook tips meegeven van: 'ik kies nu deze skill omdat ik zo wil spelen en dat past op die manier bij mijn tactiek...' of 'ik ga nu naar daar omdat ...'
Dit is iets wat de community moet doen en niet de ontwikkelaars. Misschien zijn er al zo'n filmpjes. Het lijkt me beter om zulke zaken te doen dan heel veel development tijd te gaan steken in iets wat, volgens mij, zo goed als geen resultaat gaat opleveren.

Ik ga natuurlijk geen tutorial afschieten als dat er komt, alle middelen helpen, ik vind jouw puntjes 2 tot en met 5 zeer goed. Ik denk dat de prioriteit op dat soort dingen moet liggen en dat het samen met een tolerante community langs beide kanten (zowel beginners als experts) de avonturen al heel wat meer leven in kan blazen. :)

Ik heb eigenlijk het gevoel dat we beide hetzelfde bedoelen, maar het op een andere manier brengen. Mijn beeld over de zogenaamde "tutorial" was ook om er een interactieve van te maken met dit soort beeldmateriaal. Moest het idee er zijn, zou ik in ieder geval bereid zijn om eraan mee te werken.

Een korte schets van hoe zo'n tutorial dan zou bekijken: Korte schets van wat de vaardigheden doen en hoe ik deze activeer. Daarna de verschillende "map points" aantonen, uitleggen hoe de loopvolgorde werkt. Daarna kan je een demo van enkele standaard looppatronen laten zien en deze namaken ( Belangrijk is wel dat dit goed genoeg aangetoond wordt zodat spelers hier geen 2+ minuten aan zitten te knutselen). En als laatste ( en dat vind ik wel essentieel) is dat erin voorkomt dat de chat van groot belang is.

Ik blijf erbij dat een tutorial geen kwaad kan doen aan de activiteit van avonturen. Het feit dat zoiets misschien veel developperwerk kan kosten, is ook niet mijn grootste zorg als simpele speler tbh :p
 

DeletedUser16548

IK ben (denk ik) een van de actievere avontuurspelers die ze nu al eventjes doet, het uitleggen aan 'noobs' is een leuk concept, maar het werkt maar 1 in de 10x. Omdat je bij Sheriff John (?) de opdracht krijgt om avo's te doen, gaan alle low levels ze doen.
Je hebt 3 soorten noobs in avo:
1. Is laag level, snapt het niet, maar luistert wel
2. Luistert wel, maar doet het alsnog helemaal verkeerd omdat hij zelf denkt dat het beter is.
3. Reageert niet op chat en leest niet EN heeft geen idee wat hij doet.

Gwn het princiepe van avo's uitleggen in de toturial is critical. Een filmpje zou mss het beste werken, maar deze wordt sws genegeerd of doorgeklikt omdat je de tutorial asap wilt afsluiten. Dan werkt een avo spelen tegen bots beter.

Verder vind ik punt 1 tm 5 geweldig, 6 gaat hem nooit worden. Zou ook niet fair zijn, want deze items zijn in sommigen gevallen ook gekocht puur voor avo. Verder zie ik persoonlijk weinig in de punten van leonid.
Ik kies mijn skills vaak naar mijn team. Verder kun je ook in de avo chat al afspraken maken als je ziet dat de avo er 'lobsided' is. ( bijv het gunnen van 28).

Echter betwijfel ik of dit topic überhaupt ooit bij de dev's terecht gaat komen. Die lezen dit forum namelijk niet. Een topic moet heel erg 'hot' zijn op het .net of .du forum om gelezen te worden door de devs.....
 

DeletedUser12045

Echter betwijfel ik of dit topic überhaupt ooit bij de dev's terecht gaat komen. Die lezen dit forum namelijk niet. Een topic moet heel erg 'hot' zijn op het .net of .du forum om gelezen te worden door de devs.....

Dit forumgedeelte is er toch voor een reden. Bij goede reacties en misschien nog wat extra reactie van meerdere, wil ik dit idee gerust op het .net forum plaatsen. Iemand die goed Duits kan, kan het misschien ook op het Duitse forum plaatsen en zo komt het idee misschien toch bij de devs terecht :) We kunnen enkel ideeën delen en hopen dat er rekening mee wordt gehouden
 
Bovenaan