• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Awsomia

DeletedUser

Voorstel
Iets doen met dat fort dat daar maar staat.

Details
Wanneer je Awsomia aanvalt kan niemand aanmelden voor verdediging alleen aanval.
Verdediging wordt gevuld met 120 npc's, random stats, random level en een random loop traject.


Misbruikpreventie
ik denk het niet

Visuele hulpmiddelen


Samenvatting
Om iets te doen in het fort, bij winst van aanval meer upm meer ep kistjes terug geven zoals vroeger.
Dit om weer vollere fg's te krijgen op .nl
Administratie
 

DeletedUser4007

idee is goed, behalve het idee van de kistjes.
maar ben ook van mening, aangezien er ook opdrachten met fortgevechten zijn.
dat het spel 1x in de maand zelf een fg moet starten zodat de opdrachten ook gewoon gedaan kunnen worden zonder dat een andere speler een fort aanvalt.
 

DeletedUser12045

Ik neem aan dat elke server zich kan aanmelden voor dit fg of wil je wereld per wereld?
 

DeletedUser4007

Ik neem aan dat elke server zich kan aanmelden voor dit fg of wil je wereld per wereld?

aan je post te zien begrijp jij het dus totaal niet?
het voorgestelde idee lijkt mij per wereld bedoeld.
dus elke server zijn eigen awesomnia / fortcalvin.
dus elke server of wereld apart heeft er dus niets mee te maken.... het gaat niet om een fg wereld
 

DeletedUser

Het kan ook een maandelijks event zijn zoals circus , je bouwt op tot een aanval en stort de nodige producten.
 

DeletedUser12045

aan je post te zien begrijp jij het dus totaal niet?
het voorgestelde idee lijkt mij per wereld bedoeld.
dus elke server zijn eigen awesomnia / fortcalvin.
dus elke server of wereld apart heeft er dus niets mee te maken.... het gaat niet om een fg wereld

Ik denk dat jij er vrij weinig van snapt. In het idee staat dat het fort gevuld wordt met 120 npc's. De meeste werelden geraken niet aan 140 aanvallers om te helpen, laat staan aan 100.

Voordat je voortaan zo op mij loopt te dissen, moet je misschien zelf eens reden hebben. Ook helpt het om op een fatsoenlijke manier je alinea's te leren opbouwen. Elke zin moet geen aparte hebben namelijk.
 

DeletedUser16078

kraters, daar heb je een goed punt dat je aan zoveel spelers niet overal geraakt (haast nergens meer). Maar dit is toch makkelijk op te lossen door het fort pas met verdedigers te vullen eens het FG start. Geen vast aantal tegenstanders, maar wel een verhouding tussen att en def zoals die er nu ook al is namelijk 42/50; 84/100; 120/140. Maw, +- 85% van de att die er is bij aanvang van het FG wordt het aantal verdedigers die in het fort worden geplaatst.

In geval deze waarde niet eerlijk verloopt kan het aangepast worden. Ik wil maar zeggen dat de def dan wordt afgesteld op de att (er mag iets van uitdaging in zitten dus een hogere verhouding kan ook uiteraard).
 

DeletedUser4007

Ik denk dat jij er vrij weinig van snapt. In het idee staat dat het fort gevuld wordt met 120 npc's. De meeste werelden geraken niet aan 140 aanvallers om te helpen, laat staan aan 100.

Voordat je voortaan zo op mij loopt te dissen, moet je misschien zelf eens reden hebben. Ook helpt het om op een fatsoenlijke manier je alinea's te leren opbouwen. Elke zin moet geen aparte hebben namelijk.

het aantal kan ook aangepast worden aan het aantal wat aanvalt, dus wat is je probleem dan?
lol... over taal beginnen? is er een taalwedstrijd? zit ik hier weer op school?
en waar maak ik voor elke zin een aparte alinea? nergens, want ik typ gewoon achter elkaar.
dus alweer loop je domme opmerkingen te maken.
wat is het volgende? over hoofdletters beginnen?
of hypocriet verder gaan? ik mag jou niet dissen, maar jij mij schijnbaar wel?
arrogantie ten top.
 

DeletedUser12045

kraters, daar heb je een goed punt dat je aan zoveel spelers niet overal geraakt (haast nergens meer). Maar dit is toch makkelijk op te lossen door het fort pas met verdedigers te vullen eens het FG start. Geen vast aantal tegenstanders, maar wel een verhouding tussen att en def zoals die er nu ook al is namelijk 42/50; 84/100; 120/140. Maw, +- 85% van de att die er is bij aanvang van het FG wordt het aantal verdedigers die in het fort worden geplaatst.

In geval deze waarde niet eerlijk verloopt kan het aangepast worden. Ik wil maar zeggen dat de def dan wordt afgesteld op de att (er mag iets van uitdaging in zitten dus een hogere verhouding kan ook uiteraard).

Dat staat niet in het idee vermeld. Vandaar mijn vraag ;)
 

DeletedUser12045

het aantal kan ook aangepast worden aan het aantal wat aanvalt, dus wat is je probleem dan?
lol... over taal beginnen? is er een taalwedstrijd? zit ik hier weer op school?
en waar maak ik voor elke zin een aparte alinea? nergens, want ik typ gewoon achter elkaar.
dus alweer loop je domme opmerkingen te maken.
wat is het volgende? over hoofdletters beginnen?
of hypocriet verder gaan? ik mag jou niet dissen, maar jij mij schijnbaar wel?
arrogantie ten top.

Praat aub over het idee. Heb je geen inbreng over het topic, hou dan je mond :)
 
OMG Masta, wat ben je toch altijd een zielig ventje xDD
Niet om 't een of 't ander hoor en je activiteit wordt echt wel gewaardeerd, maar altijd maar in zekere mate negatief/lullig doen is ook niet leuk voor ons allemaal!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser12045

daar is de hypocriet weer dus

We laten deze zielige gast verder gewoon ff met rust.

Om terug on-topic te gaan. Ik vind het een zeer goed idee, maar zou wat meer uitwerking willen zien. Veel werelden komen niet meer aan 140 aanvallers ( laat staan 100) dus misschien zijn 120 verdedigers wat overdreven. Het zou een optie kunnen zijn om het aantal npc's te bepalen aan de hand van het aantal aanvallers.

De uitbouw van het fort is een volgend topic. Wil je dat fort op 200 punten houden of wordt het groter. Een eventuele toepassing daarop zou kunnen zijn dat de aanvallers een moeilijkheidsgraad mogen kiezen ( deze moeilijkheidsgraad bepaalt de uitbouw en builds van de npc's). Hoe hoger de moeilijkheid, hoe groter de beloning.

Het idee heeft zeer veel potentieel. Ik heb hier nu wel enkele toepassingen aangehaald die mij op eerste zicht wel iets leken, maar het lijkt me zeker de moeite om hier verder op uit te werken en tot iets komen waar quasi iedereen mee akkoord is.
 

DeletedUser4007

We laten deze zielige gast verder gewoon ff met rust.

Om terug on-topic te gaan. Ik vind het een zeer goed idee, maar zou wat meer uitwerking willen zien. Veel werelden komen niet meer aan 140 aanvallers ( laat staan 100) dus misschien zijn 120 verdedigers wat overdreven. Het zou een optie kunnen zijn om het aantal npc's te bepalen aan de hand van het aantal aanvallers.

De uitbouw van het fort is een volgend topic. Wil je dat fort op 200 punten houden of wordt het groter. Een eventuele toepassing daarop zou kunnen zijn dat de aanvallers een moeilijkheidsgraad mogen kiezen ( deze moeilijkheidsgraad bepaalt de uitbouw en builds van de npc's). Hoe hoger de moeilijkheid, hoe groter de beloning.

Het idee heeft zeer veel potentieel. Ik heb hier nu wel enkele toepassingen aangehaald die mij op eerste zicht wel iets leken, maar het lijkt me zeker de moeite om hier verder op uit te werken en tot iets komen waar quasi iedereen mee akkoord is.

en alweer blablabla loop je het weer moeilijker te maken dan het is.
allemaal weer extra dingen toevoegen waardoor aan het eerste idee veels te veel veranderd moet worden, zodat de kansen voor het eerste idee gewoon niet eens meer redelijk haalbaar zijn.
uitbouw fort? extra aanpassing.... slecht idee
moeilijkheidsgraad? extra aanpassing..... slecht idee
hoe groter de beloning? extra aanpassing.... slecht idee, maar ik snap nu wel waarom die aanpassingen nodig zijn, het zoveelste gezeik over beloningen.
het eerste idee heeft veel potentieel, jouw aanpassingen zijn gewoon een doodsteek voor het idee op zich.
teveel werk voor de devs?, maakt een idee alleen maar minder interessant, vooral als er geen nuggets in het spel zijn.
jij bent nog steeds in de veronderstelling dat dit spel nog een groot team achter zich heeft staan?
newsflash.... dit spel is op de rebound.... al een aardig tijdje.
een idee moet je klein en makkelijk houden, want inno doet echt niets groots meer met the west.
of heb jij al iets aangepast zien worden aan avo's ofzo? de laatste tijd?

noem mij maar zielig, ben tenminste geen hypocriet
 

DeletedUser16641

het is hier toch het ei van colombus , waar nieuwe ideeën worden aangebracht en waar onze inbreng wordt gevraagd over die nieuwe ideeën ? waarom zouden we dan niet met voorstellen mogen komen ? mooie ideeën kraters

Ik denk persoonlijk dat de moeilijkheidsgraad kiezen dan een moeilijke zal worden omdat je dan ofwel 1 vertegenwoordiger moet aanstellen die maar moet beslissen voor de hele groep , ofwel moet je dan telkens een soort stemming houden en ik weet niet hoe gemakkelijk dat te doen is. Zou je dan kunnen stemmen in bepaalde tijd ? of de 24 uur voor het fg ? tzijn maar enkele bedenkingen :D

Maar als je die moeilijkheidsgraad zou kunnen developpen , dan lijkt een gekoppeld beloningssysteem wel gepast. @masto tuurlijk wil iedereen beloningen. we zijn maar mensen en een vrij grote drijfveer van de mensheid is de externe positieve beloning : je doet iets goed => je krijgt iets => je gaat weer iets goed doen.

je gaat naar fg => je krijgt beloning => je doet meer fg's

lijkt me zeker geen slecht plan aangzien magere opkomsten op Fg's.
 
Bovenaan