• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerstspook (herhaalbaar) verschijnt niet meer?

DeletedUser16175

ik heb de opdracht afgerond maar het komt niet te voor schijn
 

DeletedUser14167

Dat komt omdat de herhaalbare pas een bepaalde tijd na het afsluiten van die opdracht start. aangezien jij die nu pas afsluit, Mag je volgend jaar pas beginnen aan de herhaalbare opdracht van de kerstspook.
 
Tot op heden heb ik op geen enkele wereld de opdracht kunnen afmaken.
Op Calorado ben ik tot dag 6 gekomen, maar heb hem nog steeds niet kunnen afmelden.
Is er al een oplossing gevonden ??
 

DeletedUser15915

Tot op heden heb ik op geen enkele wereld de opdracht kunnen afmaken.
Op Calorado ben ik tot dag 6 gekomen, maar heb hem nog steeds niet kunnen afmelden.
Is er al een oplossing gevonden ??

Op wereld 1, Arizona en Dakota komt dit omdat je van de normale opdracht de opdracht "Vrolijk Kerstfeest, Henry Walker" nog niet heb afgesloten. Wanneer je dit doe kan je volgend jaar wel verder met de herhaalbare opdracht, zoals in dit topic te lezen was kwam het door een bug, die ondertussen is opgelost, dat je al aan de herhaalbare opdracht kon beginnen. Voor de overige werelden kan ik niet zien hoever je ben. Maar ik vermoed dat daar het zelfde probleem is. Hoe je de opdracht "Vrolijk Kerstfeest, Henry Walker" tevoorschijn haalt staat in het volgende bericht:

Daarvoor moet je Rupert walkers jas aan doen, dan verschijnt die opdracht bij henry in de saloon als het goed is.
 

DeletedUser15915

het aantrekken van rupert walkers jas werkt ook niet, althans niet bij mij

Het klopt wel dat er op dit moment nog steeds een bug is met deze opdracht, deze is vermoedelijk ontstaan bij het oplossen van de vorige bug. Sommige mensen kunnen door een andere manier niet verder (bijvoorbeeld omdat ze die opdracht nog niet hebben afgesloten). Wanneer je de wereld vermeld waarop dit is kan er gekeken worden waardoor het komt dat je niet verder kan :)
 
Bedankt, ik heb de taak af kunnen maken.
De eerste opdracht : Henri broer is ook verschenen. Komt nu de rest ook nog ??
 
Bovenaan