• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.40

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_40.png

Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 9 augustus a.s. spelversie 2.40 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png


Nieuwe opdrachtenreeks: "De veldtocht"
Je indiaanse vrienden hebben je hulp nodig tegen De Witten die de ouden landen van de Sioux willen overnemen! Ben jij in staat om tot een akkoord te komen of is oorlog de enige oplossing?

De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 16 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 130 en hoger.
Je krijgt, afhankelijk van jouw keuzes, de prestatie 'Indianenvriend', 'Verstoorde opa', 'Verstoorde oma' of 'Kanonnenvoer' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

Speciale opdrachtenreeks: "Het Colcord verhaal"
Ontmoet Charles Colcord, succesvol veehouder, U.S. Marshal, Hoofd van de politie, zakenman en pioneer van het Oude Westen. Wat een vent!

De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 13 opdrachten en te bespelen zijn van 11 augustus (11:00 uur) tot 30 september (23:59 uur) voor alle spelers die de opdrachtenreeks 'Red de Saloon, deel 2' hebben afgerond.
Je krijgt de prestatie 'Colcord's vriend' die je de titel 'Zakenman' geeft als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden. Daarnaast heeft Charles Colcord je een speciaal presentje.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Leuke nieuwe opdrachten, weer! :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16209

leuk weer twee nieuwe opdrachten, thx voor de moeite kroenuh en het team, die nieuwe opdrachten maken het wel een pak leuker
 
wel leuk die nieuwe opdrachten, maar zitten der dit keer wel eens wat vaardigheidspunten of een rendabele hoeveelheid ervaringspunten bij? Een opdrachtenreeks waar je alleen een prestatie (en een titel) aan overhoud is voor best wel wat mensen niet de moeite waard.

"Natuurlijk moet je wel deel 1 afgerond hebben." (De veldtocht) welke opdracht was deel 1 dan?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

red de saloon deel 1?
gok ik dan maar?
want het zijn altijd die 2 waar het om gaat :p
 

DeletedUser16209

wel leuk die nieuwe opdrachten, maar zitten der dit keer wel eens wat vaardigheidspunten of een rendabele hoeveelheid ervaringspunten bij? Een opdrachtenreeks waar je alleen een prestatie (en een titel) aan overhoud is voor best wel wat mensen niet de moeite waard.

"Natuurlijk moet je wel deel 1 afgerond hebben." (De veldtocht) welke opdracht was deel 1 dan?

wees gwn blij dat er nieuwe opdrachten komen, of het 1 xp is of 100k xp maakt weinig uit, dit houdt het spel draaiende
 
Tja voor mensen die alle opdrachten willen afsluiten ongeacht de beloning en bestaande opdrachten al hebben afgesloten zijn nieuwe opdrachten inderdaad een goed idee. Ik zeg ook niet dat der geen nieuwe opdrachten bij moeten komen, maar om ze voor een nog breder publiek aantrekkelijk te maken heb ik de tip om de beloningen te verbeteren zodat ook de mensen die niks geven om opdrachten die alleen een prestatie geven kunnen profiteren van de spel updates.
 

DeletedUser16209

de 250 munten en xp drankje waren beloningen van afgelopen opdrachten, en ik vond dat dit al zeer gulle beloningen waren, een titel is goed genoeg :)
 

DeletedUser

Het is 18:00 geweest.

Vanaf dit punt is met zekerheid te zeggen dat de update er vandaag niet meer gaat komen en dat we vast wel een berichtje gaan krijgen van Kroenuh met hoe en wat.

Normaal gesproken zou het morgen dan wel weer door gaan, maar die garantie kan ik in ieder geval niet geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16209

ik ben net van colorado gegooid en geraak er ook nergens meer in, zou dit de update kunnen zijn of is het wat anders? :p
 

DeletedUser16209

nope tis indd niet de update, ik geraak wel op w1 en dako als ik op colo probeer te geraken geeft die aan:

502 bad gateway

aangezien ik daar nix van ken, kun je dit zelf oplossen of is het gwn afwachten?
 

DeletedUser

Als het de update was had je nu weer toegang gehad.

Bad Gateway bij een update is meestal maar heel kort.
Langdurige problemen wijzen meestal op een slechte connectie of geen connectie met de back end servers. Dit komt vaak door een technisch defect en is meestal niet al te moeilijk op te lossen.

Maar ja dan moet er wel iemand bij de knoppen zitten ;)
Het is na 18:00 dus is Innogames HQ zo goed als leeg.

Nu maar hopen dat Pawel nog wakker is om het op te lossen anders wordt het wachten tot morgen 6:00 uur minimaal.



Daar is ie weer :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

10 augustus dus:cool:
nog net op tijd om dat op 9 augustus te posten.

het blijft triest
zowel de zoveelste update die problemen geeft, als het melden door de leiding.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Als het de update was had je nu weer toegang gehad.

Bad Gateway bij een update is meestal maar heel kort.
Langdurige problemen wijzen meestal op een slechte connectie of geen connectie met de back end servers. Dit komt vaak door een technisch defect en is meestal niet al te moeilijk op te lossen.

Maar ja dan moet er wel iemand bij de knoppen zitten ;)
Het is na 18:00 dus is Innogames HQ zo goed als leeg.

Nu maar hopen dat Pawel nog wakker is om het op te lossen anders wordt het wachten tot morgen 6:00 uur minimaal.



Daar is ie weer :)
Geen zorgen, wij kunnen alarmeren mocht een server eruit liggen, ook buiten kantoortijden. En Pawel is er allang niet meer. :p
 
Bovenaan