• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk verwijderen

DeletedUser

Voorstel:
Het verwijderen of aanpassen van de kerk in het spel.

Details
De kerk voegt niets toe aan het wilde westen, het heeft niets met het spel te maken, geeft veel te veel ervaring.

Verder is ie ook nog eens zeer discriminerend.
Stel dat ik nu een Joodse speler ben, dan wil ik helemaal niet aan een kerk bouwen, maar aan een synagoge. Mocht ik nu een voorstander zijn van de Islam, dan bouw ik natuurlijk niet aan een kerk, maar zou dat wel aan een moskee willen doen. Waarom zijn die opties er niet? Waarom maar één geloof?

Tot slot haalt de kerk sleutelaspecten van het spel naar beneden. Je ziet nu vaak zat dat spelers niet naar fortgevechten gaan of niet aan duels doen, omdat er met saai bouwen gewoon te veel ervaring te halen valt. Sloop die kerk er dus ajb uit.

Misbruikpreventie:
Hooguit gaan er wat mensen klagen dat ze bouwen geskilled zijn. Ook met bouwen als skill is er genoeg ervaring te halen met diverse baantjes.

Visuele hulpmiddelen:

Samenvatting:
De kerk is discriminerend en voegt niets toe aan het spel. Steden en allianties zijn er voor team belang. En een team belang uit zich in fg's.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 
Verder is ie ook nog eens zeer discriminerend.
Stel dat ik nu een Joodse speler ben, dan wil ik helemaal niet aan een kerk bouwen, maar aan een synagoge. Mocht ik nu een voorstander zijn van de Islam, dan bouw ik natuurlijk niet aan een kerk, maar zou dat wel aan een moskee willen doen. Waarom zijn die opties er niet? Waarom maar één geloof?


1) Dit spel speelt zich af in het wilde westen , dus als we het hier nog een beetje realistisch willen houden kunnen we het maar bij een kerk houden.
2) Stel dat jij joods bent en niet aan een kerk wilt bouwen , dan ga je fijn iets anders doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

1) Dit spel speelt zich af in het wilde westen , dus als we het hier nog een beetje realistisch willen houden kunnen we het maar bij een kerk houden.

De indianen hielden er een heel ander geloof en hele andere rituelen op na. Of ga je nu zeggen dat die ook geen onderdeel uitmaakten van het wilde westen? Het blijft gewoon discriminerend.

jij bent een drogreden

Jammer dat jij het persoonlijk maakt.
 

DeletedUser15117

De indianen hielden er een heel ander geloof en hele andere rituelen op na. Of ga je nu zeggen dat die ook geen onderdeel uitmaakten van het wilde westen? Het blijft gewoon discriminerend.

De indianen woonden meestal niet in steden, dus waarom zouden die daar gebedsruimte nodig hebben? Met dat geloof van indianen kan best wat worden gedaan, maar dat is een heel ander verhaal. Dat er alleen een kerk is betekent niet dat de rest meteen gediscrimineerd word. In het wilde westen waren die geloven niet aanwezig, dus hoeven die ook niet iets te hebben in een spel dat zich in die tijd afspeelt. Discriminatie is in gelijke gevallen ongelijk behandelt worden, maar het zijn geen gelijke gevallen. Het jodendom, islam, boedisme, hindoeïsme waren niet aanwezig maar het christendom wel.

Verder hoeft de kerk niet verwijderd te worden, een beetje meer balans zou wel een goed idee zijn.
 

DeletedUser4891

Ergens heb je wel een punt, maar gelukkig valt daar wat aan te doen.

Guide: Hoe verander ik The-West in The-Middle-East?
Stap 1:
Open the-west in google chrome, open het stadsoverzicht en kies "inspecteren"
AybUgiL.png


Stap 2:
Vervang
src="https://westnls.innogamescdn.com/images/transparent.png"
voor
src="http://i.imgur.com/3H8IFGE.png"
eIHCcEl.png


Stap 3:
???

Stap 4:
Profit!
NNuh3ex.png
 

DeletedUser4007

volgens mij is dit gewoon een gevalletje van een speler die weinig ervaring bij elkaar haalt.
terwijl een bouwer die ervaring makkelijker haalt.
of een zeur die te weinig fgs kan doen.

wat wordt je volgende stap dan?
duels verbieden omdat je daar ook meer ervaring bij kan halen dan arbeiden?

dit is een spel, die ontwikkeld is door mensen met een bepaalde visie over het wilde westen.
je mag er gratis spelen.
je bent niet verplicht hier te spelen.

je reden betreffende ervaring? er is altijd wel iets dat meer ervaring geeft.
de kerk als reden geven om geen fg of duels te doen? kan je het nog dommer vertellen? er zijn zat bouwers die wel fgs en duels doen.

en je hele discriminatie kaart?
sorry maar ik kan daar maar 1 antwoord op geven.
verwijder je account en rot alsjeblieft op met je domme gelul over discriminatie
 
Ik ben een voorstander van het afschaffen van die kansloze kerk.

Allereerst geeft het veel te veel stadspunten, waardoor de ranking gebaseerd op meerdere elementen, zoals fortpunten, duelpunten en stadspunten gewoon volkomen gebaseerd is op het level van je kerk. Het is een kerkranking en niets anders. De ranglijst heeft geen meerwaarde meer. Of die kerk moet keihard generfd worden, of afbranden die handel.

Ten tweede krijg je er zo veel xp voor dat er qua ranking (niet dat ik care) met ervaring vrijwel nooit wat verandert als de nummer 1 en 2 enkel de hele dag door bouwen.

De kerk kwam in het leven zodat bouwers wat te doen hebben en dat hebben ze absoluut, aangezien ze nu oneindig iets kunnen doen. Alleen de meerwaarde van dit aspect om de bouwers uit de brand te helpen is totaal uit verband met wat het zou moeten zijn. Hoe ga je een kerk realistisch gezien steeds uitbouwen en upgraden? Laat de bouwers dan lekker het landschap van de map bij elkaar bouwen ofso, dan verandert er ook nog wat en laat je een permanent iets achter in het spel. Een gebouw eindeloos kunnen uppen is vrij kansloos.

Wat betreft ''discriminatie'', zal het hier in dit Nederland wel weer een voedingsbodem hebben om dit aan te passen, maar ik vind dit absoluut onzin gezien de tijd waarin je over praat en de geografische ligging van het voormalige ''wilde westen''.
 

DeletedUser10506

Ben helemaal tegen je idee.
Heel wat mensen hebben er uren in gestoken om aan de kerk te werken om zo een top 10 plaats met hun stad te behalen. Als jij dit wilt wegdoen dan is dit dus nutteloos geweest en kunnen we evengoed duelranglijst weghalen ook :p
Kerk is er nu al redelijk lang en niemand heeft zicht ooit gediscrimineerd gevoeld.

Het bidden heeft iets extra in het spel, we weten nog altijd niet wat maar het zal wel effect hebben ergens.
 

DeletedUser

Voorstel:
Het verwijderen of aanpassen van de kerk in het spel.

Verwijderen: Nee
Het hoort bij de ontwikkeling van het Wilde Westen, net zoals alle wapens, kleding, opdrachtlijnen.

Aanpassen: Ja
Het is nu alleen interessant voor bouwers, om te bouwen. Zodat zij (veel) XP verdienen. Het karakter arbeider is altijd al het onderschatte kindje van vier geweest. Maar ondanks dat hebben we ze wel nodig, ze hebben voordelen die andere karakters niet hebben.

Waarom... aanpassen!?
Elk gebouw in de stad heeft zijn eigen specifieke eigenschappen - waar elke inwoner van de stad zijn voordeel kan halen. Winkels voor kleding en wapens; de bank voor minder kosten; het stadhuis voor meer inwoners; een hotel voor de betere nachtrust; de doodgraver voor duelleren... etc etc.

Nu is de kerk echter van geen enkele waarde, behalve dan dat het de stad een meerwaarde geeft op de ranglijst. het bidden wat steeds 'beter'zou moeten worden... exacte data hiervan zijn helaas niet beschikbaar ;)

Geef de kerk een specifieke eigenschap mee waar alle inwoners van de stad profijt van hebben! Dan hebben we wat aan een kerk en goeie bouwers!

Ideeën zijn welkom denk ik zo ;)

grj.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

nog even een toevoeging op mijn post

je bent wel erg hypocriet met je voorstel
http://prntscr.com/ala7id

wel zwaar gebruik gemaakt van de kerk
je bent de enige level 150 op el dorado met 4 levels afstand
en nu opeens de bron van je ervaring weg willen halen zodat het een stuk lastiger wordt om je in te halen

hierbij vraag ik een mod om deze domme hypocriete waardeloze thread te sluiten
want de bedoeling van deze thread is overduidelijk, dus is een zware overtreding van de regels aangezien deze speler er op deze manier misbruik van wil maken met domme redenen

een tijdelijke of permanente forum ban zou vanwege diot misbruik ook niet verkeerd zijn
 

DeletedUser7860

Inderdaad, bannen dat kansloze stuk El Dorado tuig :mad:

nog even een toevoeging op mijn post

je bent wel erg hypocriet met je voorstel
http://prntscr.com/ala7id

wel zwaar gebruik gemaakt van de kerk
je bent de enige level 150 op el dorado met 4 levels afstand
en nu opeens de bron van je ervaring weg willen halen zodat het een stuk lastiger wordt om je in te halen

hierbij vraag ik een mod om deze domme hypocriete waardeloze thread te sluiten
want de bedoeling van deze thread is overduidelijk, dus is een zware overtreding van de regels aangezien deze speler er op deze manier misbruik van wil maken met domme redenen

een tijdelijke of permanente forum ban zou vanwege diot misbruik ook niet verkeerd zijn
 

DeletedUser

Ik heb 3 miljoen xp van de kerk idd. Blijft er nog 20 miljoen over.
Je weet zelf ook wel dat je nu onzin praat, Mastadont. Genoeg spelers kunnen bevestigen dat na eerste hall of fame ik weinig tot niets meer doe voor de ranglijst. Zie andere werelden? Er zijn er genoeg te vinden waar ik op 1 in de hof sta op 120.

Een forumban? lol, wat een straf. :p
 
Bovenaan