• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

DeletedUser16402

Bedankt voor alle feedback zo ver, mensen! Dat wordt echt enorm gewaardeerd. We lezen met de discussie met volle aandacht mee en gaan kijken of we zo veel mogelijk van de genoemde punten kunnen oppakken. We zijn enigszins gelimiteerd wanneer het aankomt op veranderingen binnen het spel zelf (maar we kunnen natuurlijk onze uiterste best doen om ook dat voor elkaar te krijgen!), maar met het meeste daaromheen moeten we toch een behoorlijk eind kunnen komen. :)

Kijk dat is tenminste al een beter antwoord dan:

Ik stuur het door naar het team xD

Zoveel tickets zijn er nou ook alweer niet te beantwoorden. Een beetje Costumer Service mag wel *kuch*Tyrus*Kuch*

Edit:
Heb nu een veel beter antwoord mogen ontvangen ;) Thanks Tyrus :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16476

Bank

Wanneer ik de bank open, zie ik er heel kort "Geldoverschrijving" staan die dan weer verdwijnt. Lijkt mij leuk als dat werkt :), het zal er toch wel met een reden staan?
 
geen idee of het al genoemd is (geen zin om alles hier te lezen)


  • (eenmalige) mogelijkheid om van karakter te veranderen (een opdracht ofzo die je als je die afsluit je weer greenhoorn maakt)
    (eenmalige) mogelijkheid om van naam te veranderen
 

DeletedUser16039


  • (eenmalige) mogelijkheid om van karakter te veranderen (een opdracht ofzo die je als je die afsluit je weer greenhoorn maakt)

Dit zou ik ook een hele goeie vinden. Denk dat veel mensen dit wel graag zouden willen.
 

DeletedUser16286

Wanneer ik de bank open, zie ik er heel kort "Geldoverschrijving" staan die dan weer verdwijnt. Lijkt mij leuk als dat werkt :), het zal er toch wel met een reden staan?

Op de beta werkt dit wel. Het zou inderdaad leuk zijn als wij het ook konden gebruiken! Ook al vrees ik dat inno een reden heeft zoals dat ze dan minder nuggets verkopen of dat het dan ineens onder pushverkoop valt. Vindt ik een beetje flauw.
 

DeletedUser16209

Op de beta werkt dit wel. Het zou inderdaad leuk zijn als wij het ook konden gebruiken! Ook al vrees ik dat inno een reden heeft zoals dat ze dan minder nuggets verkopen of dat het dan ineens onder pushverkoop valt. Vindt ik een beetje flauw.

inno heeft geen reden aangezien het op .net ook actief is.
 
(eenmalige) mogelijkheid om van karakter te veranderen (een opdracht ofzo die je als je die afsluit je weer greenhoorn maakt)

Dit is helaas niet mogelijk, omdat er héél veel op je karakterkeuze gebaseerd wordt in het spel (denk bijvoorbeeld aan bepaalde opdrachten). Wanneer we dit zouden wijzigen, is er een grote kans dat er veel spelfuncties niet meer (helemaal goed) werken voor je account, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus, om te zorgen dat er niks kapot gaat zullen we de keuze voor de karakterklasse permanent moeten houden. :)
 
ik zou het flink waarderen als jullie via een aankondiging of zo eens uitleggen hoe bufjes precies werken, flink wat mensen weten nog steeds niet welke bufjes je kan combineren en dat bijvoorbeeld + 4 multiplayer aanvallen betekend dat je mikwaarde met 4 omhoog gaat , in zowel aanval als verdediging.

wat ook handig zou zijn is dat je automatisch naar het fort wordt verplaatst/niet bij het fort hoeft te zijn als het fg begint als je je aangemeld hebt, ik zie het ieder fg dat der wel weer een paar niet op tijd bij het fort kunnen zijn of vergeten te lopen. Dit kan de fortgevechtsparticipatie flink verhogen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4891

Oh trouwens, is er een kans dat die gratis reistijdhalvering ooit nog terug komt? :laugh:
 
de mogelijkheid om Henry op negeer te zetten , zodat ik
"[20:14] Henry: Heb je gehoord over het opkomende gevecht? Misschien kun je jouw hulp aanbieden en deelnemen aan het gevecht." niet steeds te zien krijg
 

DeletedUser

tijd misschien voor nieuwe set en items bij het circus? word zo saai steeds hetzelfde te krijgen
 

DeletedUser15785

Dit is helaas niet mogelijk, omdat er héél veel op je karakterkeuze gebaseerd wordt in het spel (denk bijvoorbeeld aan bepaalde opdrachten). Wanneer we dit zouden wijzigen, is er een grote kans dat er veel spelfuncties niet meer (helemaal goed) werken voor je account, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus, om te zorgen dat er niks kapot gaat zullen we de keuze voor de karakterklasse permanent moeten houden. :)


Karakter kan dus niet, maar is misschien een optie om beroepen vrij te maken ? Nieuwe beroepen toevoegen ? vb wapenmaker ,kleermaker,handelaars die kunnen gekoppeld met één of ander ding aan de stadswinkels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan