• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WK live ingame

DeletedUser16172

Ah okay, MaMarco had het al in het forum geschreven, dat start eerst 4.12 is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15528

stilgevallen

We hebben nu meer dan tien dagen extra tijd om onze zaakjes op orde te stellen. Misschien wat meer schot in de zaak brengen?
 

DeletedUser385

En wat nou als je al weet hoe ze die scripts opsporen en je scripts onzichtbaar hebt gemaakt voor dit tracking programma? :D

Is het dan nog steeds illegaal denk je? Wat niet ziet dat niet deert? :D

zolang je t niet zegt en niet betrapt wordt...

maarja, eigen risico he ;)
 

DeletedUser15900

en wat als je wel betrapt word, wij bestraft worden en 1 fg'er of meer daardoor verliezen? Weet nu niet of jullie serieus zijn maar ik hoop voor het teamgevoel niet.
 

DeletedUser4891

Of wat dacht je van gewoon op een eerlijke manier de competitie spelen, zoals de andere landen dat ook doen? :blink:

Liever eerlijk verliezen dan oneerlijk winnen? :unsure:
 

DeletedUser16073

Of wat dacht je van gewoon op een eerlijke manier de competitie spelen, zoals de andere landen dat ook doen? :blink:

Liever eerlijk verliezen dan oneerlijk winnen? :unsure:

Waarom ga je er vanuit dat de andere landen eerlijk spelen? Ik heb op meerdere buitenlandse servers gespeeld (.net, .pt en .de) en daar zitten er genoeg bij die de regels niet zo nauw nemen.. :blink:
 
Waarom ga je er vanuit dat de andere landen eerlijk spelen? Ik heb op meerdere buitenlandse servers gespeeld (.net, .pt en .de) en daar zitten er genoeg bij die de regels niet zo nauw nemen.. :blink:

Omdat ze daar mods en een CM hebben die wel de regels volgen?
Ik heb in ieder geval gehoord dat ze op de .net streng zijn tegenover dat goud en zilver script terwijl er hier niets op gezegd wordt. Hoe het op de andere servers er aan toe gaat weet ik niet. In ieder geval vindt dat event plaats op de .net dus we moeten ons maar gewoon aan hun regels houden :p
 

DeletedUser16402

Omdat ze daar mods en een CM hebben die wel de regels volgen?
Ik heb in ieder geval gehoord dat ze op de .net streng zijn tegenover dat goud en zilver script terwijl er hier niets op gezegd wordt. Hoe het op de andere servers er aan toe gaat weet ik niet. In ieder geval vindt dat event plaats op de .net dus we moeten ons maar gewoon aan hun regels houden :p

Dat Gold en Silver script is hier toegestaan. Marco heeft er zelfs groen licht voor gegeven ;)

Op .net is nu eenmaal een beter overzicht.

En een CM die goed op fairplay let (of uberhaupt oplet)
 
Bovenaan