• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek] Naam Veranderen

DeletedUser

Naamveranderen Goed idee

Yusuf, ik ben het helemaal eens met je idee!

vaak zijn het hele kleine details in je naam die irriteren, wel ben ik van mening dat de speler zijn naam een deel van zijn Identiteit is en dat het dus echt om kleine veranderingen moet gaan. Voor mij zelf geld overigens dat ik niet mn naam anders zou doen, maar wel zou willen veranderen.

zenzi>Zenzi

geen hoofdletter #zo irritant
 

DeletedUser16402

Even wat uitleg bij dit idee:

Het is inderdaad een idee die al heel lang speelt, maar er komen een aantal problemen bij kijken:

Het admin systeem momenteel verbindt alle spelers aan naam en nummer.
Als de naam veranderd wordt dan ook een aantal dingen in de admin-tools.

Zover ik weet is naamsverandering sinds 2013 zelfs uit de tools gehaald en is het niet meer mogelijk om een naam te veranderen zelfs.

Verder moet je er rekening mee houden dat het opvragen van een wachtwoord een ander probleem gaat vormen. Je naam en wachtwoord vormt namelijk een bepaalde hash (een nummer en letter combinatie voor ww opvraging). Als je naam verandert moet de hash ook veranderen.

Het laatste is dat het voor Innogames niet kosten effectief is.
Om dit te doen moet er een systeem ontwikkeld worden, dit kost tijd. Tijd=geld. Al zouden ze er 500 nuggets voor vragen, dan zouden ze nog te kort komen.
 

DeletedUser14251

Zoveel moeite voor die letters, kansloos.

Zoveel moeite? dacht het niet, ff een support ticketje aanmaken en het was gedaan ;)!, Muf-Muf maakt er tenminste geen discussie van zoals met marco gebeurde vorige jaar.
 
Bovenaan