• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortwedstrijd: Stemmen voor leider

Wie wil je graag als leider?


  • Totaal aantal stemmers
    130
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Wie wil je graag als leider voor het fortgevecht wedstrijd? De leider kan een mede-leider vragen als hij/zij dat wilt.
 

DeletedUser385

eastside for the win!

BgzjGII


t moge duidelijk zijn, 100% van de stemmen
 

DeletedUser16135

ik zei dat ik jv wilde helpen (of andere helpen met rekruteren ofz? ). niet dat ik een fg zelf zou leiden :p
 
En ik neem aan dat er meerdere leiders gekozen moeten worden? In dat geval zou ik 2/3 verschillende stijlen kiezen, altijd een extra wapen achter de hand.

Pierce M. B. Young moet zeker gaan leiden vind ik, een speler met veel buitenlandse ervaring, en geld als een van de betere leiders van Dakota

Verder zou ik persoonlijk JV/JorDes erbij zetten
 

DeletedUser

ik moet zeggen dat ik roelygan , jordes en pierce samen wil zien leiden.:)
 

DeletedUser16402

Wie wil je graag als leider voor het fortgevecht wedstrijd? De leider kan een mede-leider vragen als hij/zij dat wilt.

Vraagje:

Kunnen er ook meerdere ass. leiding aangesteld worden?
Dat zou wel de oplossing zijn als een/twee van de leiding afwezig zijn door noodgevallen ofzo. Het zijn 10 lange weken ;) Kan alles in gebeuren. Hopelijk niets natuurlijk :blink:
 

DeletedUser16172

1. het moet in elk geval meer dan 1 leader zijn! Niet alleen voor reserve. Bij een grote fg zal ik zeker niet alleen leiden. Heb op DE bijna nooit een grote fg alleen geleidt. Maakt geen zin.

2. ik weet niet hoe wij nu zullen leiden. maar als wij skype gebruiken zullen zal ik niet leiden. Voor skype is mijn Nederlands niet goed genoeg. Dat verstaat niemand :D

3. ik vind een group van 4-6 leider goed, een deze 4-6 spreken zich af
 

DeletedUser16020

Zeker weten, je kan in je eentje nooit 140 man in de gaten houden. Dat is natuurlijk teveel. Ik denk inderdaad een groep van 5/6 man is mooi. Gewoon de top 5 mensen of zo uit deze poll? :)

Daarbij is zoals El Imba al zei, er zullen vast momenten zijn dat iemand onverwachts niet kan.Altijd goed voorbereide back up dan in ieder geval :)
 
Waarom maar 1 leider???
EDIT: trouwens, die FGwereld is vanaf vandaag open volgens het bericht op de .net, dus stop met tijd verspillen en stuur ons daar eens naar toe :mad:
om het even wie op die lijst is in staat om de 140 hoogste levels te selecteren dus verspil daar iig niet te veel tijd aan..

v7bhRrq.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14533

hoi hoi kan ik nog al leider ingevuld worden op de lijst ?
 
Staat ergens de motivatie van elke spelers waarom die graag zou willen leiden?
Ik speel namelijk enkel nog op wereld 1 en ken dus daarom een hoop mensen uit het rijtje niet. Weet hierdoor ook niet welke kwaliteiten ze bezitten.
 

DeletedUser16172

Staat ergens de motivatie van elke spelers waarom die graag zou willen leiden?
Ik speel namelijk enkel nog op wereld 1 en ken dus daarom een hoop mensen uit het rijtje niet. Weet hierdoor ook niet welke kwaliteiten ze bezitten.

Staat nergens ^^ Dus vind ik het ook beter als de besten 6 een group vormen en zich afspreken. Omdat deze 6 toch zeker stemmen gekrijgt hebben omdat zij goed leiden kunnen en vertrouwen hebben.
 

DeletedUser385

* gekregen.

vraag is wat bedoeling is, daadwerkelijk 1 leider met 1 of 2 hulpjes die door de leider aangewezen worden of meerdere leiders gekozen door de t-w kudde
 
Bovenaan