• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek]

DeletedUser14251

Is het mogelijk om in de shops (kleermaker, geweermaker en handelaar) om daar iets te hebben dat je een x aantal producten kan invoeren en dat dan kan kopen ipv steeds 1 voor 1 die producten te kopen vooral met de upgrade system is het irritant vooral als je zo een 200 a 250 ezels moet kopen :p en dan dus hele tijd 2x klikken en daarmee ook dus de server overbelasten!!! dus zoiets zou wel handig kunnen zijn niet alleen voor mij maar denk voor meer mensen om gelijk een aantal spullen te kopen ipv ze 1 voor 1 te kopen!!


Sorry als dit een beetje verwarrend is weet niet echt hoe zoiets heet :p!!


Mvg,
Yusuf
 

DeletedUser385

rot op met de richtlijnen, maar ja , je hebt wel gelijk

het moet duidelijker worden dat hier alleen maar feedback OP MODS EN CO moet
 

DeletedUser14251

Als een mod dit even kan verplaatsen? en ook even op kan reageren :) zou dat top zijn!!!
 

DeletedUser14251

Misschien voor de mods een tip om dat kleine tekst eronder een beetje anders te plaatsen? want ik zag het woord ideeën dus dacht ik je kan daar je ideeën/verzoeken indienen.
 

DeletedUser4763

gewoon lekker klikken , je kan makkelijk 1800/1900 x per uur klikken zonder dat die vast loopt en zeker in de stads shop, 250x is dus slechts hooguit een minuut of 10 klikken :p
 

DeletedUser4891

gewoon lekker klikken , je kan makkelijk 1800/1900 x per uur klikken zonder dat die vast loopt en zeker in de stads shop, 250x is dus slechts hooguit een minuut of 10 klikken :p

Waarom zou je met de auto op vakantie als je ook gewoon overal naartoe kan lopen? Je kan makkelijk 80km per dag lopen dus van hier naar Frankrijk is hooguit een dag of 10 lopen :|

Soms is het gewoon makkelijk als de devs een nieuwe functie maken zodat je bepaalde dingen wat sneller/makkelijker kan doen. :p

---
oh en als we dan toch bezig zijn, maak ALSJEBLIEFT een knopje om in een keer naar iedereen hartjes/paaseieren/bloemen te sturen. Serieus, is innogames zo sadistisch dat ze ons allemaal tot in de ellende willen laten klikken? D8
 

DeletedUser4763

tja lekker lopen idd dan zie je nog is wat anders flitst alles maar zo voorbij joh :p , en mischien is het bij sommige dingen wel niet de bedoeling dat je het sneller en makkelijker kan doen , als je zelf klikt is het dus echt een prestatie ;)
 

DeletedUser4891

tja lekker lopen idd dan zie je nog is wat anders flitst alles maar zo voorbij joh :p , en mischien is het bij sommige dingen wel niet de bedoeling dat je het sneller en makkelijker kan doen , als je zelf klikt is het dus echt een prestatie ;)

Ehm ik zie het niet echt als een prestatie om 10 minuten van je tijd te verspillen voor het kopen van 243 digitale ezels. 't Blijft wel een spelletje en dus is het ook de bedoeling dat het nog een beetje leuk blijft.
 

DeletedUser4007

Ehm ik zie het niet echt als een prestatie om 10 minuten van je tijd te verspillen voor het kopen van 243 digitale ezels. 't Blijft wel een spelletje en dus is het ook de bedoeling dat het nog een beetje leuk blijft.

elke keer inloggen op the west is tijd verspillen
dus wat zeur je nou?
:p
 

DeletedUser4891

elke keer inloggen op the west is tijd verspillen
dus wat zeur je nou?
:p

Inloggen is meestal leuk tijd verspillen. 10 minuten domweg klikken is gewoon irritant en niemand schiet er wat mee op, dus waarom zouden de devs het niet even wat makkelijker maken? :unsure:
 

DeletedUser4763

Ehm ik zie het niet echt als een prestatie om 10 minuten van je tijd te verspillen voor het kopen van 243 digitale ezels. 't Blijft wel een spelletje en dus is het ook de bedoeling dat het nog een beetje leuk blijft.

dat komt omdat jij niet verder kijkt als die ezels , wat dacht je van 1337 level 3 items in je inventaris hebben oftewel 36099 items even in de shop kopen , en jij klaagt al over 10 minuten pfff , en daarom is die optie er dus niet :p
 

DeletedUser4007

en als prestaties je niet interesseren, wat zeur je dan?

of ben je er zo 1 die alles op de gemakkelijke manier wilt hebben?

vraag de devs gelijk of ze je op nr.1 zetten dan

pffffffffff:hmf:
 

DeletedUser4891

dat komt omdat jij niet verder kijkt als die ezels , wat dacht je van 1337 level 3 items in je inventaris hebben oftewel 36099 items even in de shop kopen , en jij klaagt al over 10 minuten pfff , en daarom is die optie er dus niet :p

en als prestaties je niet interesseren, wat zeur je dan?

of ben je er zo 1 die alles op de gemakkelijke manier wilt hebben?

vraag de devs gelijk of ze je op nr.1 zetten dan

pffffffffff:hmf:

Hm ik volg jullie redeneringen amper. :blink:

Het punt blijft gewoon: waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?

Nr.1 zijn heeft hier verder ook niets mee te maken, want dat is meer een kwestie van tactisch spelen dan van moeilijk/makkelijk doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4763

Hm ik volg jullie redeneringen amper. :blink:

Het punt blijft gewoon: waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?

Nr.1 zijn heeft hier verder ook niets mee te maken, want dat is meer een kwestie van tactisch spelen dan van moeilijk/makkelijk doen.

nog steeds zie je de BIG picture niet en das wederzijds ik volg jou gedoe om een paar ezels ook niet :blink:

mischien bedoelt Mastadont Nr.1 prestaties , die mensen doen er veel voor , dit door veel inzet en zoals jij het noemt tijdverspilling waardoor nummer 1 prestaties op zich een prestatie word !!! Dit wil jij dus teniet doen door een makkelijke variant voor jezelf waardoor je de prestaties waarvoor iemand moeite heeft gedaan teniet doet , lekkere ego gedachtegang .
EN volgens mij loop jij ook al een tijdje mee dus je zou zeggen dat ook jij weet dat het vanaf het begin van TW tot nu al heeeel veel makkelijker is geworden ;)
 

DeletedUser4007

nr.1 worden red je niet alleen met tactisch spelen

daar moet je ook je tijd nutteloos voor verdoen:p

maar goed, jij wilt het makkelijk hebben.
mens-erger-je-niet te makkelijk voor je?:p

misschien ipv 4 arbeiden aan kunnen zetten, 24 doen?
dan hoef je maar 1x per dag in te loggen
dan verdoe je je tijd tenminste niet
 

DeletedUser4891

nr.1 worden red je niet alleen met tactisch spelen

daar moet je ook je tijd nutteloos voor verdoen:p

maar goed, jij wilt het makkelijk hebben.
mens-erger-je-niet te makkelijk voor je?:p

misschien ipv 4 arbeiden aan kunnen zetten, 24 doen?
dan hoef je maar 1x per dag in te loggen
dan verdoe je je tijd tenminste niet

Jep, maar met alleen veel tijd verdoen wordt je geen nummer 1. En ja, 24 arbeiden aan kunnen zetten zou fantastisch zijn, maarja, daar is premium voor nodig, wat ook wel begrijpelijk is.

En met makkelijk bedoel ik: zonder onnodige ergernis.

nog steeds zie je de BIG picture niet en das wederzijds ik volg jou gedoe om een paar ezels ook niet :blink:

mischien bedoelt Mastadont Nr.1 prestaties , die mensen doen er veel voor , dit door veel inzet en zoals jij het noemt tijdverspilling waardoor nummer 1 prestaties op zich een prestatie word !!! Dit wil jij dus teniet doen door een makkelijke variant voor jezelf waardoor je de prestaties waarvoor iemand moeite heeft gedaan teniet doet , lekkere ego gedachtegang .
EN volgens mij loop jij ook al een tijdje mee dus je zou zeggen dat ook jij weet dat het vanaf het begin van TW tot nu al heeeel veel makkelijker is geworden ;)

Net alsof die prestaties wat boeien. Misschien wil ik wel gewoon graag een lvl 5 ezel hebben, en als ik het geld daar voor heb, waarom zou ik dan ook nog als een gek moeten gaan klikken? De reden dat t-w (redelijk) populair is is imo omdat je er niet veel online hoeft te zijn om een beetje mee te draaien, gewoon lekker met één muisklik voor 1-2 uur arbeid aanzetten. En ja, t-w is sinds het begin een stuk makkelijker geworden, dus waarom zou innogames het dan niet nog een beetje makkelijker maken door in één keer 100 voorwerpen te laten kopen?

Nogmaals, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
En nee, dit heeft niet te maken met 'als je er meer moeite voor moet doen is het een betere prestatie' want ik zie het kopen van 243 ezels door vaak te klikken NIET als een prestatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

als je een paar klikjes te moeilijk vind, misschien een ander spel opzoeken
zijn wel betere en nuttigere dingen dan dat:p
 

DeletedUser4763

. En ja, t-w is sinds het begin een stuk makkelijker geworden, dus waarom zou innogames het dan niet nog een beetje makkelijker maken door in één keer 100 voorwerpen te laten kopen?

Nogmaals, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
En nee, dit heeft niet te maken met 'als je er meer moeite voor moet doen is het een betere prestatie' want ik zie het kopen van 243 ezels door vaak te klikken NIET als een prestatie.

nee idd 243 klikken is geen prestatie inderdaad dat kan iedereen , maar als je items per 100 kliks kan kopen beinvloed je wel andere prestaties en geloof me 36099 keer klikken voor 1337 level 3 voorwerpen is wel een prestatie want daar maak jij gewoon van die 36k kliks ineens 360 kliks van , dus nee nope gaat never nooit gebeuren , jammer
 
Bovenaan