• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

For god sake, het is UL (United Legends) niet UF (United Forces), dat is een stad in de ally :hmf:

Anyhow, de fouten van YG, in leiding en fgleiding, kun je niet op ons blamen ;)

:edit:

Poon, jij hebt geen recht van spreken eigenlijk. Je bent vrijwel nooit bij FG's.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5695

For god sake, het is UL (United Legends) niet UF (United Forces), dat is een stad in de ally :hmf:

Anyhow, de fouten van YG, in leiding en fgleiding, kun je niet op ons blamen ;)

:edit:

Poon, jij hebt geen recht van spreken eigenlijk. Je bent vrijwel nooit bij FG's.

UF UL lekker belangrijk ;) Ik " blaam" niemand vanwege fouten van YG, ik heb zelfs complimenten gegeven aan de leiding van UL/UF in mijn eerste berichtje. Alleen vraag ik me af waarom er blijkbaar niemand slim genoeg was om in te zien dat dit de doodsteek zou worden van W1, sta je dan met al je (vaak duurbetaalde) mooie setjes en "wereldheerschappij"...

Mooi dat iemand geen recht van spreken heeft omdat iemand anders vind dat hij/zij iets niet vaak genoeg doet. Is dit het vrije westen volgens de regels van de IS? :laugh:
Overigens is mijn verminderde deelname aan FG's zeer eenvoudig te verklaren, (zonder dat ik het gevoel heb me hiervoor te moeten verdedigen/verantwoorden) dat komt omdat FG's al enkele jaren niet echt meer spannend en interessant zijn. Dan verschuift je aandacht vanzelf naar andere dingen/spelletjes.
 

DeletedUser488

Het helpt ook niet als Inno dure nugget-items introduceert zoals een extreem dure berijdbare slang (?!) met serieuze FG-bonus. Kwestie van de fortgevechten nog wat schever te trekken tussen de 'haves' en 'have-nots'. Het is duidelijk dat Inno hier op korte termijn nog snel wat wil cashen, en op lange termijn dit spel al opgegeven heeft.
In ieder geval zien ze mij niet meer bij FG's. Na die bespottelijke event-wapens (en in mindere mate setjes) is dit toch wel de druppel. Voortaan log ik gewoon nog enkele keren per week in, en misschien, ooit (wie weet) komt er nog eens een update die wat leven brengt.
Voor W1 is het helaas al veel te laat: met nog dik 800 spelers (inclusief migranten!), waar het er ooit 10000 waren, is dit niet meer dan een spookwereld in de dop...
 

DeletedUser385

nog maar 750 echte spelers, want onder lvl 10 tel ik sowieso niet mee,

en daarvan is wrs nog helft inactief, en van het overschot is helft eigenlijk een prairiewolf.

dus hou je een kleine 200 spelers over die nog beetje actief zijn :p
 
De kans is dus groot dat deze wereld binnenkort wordt stopgezet. Ik ben juist begonnen in januari en redelijk actief.Enkel de premium VIP betaal ik om de 14 dagen 4 euro aangevuld met de nuggets dat ik verdien tijdens het spel. Ik denk dat ik me beter ga concentreren op een andere wereld. Daarbij komt nog als ik mijn level verhoog constant zal geduelleerd worden door mensen die veel sterker staan door het feit dat ze al de setjes hebben. Dus ......
 

DeletedUser6932

Zolang er nuggets gespendeerd worden, wordt er helemaal niks opgeheven :no:

Poon ik begrijp je punt volkomen, ik heb mijn fortwapen ook aan de wilgen gehangen!
Ik heb er geen trek meer in om mijn avonden op te offeren aan iets dat me nog weinig plezier oplevert.

Of heb ik nu ook geen recht van spreken meer volgens een pompeuze blaaskaak?
Die constant mensen af loopt te zeiken op taal en spelfouten, enkel en alleen om het feit te verdoezelen dat hij totaal niks zinvols te melden heeft? ;)
 

DeletedUser5695

Ik voel iets moois opbloeien. Moet ik de bruissuite voor jullie reserveren in mijn prachtig gesitueerde stadshotel?
 

DeletedUser

Ik voel iets moois opbloeien. Moet ik de bruissuite voor jullie reserveren in mijn prachtig gesitueerde stadshotel?

ff afscheid nemen van pOON nog ..... ik kan het niet meer opbrengen om in te loggen in game ( al die nieuwe setjes en updates maakten dat oude spel minder werd dus ) , maar wil jouw en menig oud spelers nog bedanken voor alle spel plezier hier op The West samen dus ! >>>>op W1 in mijn profiel is "last song cowboy" te linken en af te spelen , weet ik denk/dacht aan jullie dus ......

gegroet oud spelers ;) van de ouwe sinds 2008/9 last song now playing..........
 

DeletedUser4763

ff afscheid nemen van pOON nog ..... ik kan het niet meer opbrengen om in te loggen in game ( al die nieuwe setjes en updates maakten dat oude spel minder werd dus ) , maar wil jouw en menig oud spelers nog bedanken voor alle spel plezier hier op The West samen dus ! >>>>op W1 in mijn profiel is "last song cowboy" te linken en af te spelen , weet ik denk/dacht aan jullie dus ......

gegroet oud spelers ;) van de ouwe sinds 2008/9 last song now playing..........


Het ga je goed Tex , jammer dat je stopt , maar ik/wij snappen je punt :(
 

DeletedUser5695

ff afscheid nemen van pOON nog ..... ik kan het niet meer opbrengen om in te loggen in game ( al die nieuwe setjes en updates maakten dat oude spel minder werd dus ) , maar wil jouw en menig oud spelers nog bedanken voor alle spel plezier hier op The West samen dus ! >>>>op W1 in mijn profiel is "last song cowboy" te linken en af te spelen , weet ik denk/dacht aan jullie dus ......

gegroet oud spelers ;) van de ouwe sinds 2008/9 last song now playing..........

Hej Old Texaco,

Thanks voor al het spelplezier en het pionieren in de pre-historische the West dagen :D
Zodra cowboys en indianen rond gaan rijden op vissen/zwanen/jaguars en god mag weten wat niet al meer, en je alleen nog mee kunt komen met duur betaalde sets waardoor slim met je vaardigheden omgaan ondergeschikt wordt, weet je dat het eind nabij is ;)
Het ga je goed in RL! En wie weet ooit weer eens bij een ander spel.

Groeten pOON
 
Bovenaan