• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The next clash (Colorado): feedback en discussie

DeletedUser4130

Over enkele dagen gaan beide partijen elkaar weer te lijf...
Benieuwd wie er wint!

Hier kunnen jullie feedback plaatsen, tactieken bespreken of jullie keuze verdedigen. Inspiratie voor uitbreiding is zeker welkom! Hou in je achterhoofd dat niet alles technisch mogelijk is.

Volgende zaken worden als offtopic aanzien:
  • Discussie over de wereld (er is voldoende gelegenheid geweest om deze te kiezen)
  • Vragen waarom je al dan niet als kapitein gekozen bent
 

DeletedUser15915

Als mensen van kant verplaatst worden krijgen ze in totaal 2 verschillende chats voor het FG. Zal dit voor het gevecht weer veranderd worden naar 1 chat?
 

DeletedUser4130

Bedankt voor het melden! Ga het even navragen, hopelijk is het tijdig op te lossen, want het zou het tactisch element wel behoorlijk in de war sturen.
 
Bedankt dat ik weer in de att ben geplaatst. 3 de keer al nu. Op de speedwereld. fg event op W1 en nu weer. Wordt daar beetje misselijk van . We hebben wel gewonnen nu. Maar ik moet veel en vaak werken In rl. En ben weinig online met fg. Dus had ik de pijl in de deff gezet op de toren. Daar ik altijd wel iets raak. Met 10 k lp. in de att wordt ik ergens neergezet en wordt ik gewoon Afgeslacht. Dus kansloos. Had 3 upb. Dus niks geraakt. Bedankt dus weer mods
 

DeletedUser6405

Bedankt dat ik weer in de att ben geplaatst. 3 de keer al nu. Op de speedwereld. fg event op W1 en nu weer. Wordt daar beetje misselijk van . We hebben wel gewonnen nu. Maar ik moet veel en vaak werken In rl. En ben weinig online met fg. Dus had ik de pijl in de deff gezet op de toren. Daar ik altijd wel iets raak. Met 10 k lp. in de att wordt ik ergens neergezet en wordt ik gewoon Afgeslacht. Dus kansloos. Had 3 upb. Dus niks geraakt. Bedankt dus weer mods

Het verplaatsen is compleet random gedaan. Als je de volgende keer online bent dan is het probleem opgelost. Ik snap dat het vervelend is maar we doen zoiets niet met opzet.

Bedankt Tyrus voor je geweldige inzet weer!
 
Het verplaatsen is compleet random gedaan. Als je de volgende keer online bent dan is het probleem opgelost. Ik snap dat het vervelend is maar we doen zoiets niet met opzet.

Bedankt Tyrus voor je geweldige inzet weer!

Ik ben altijd werken vrijdag avond. dus graag mij in de deff houden volgende keer.
 

DeletedUser4007

Ik ben altijd werken vrijdag avond. dus graag mij in de deff houden volgende keer.

maak een verlanglijst
zo kunnen ze met iedereen wel rekening gaan houden

je bent online of offline
dat ze daar al naar kijken mag je al blij mee zijn:p
 
Bovenaan