• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

klachten over fortgevechten

Defnoob

Hier weer even een berichtje van een defnoob.:p
Ook ik heb Andu leren kennen door een fluister,zo van uit het niets.
Alleen omdat ik toen in vinci zat.
Dacht toen nog dat, het voor een ander was,aangezien ik je niet kende.
Maar de dag erop weer het zelfde,wat je precies zei weet ik niet meer, maar kan wel vertellen,het was niet fraai.
En we weten allemaal dat je dat bij meerdere mensen doet.(rick om welke rede dan ook tazzy,kenny,scherlock,janus, anja, kakalov en nog veel meer) ook in avontuur ben je altijd bezig.
Wel een beetje zwak om dit te ontkennen.Sta gewoon achter je daden.
En Evan als je hier niks van weet, komt dat omdat je een tijdje niet gespeeld hebt misschien?
Ook in de chat maak je de mensen voor van alles uit,prima als dat jou plezier in het spel is. Voor mij is dat het namelijk niet.Maar het is wel de rede dat ik niet aan jou kant ga staan,dus als ik een defnoob ben in jou ogen, komt dat door je zelf.Want of je het gelooft of niet de mensen hebben bij HR een vrije keuze aan welke kant ze in een fg gaan staan.En ben zeker geen dikke vriendjes met vinci ook daar gebeuren dingen waar ik niet achter sta, maar ze beledigen mij niet.Althans niet in fluister of op de chat.En vergeet niet als HR ook nog eens aan,jou,kant gaat staan er dus geen leuke gevechten meer plaats vinden.Een FG heeft ook defnoobs nodig.Mensen die tegen je staan zijn alleen maar tegenstanders in het fg en niet in het spel.
Daar is w7 een goed voorbeeld van, ook 2 kampen,maar in het spel helpen we elkaar.Het is en blijft nl. een spelletje.En het geeft je niet het recht om mensen in welke vorm dan ook, te beledigen. alleen al elke keer je profiel
Hypocriet (alleen omdat ze een keer een ander helpen) dan weer idioten waarom? Ben nu ook wel klaar met reageren op het
forum krijgt veelste veel aandacht dit verhaal,wat niet door ons begonnen is maar door je zelf.We hebben over en weer ons standpunt laten weten.
En laten we elkaar verder met respect behandelen. Veel plezier nog in het spel
 
Laatst bewerkt:
@Rick: Ik schaam me nog altijd voor jou. Riverton, één van de oudste steden op Arizona, een monument verdorie, zonder actieve leiding achterlaten en overlopen naar de andere kant. Moet je durven ;) (die screen is van toen je overliep naar HR, maanden geleden dus. Misschien hard, maar ik verbloem nou eenmaal niet graag ;) )

Hier kan ik zo van genieten he, steeds die oude leugen :D
Ik werd uit de stad gezet (!) door jou stromannetje en van overlopen was toen helemaal geen sprake- ik kon niets anders dan toen gaan toen ik zelfs verwijderd werd. Ik werd misschien een beetje te lastig he? ;)
Bovendien, wat betreft die screen, 't is er een van de vele zoals ook jij dat weet en het leukste is is dat die helemaal niet is van het 'overlopen' zoals je graag zou willen, maar na gezeur in een fg. Trouwens, wat het dan ook was, het geeft jou niet het recht mij idioot te noemen...
 

DeletedUser15528

Foei foei

Hier kan ik zo van genieten he, steeds die oude leugen :D
Ik werd uit de stad gezet (!) door jou stromannetje en van overlopen was toen helemaal geen sprake- ik kon niets anders dan toen gaan toen ik zelfs verwijderd werd. Ik werd misschien een beetje te lastig he? ;)
Bovendien, wat betreft die screen, 't is er een van de vele zoals ook jij dat weet en het leukste is is dat die helemaal niet is van het 'overlopen' zoals je graag zou willen, maar na gezeur in een fg. Trouwens, wat het dan ook was, het geeft jou niet het recht mij idioot te noemen...

Je had verdorie verdorie een zwart hoedje --' Jij was de leiding. Stromannetje? Vromanov was eruit, ET was inactief. Dus ik heb iemand JOUW stad ingestuurd, die jij dan de hoed hebt gegeven om jou te kicken? :D
 
Ik denk dat het tijd is dat we de discussie hier stoppen, ik wil ook even terugkomen op Scherlock haar eerdere post over w7...

Op w7 heb je zoals al genoemd 2 kampen; HM&Squad VS Western&Krieger.
Ook daar is, vijandigheid en concurrentiestrijd maar we zien wel in dat we de wereld SAMEN in leven moeten houden, en doen dit dus ook... ookal loopt dat soms ook mis, maar dat hoort erbij je kunt geen wereld hebben zonder ruzie/discussie. Dat is namelijk ook niet wat ik wil zeggen. Wat ik wil zeggen is dat je ook vijanden kunt zijn zonder elkaar uitteschelden. Ik heb zelf ook zovaak woorden gehad met Jordes & MOH. Maar toch kan ik gewoon met ze door 1 deur.

Ik weet, Arizona is geen w7, maar een beetje meer vriendschap en teamplay over de wereld heen moet toch wel kunnen? Ik ben zelf ook geen Andu fan, ik ben niet voor niets een vinci. Maar ik weet donders goed dat Andu ook een aardig mens is als je maar aan dr goede kant staat, dat heb ik wel meegekregen door de tijd heen.

Iedereen heeft wel voorstanders en tegenstanders, dat is zo. Maar kom op, we moeten Arizona gemeenschappelijk in leven houden. :cool:

Jeroen.
 
Je had verdorie verdorie een zwart hoedje --' Jij was de leiding. Stromannetje? Vromanov was eruit, ET was inactief. Dus ik heb iemand JOUW stad ingestuurd, die jij dan de hoed hebt gegeven om jou te kicken? :D

Ach, schat, helaas verraad je jezelf nu. Ik heb nooit, nooit een zwart hoedje in Riverton gehad btw. Ik was gemeenteraadslid. En het was, zoals jij ongetwijfeld weet, Wal Kover die me eruit zette. Toevallig heb ik die screen ook nog: http://prntscr.com/3ima46 ;) Dat Vrom uit de stad was klopt btw, maar ET was ook niet inactief.
Dus een leuk en goed bedacht argument, helaas slaat 't nergens op.
 

DeletedUser15528

Wal Kover stroman?

Ach, schat, helaas verraad je jezelf nu. Ik heb nooit, nooit een zwart hoedje in Riverton gehad btw. Ik was gemeenteraadslid. En het was, zoals jij ongetwijfeld weet, Wal Kover die me eruit zette. Toevallig heb ik die screen ook nog: http://prntscr.com/3ima46 ;) Dat Vrom uit de stad was klopt btw, maar ET was ook niet inactief.
Dus een leuk en goed bedacht argument, helaas slaat 't nergens op.

Dus Wal Kover is mijn stroman? Volgens mij ligt die gast mee aan de basis van oprichting van Riverton, en was ie een speler van in het begin van deze wereld. Rickje, kom er nou eens voor uit dat je gewoon een overlopertje bent. Personen zoals jij verdienen nergens nog een hoedje. Je hebt trouwens zwart hoedje gehad maar die ben je onderweg dan kwijtgespeeld, niet onterecht lijkt me ;) Je bent full handel, ik heb je nooit als fg'er gekend, (ook niet op andere werelden?). Waarom wil je je dan mengen in dit topic? Ik heb je nooit gemogen en andersom ook niet, we weten beiden waarom ;) Niet dat Scherlock, tazzy en jv gelijk hebben, maar volgens mij hebben ze recht van spreken als ze over de vijandigheid in fg's willen posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11642

Hah, en dat blijft maar staan :p
Hilarisch!
Wat een puberaal gedoe...
 
Bovenaan