• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] verlengen St. Patrick event

DeletedUser16330

Hallo,

Ik wil graag een verzoek indienen om het St. Patrick evenement te verlengen tot 26 maart, dit omdat op de nieuwe wereld het erg lastig is om daaraan te kunnen deelnemen (opdrachtenlijn). En natuurlijk door veel nuggets te investeren ben je zo level 35, maar niet iedereen heeft veel money :blink:

DC
 

DeletedUser385

vooral mensen die later starten he :)

mja op zich, in n week moet je wel lvl 35 KUNNEN worden he :)

vooral omdat nu al veel stadjes stuk uitgebouwd zijn, gaat het sneller dan het afgelopen week ging.

tot nog toe 122/764 al lvl 35 (ik tel pas mensen van lvl 10+ mee, gezien je lvl 10 makkelijk in 1 dag haalt, onder lvl 10 is nog niet echt begonnen)

de quest zelf duurt 1 dag om af te ronden (vooral de 8 uur slapen maakt het lang)

dus mijn voorstel: als straks meer dan helft van de wereld inderdaad die lvl 35 niet bereikt heeft het paar dagen uitstellen, anders niet.
 

DeletedUser16330

okey, momenteel ben ik level 25, maar heb alles op paardrijden staat dus haal maar 20 ep per 15 sec. Dus haal het denk niet, jaartje wachten is wel erg lang. zeker als je zo dicht bij die level 35 zit en je haalt het net niet... :p
 
okey, momenteel ben ik level 25, maar heb alles op paardrijden staat dus haal maar 20 ep per 15 sec. Dus haal het denk niet, jaartje wachten is wel erg lang. zeker als je zo dicht bij die level 35 zit en je haalt het net niet... :p

Je moet lvl 130 zijn om die set volledig te dragen, dus je kan ook gewoon een jaartje wachten :p Maar vaak heb ik ook geen tijd om die dingen af te ronden, al is het altijd wel perfect mogelijk hoor
 

DeletedUser16330

Paard en hoefijzer

Maar Stonehand, het gaat me juist om dat paard en hoefijzer, die heb ik nodig :D
 

DeletedUser4007

hoeveel moeten er voor zijn wil een verzoek doorslaan?

dat ligt aan de devs van inno:p

zo kunnen er elke keer opdrachten verlengd worden
aangezien er altijd wel iemand te laat begonnen is
wacht maar lekker tot volgend jaar dan
 
Dit verzoek gaat 'm niet worden denk ik. Zelf ben ik gisteren level 35 geworden, als je elke dag een beetje actief speelt is het goed mogelijk zonder nuggets te gebruiken.
 

DeletedUser16330

dus elke dag tot de 23e, uurtje 15 sec. arbeiden doen ga ik de level 35 halen met paardrijden?
 

DeletedUser385

makkelijk :)

want straks kan je ook paarden overbrengen

maar waarom wil je paardrijden
 

DeletedUser16330

snelheid

Gaat me om de snelheid, ben verzamelaar dus daarom gekozen voor de snelheid, en avonturier voor meer kans om items te vinden.
 

DeletedUser4007

Gaat me om de snelheid, ben verzamelaar dus daarom gekozen voor de snelheid, en avonturier voor meer kans om items te vinden.

misschie je punten eens verdelen
betere arbeiden, beter salaris
dus meer items
dus dat paardrijden is dan niet echt slim:p
 

DeletedUser14251

Ik ben btw voor om het verlengen ook ik zou graag die set willen!! maar misschien ipv het te verlengen de level misschien omlaag doen? ipv 35 naar 30? dat zou toch veel beter zijn en minder werk voor inno :)!!!
 

DeletedUser4007

Ik ben btw voor om het verlengen ook ik zou graag die set willen!! maar misschien ipv het te verlengen de level misschien omlaag doen? ipv 35 naar 30? dat zou toch veel beter zijn en minder werk voor inno :)!!!

of volgend jaar gewoon nog eens proberen
anders kan je wel blijven verlengen of verlagen
 
Dan zou ik nu ook graag de kerstopdrachten hebben ,want ik ben maar gestart in januari.Dus moet ik wachten tot....... Dat is het spel hé. Dan moet je alle opdrachten ineens laten doen.
 
Is lastig, maar 't scheelt, de set is helemaal niet echt goed (er zijn iig betere vervangers) dus troost je daarmee, want hij wordt sws niet verlengd.

Dit is de beste set die er is :p geeft geluk, geld en xp... Misschien dat een combo van dure normale-, zadel- en wapensets wel het zelfde doet, maar daar heb ik geen geld voor :hmf:

En dat ding in de shop heeft vast niets te maken met stpatricksday, maar ik wil er toch even iets over zeggen: marco zegt dat het enkel met nuggets aan te kopen is zodat het een zeldzaam item is, maar er is maar een beperkte oplage die toch sws uitverkocht raakt, dus wat boeit het dan hoe je het koopt D: dat van die zeldzaamheid is een drogreden, en ze hadden het dus gewoon voor 2001 upb of nuggets in de shop moeten zetten zoals met die ene setkist :/
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan