• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakterklasse veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik heb dit ook al naar de support gestuurd en de moderator zei dat ik het op het forum moest zetten, ik hoop dat meer mensen het met mij eens zijn :D

ik speel nu al een aardige tijd The-West en op het begin wou ik vooral opdrachten vervullen enz.
Maar nu duelleer ik alleen maar en doe ik geen opdrachten, daar heb ik ook minder zin in.
Ik heb als karakterklasse arbeider gekozen, en nu ik duellant ben geworden heb je daar niet veel aan.Mijn voorstel : als verbetering in de nieuwe versie('s) volgens mij versie 1.18, dat je door bijvoorbeeld 5000 dollar (of minder/meer) je karakterklasse kunt veranderen naar iets anders, ik denk dat veel spelers dat willen. Toen ik begon met het spel wist ik nog niet echt wat voor nut een karakterklasse had, maar nu weet ik dat wel en ik heb de verkeerde keuze gemaakt en dat vind ik erg jammer want de karakterklasse kan je niet meer veranderen. Ik weet dat er andere werelden daarvoor zijn maar het duurt erg lang en neemt veel tijd in beslag om weer zo'n hoog level te worden.

(ik heb dit gewoon gekopiërd en geplakt, dit was mijn support bericht)
 

DeletedUser

wel een goed idee maar moet het inderdaad wel heel duur zijn zodat je het niet te vaak gaat doen:)
 

DeletedUser

Ik ben TEGEN.

Er staat heel DUIDELIJK als je moet kiezen, dat je keuze PERMANENT is. Als mensen de draagwijdte of de betekenis van dit woord niet snappen, is dat hun probleem en niet het probleem van de makers van dit spel. Het is heel jammer dat je niet tevreden bent met je huidige karakter, spijtig... Bezint eer ge begint zou ik zeggen.
 

DeletedUser

dat is wat makkelijk gezegd, als je nieuw bent kun je wel lezen wat er staat maar het zegt je niet zoveel, je komt er pas achter als je een tijdje speelt. Maar het zou wel HEEL DUUR (meer dan 5000?) moeten zijn om te veranderen, en is max 1x mogelijk.
 

DeletedUser

Ik ben dus tegen

Er staat heel duidelijk de keuze van je klasse is PERMANENT en ook al ben je nieuw op dit spel dan snap je echt wel wat permanent is hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik ben het eens met ipsam. Bovendien geldt ook nog dat je nog twee nederlandse werelden en een hele hoop buitenlandse werelden hebt waar je andere karakters kunt uitproberen.

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Ik denk dat dat niet helemaal eerlijk is,

Ik was op wereld 1 een level 24 bandietin (duellant dus), maar kwam er al gauw achter dat mijn duellevel te nadelig werd. Dus heb ik besloten overnieuw te beginnen, dat is ook wat men je adviseert als het echt niet anders kan.

Tuurlijk, het is altijd handig als je je karakterklasse zou kunnen wijzigen... dat kan dus door gewoon het hele pad opnieuw te bewandelen :rolleyes:
 

DeletedUser905

Opdracht!

Het is idd niet zo'n geweldig idee.

Maar misschien is een opdracht rond level 45 wel handig waarin je de mogelijkheid krijgt om tegen $7000 en een vaardigheid op zoveel(Dit verschilt dan per klasse en je kunt dan 1 van de 4 opties kiezen) krijgt. Bijvoorbeeld bouwen op 65 als je bouwer wil worden.

Dan krijg je dus een opdracht die geen invloed heeft op het verdere spel qua opdrachten en je krijgt dan 5 opties:
Persoonlijkheid = naam opdracht.
( ~~~~ ) = onderdeel van de opdracht.

1 - Persoonlijkheid(Avonturier)
Nodig: $7000 + Paardrijden op 30 en nogiets op nogiets
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Avonturier

2 - Persoonlijkheid(Duellant)
Nodig: $7000 + Schieten/Slagkracht op 60
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Duellant

3 - Persoonlijkheid(Arbeider)
Nodig: $7000 + Bouwen op 65
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Arbeider

4 - Persoonlijkheid(Soldaat)
Nodig: $7000 + Tactiek op 30 en Imago op 30
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Soldaat

5 - Persoonlijkheid(Trouwe ...ehh...)
Nodig: $7000
Beloning: $6000 + 5 vaardigheidspunten + 300 ervaring


Alle getallen en vaardigheden enzo kunnen evt nog verandert worden.

Ik hoop dat dit idee uitgewerkt kan worden?

gr, master
 

DeletedUser4891

of mischien een optie dat je het een paar keer kan veranderen en dat het dan vaststaad
 

DeletedUser

ik ben wel tevreden met soldaat zijn


maar ik zou het ook wel eens luek vinden om het te veranderen
 

DeletedUser

Het is idd niet zo'n geweldig idee.

Maar misschien is een opdracht rond level 45 wel handig waarin je de mogelijkheid krijgt om tegen $7000 en een vaardigheid op zoveel(Dit verschilt dan per klasse en je kunt dan 1 van de 4 opties kiezen) krijgt. Bijvoorbeeld bouwen op 65 als je bouwer wil worden.

Dan krijg je dus een opdracht die geen invloed heeft op het verdere spel qua opdrachten en je krijgt dan 5 opties:
Persoonlijkheid = naam opdracht.
( ~~~~ ) = onderdeel van de opdracht.

1 - Persoonlijkheid(Avonturier)
Nodig: $7000 + Paardrijden op 30 en nogiets op nogiets
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Avonturier

2 - Persoonlijkheid(Duellant)
Nodig: $7000 + Schieten/Slagkracht op 60
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Duellant

3 - Persoonlijkheid(Arbeider)
Nodig: $7000 + Bouwen op 65
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Arbeider

4 - Persoonlijkheid(Soldaat)
Nodig: $7000 + Tactiek op 30 en Imago op 30
Beloning: Karakterklasse eenmalig veranderen naar Soldaat

5 - Persoonlijkheid(Trouwe ...ehh...)
Nodig: $7000
Beloning: $6000 + 5 vaardigheidspunten + 300 ervaring


Alle getallen en vaardigheden enzo kunnen evt nog verandert worden.

Ik hoop dat dit idee uitgewerkt kan worden?

gr, master

dit vind ik een erg goed idee ! :D en dat je het dan eemalig kan veranderen omdat je dan ook hoog bent en meer ervaring hebt met het spel zodat je de juiste keuze maakt, ik hoop ook dat dit kan worden uitgewerkt :D
 

DeletedUser

Ik ben TEGEN.

Er staat heel DUIDELIJK als je moet kiezen, dat je keuze PERMANENT is. Als mensen de draagwijdte of de betekenis van dit woord niet snappen, is dat hun probleem en niet het probleem van de makers van dit spel. Het is heel jammer dat je niet tevreden bent met je huidige karakter, spijtig... Bezint eer ge begint zou ik zeggen.

I agree...

duidelijk zat.
Andere wereld kan je een andere karakter doen
 

DeletedUser905

Het is het probleem dat veel spelers op level 10 gewoon wat hebben gedaan met vaardigheden, en ze kiezen ook gewoon een poppetje wat er cool uitziet ofzo.

Ik heb toen op w1 namelijk Cowboy gekozen omdat ik zoveel mogelijk voor mij stad wou doen terwijl ik eigenlijk een avonturierslevensstijl:)p) had.

Daarom vind ik dat je het ergens op een hoog level moet kunnen veranderen.
Dan heb je teminste een beter overzicht.
 

DeletedUser

Het is op zich wel een leuk idee, maar het is gewoon niet eerlijk tegenover anderen die dus van voren of aan overnieuw zijn begonnen. Ikzelf ben daar een voorbeeld van en vast niet te enigste.

Buitendat, jij kan IRL toch ook niet zeggen van vandaag ben ik millitair, en morgen maar is avonturier? Je kan je er wel op kleden :D
 

DeletedUser905

Maar je kunt wel ontslag nemen en dan ander werk gaan doen. (Als je een goede opleiding hebt gehad en goede diploma's moet dit 'n keer lukken tog? :p)
 

DeletedUser

Ja, maar je kan je persoonlijkheid niet veranderen, anders zou je Schizo zijn :p

dus ingame moet je herboren worden, pas dan kun je na level 10 weer je persoonlijkheid kiezen.

Ik ben wel met je eens dat het een leuk idee is.:rolleyes:
 

DeletedUser

Je hebt gelijk maar je overdrijft wel met 5000 dollar ik ben nu level 7 omdat ik pas ben begonnen en ben er een beetje verslaafd aan maar ja ik zou het ook willen veranderen als ik een foute karakter had gekozen maar niet voor 5000 dollar :d

PS: EEN VRAAG KUN JE SPULLEN VERKOPEN ?
 

DeletedUser5723

je kan spullen in een stad verkopen maar je moet je moet er wel eerst naar toe gaan
 

DeletedUser905

In de handelaar, kleermaker en geweermaker.

Maar weer even on-topic: Ik denk dat we het idee hier even uit moeten werken, en dan zal 1 iemand het op het engelse of duitse forum moeten plaatsen.
Want hier wordt niet gedaan met de ideeën.
 

DeletedUser905

Je hebt gelijk maar je overdrijft wel met 5000 dollar ik ben nu level 7 omdat ik pas ben begonnen en ben er een beetje verslaafd aan maar ja ik zou het ook willen veranderen als ik een foute karakter had gekozen maar niet voor 5000 dollar :d QUOTE]

Je moet er iets voor over hebben om je klasse te veranderen.
En op level 45 moet dit al niet zo'n groot probleem zijn. Ik verdient op levle 39 al tegen de 150 per dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan