• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eigen saloon chat kiezen

DeletedUser16170

Voorstel:
je eigen saloon chat kiezen

Details:
je heb weleens dat je in een saloon zit met niet leuke spelers en dan wil je graag wisselen maar je blijft steeds bij de zelfde saloon als je f5 doet of inlogt krijg je tezien welke saloon je wil zodat je kan kiezen i.p.v dat als je inlogt gewoon zo in een saloon komt en voor handelen word het ook makkelijker want als je iets zoekt en je heb iemand in je stad zitten die zit in de saloon van de gene die iets verkoop en jij zoekt het kan je even f5 doen en dan naar die saloon gaan

Misbruikpreventie:
dat er mensen gaan afspreken om 1 saloon tepakken en dan daar tegaan treiteren

Samenvatting:
het kan het handelen gemakkelijker maken je kan zelf kiezen welke chat je wil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16224

Ik ben voor, je hebt soms van die pietjes waar je liever niet mee in een saloon zit :p
 

DeletedUser16224

dan zet je die maar gewoon op negeer, volwassen ventje ben je toch zég niet te doen

Vanwaar deze uitermate negatieve reactie? Het feit dat jij je aangesproken voelt op de 'pietjes' zegt al genoeg over jou volwassen gedrag in de saloons. ;)

Tijd om snel weer terug OT te gaan.
 
Er is volgens de /hulp een /join-optie voor dat soort dingen, maar die werkt blijkbaar niet :p Het lijkt me de beste oplossing als ze die gewoon doen werken en dan kan je gewoon een andere county joinen of de oude county verlaten als je wil
 

DeletedUser16209

Vanwaar deze uitermate negatieve reactie? Het feit dat jij je aangesproken voelt op de 'pietjes' zegt al genoeg over jou volwassen gedrag in de saloons. ;)

Tijd om snel weer terug OT te gaan.

het feit dat het men naam hier is en dat je in saloon ook altijd zo groot doet zegt veel jongetje, of gedraag je of reageer hier gewoon niet meer
 

DeletedUser12673

Vanwaar deze uitermate negatieve reactie? Het feit dat jij je aangesproken voelt op de 'pietjes' zegt al genoeg over jou volwassen gedrag in de saloons. ;)

Tijd om snel weer terug OT te gaan.

Dus omdat hij zich daarover aangesproken voelt, zegt dat iets over zijn gedrag op de chat. Goed verhaal man.

Verder vind ik dit idee onzin.
 

DeletedUser16224

het feit dat het men naam hier is en dat je in saloon ook altijd zo groot doet zegt veel jongetje, of gedraag je of reageer hier gewoon niet meer

Jongetje nog wel. Jij zou beter moeten weten, het feit dat je iemand op die manier wilt kleineren zegt genoeg over je. Denk dat t wel duidelijk is. Probeer niet weer geblokkeerd te raken! :p
 

DeletedUser16209

Jongetje nog wel. Jij zou beter moeten weten, het feit dat je iemand op die manier wilt kleineren zegt genoeg over je. Denk dat t wel duidelijk is. Probeer niet weer geblokkeerd te raken! :p

ik ben liever geblokkeerd dan dat ik moet rondlopen met een ego als dat van jou op een online spel, echt waar kindje ga is terug naar school ipv achter een pc te zitten op jou leeftijd.
 

DeletedUser16224

ik ben liever geblokkeerd dan dat ik moet rondlopen met een ego als dat van jou op een online spel, echt waar kindje ga is terug naar school ipv achter een pc te zitten op jou leeftijd.

Vraag dan maar snel een nieuwe blok aan voordat je gedrag je er weer eentje geeft :rolleyes:
 
Ik vind dit idee zeker noodzakelijk! Soms zijn mensen online die je wil fluisteren, maar omdat je zelf in een andere saloonchat zit dan zij, kun je niet met ze fluisteren, want die moet je immers in een saloon zien voordat je kunt fluisteren(of een andere chat). Zolang je deze persoon niet visueel in een chat ziet, kun je niet met hem fluisteren... soms irritant.

Ook word je soms in een saloon 2 gegooid met 10 man, wat dus volkomen anti-sociaal is. Vreemd te noemen.
 

DeletedUser16209

Ik vind dit idee zeker noodzakelijk! Soms zijn mensen online die je wil fluisteren, maar omdat je zelf in een andere saloonchat zit dan zij, kun je niet met ze fluisteren, want die moet je immers in een saloon zien voordat je kunt fluisteren(of een andere chat). Zolang je deze persoon niet visueel in een chat ziet, kun je niet met hem fluisteren... soms irritant.

Ook word je soms in een saloon 2 gegooid met 10 man, wat dus volkomen anti-sociaal is. Vreemd te noemen.

toevoegen als vriend is een optie, zit die vol gooi je degene eruit met wie je nooit praat/die niet actief zijn
 
toevoegen als vriend is een optie, zit die vol gooi je degene eruit met wie je nooit praat/die niet actief zijn

Ja of ze maken het weer mogelijk tegen iedereen te kunnen /whisper: 'en.. Het is zo omslachtig om iemand eerst als vriend te moeten toevoegen om überhaupt met iemand te communiceren..
 

DeletedUser4007

Ja of ze maken het weer mogelijk tegen iedereen te kunnen /whisper: 'en.. Het is zo omslachtig om iemand eerst als vriend te moeten toevoegen om überhaupt met iemand te communiceren..

je zit niet in dezelfde chat
niet in vriendenlijst
en toch wil je fluister doen?

wel eens van tg gehoord?
misschien is die speler niet eens online

dus idee is gewoon onzin
waarom eigenlijk meerdere saloons?
1 niet goed genoeg?
 
je zit niet in dezelfde chat
niet in vriendenlijst
en toch wil je fluister doen?

wel eens van tg gehoord?
misschien is die speler niet eens online

dus idee is gewoon onzin
waarom eigenlijk meerdere saloons?
1 niet goed genoeg?

Omdat je bij een fluister *bliep* krijgt en bij een PM niet? :p
 
je zit niet in dezelfde chat
niet in vriendenlijst
en toch wil je fluister doen?

wel eens van tg gehoord?
misschien is die speler niet eens online

dus idee is gewoon onzin
waarom eigenlijk meerdere saloons?
1 niet goed genoeg?

Even verder denken met je brein. Ik zie dat iemand op mijn TG reageert. Ik wil graag met degene fluisteren om (meestal) een handelsdeal te maken, maar ik zit in een andere saloon. Dus moet ik degene per se eerst toevoegen, wachten op het toevoegen en dan pas kan ik fluisteren. Niet veel moeite, maar wel omslachtig, want eerder was het gewoon veel beter. Met de whispercommand kon je toen gewoon fluisteren als iemand op je TG reageert.
 

DeletedUser10506

Is wel een mooi idee

Mss ik het een beter idee om alle mensen in één saloonchat te plaatsen zo kan je met iedereen praten.
Vervelende mensen kan je altijd blokken indien nodig ;)
 

DeletedUser16170

zou miss iemand het op engelse forum kunnen zetten dan ik kan me niet aanmelden
 
Bovenaan