• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenement: Mary VS Calvin (w1)

DeletedUser7902

Leuk concept maar gelieve andere spelers die de npc's besturen. Geen schuilers meer. Het is volgens mij de bedoeling dat er winnaars zijn en dat is nu niet het geval.
Verder is de opkomst wel zeer laag voor een eventfg

Volgende keer kom ik ook niet.. Als je toch niet kan kiezen waar je staat
 

DeletedUser14698

volgens mij niet meer gunsn
ik weet het bijna zeker want ik ben vaak over zijn naam gegaan toen hij te lang op de st stond en toen was hij rekruut
 

DeletedUser1448

Toen ik nog aanval stond was hij soldaat. Maar ben verhuisd naar def dus weet het niet meer
 

DeletedUser16073

Eh.. paar dingetjes

Waarom is Harres soldaat gemaakt door first lady mary?
Waarom deed Harres, die het event mede heeft georganiseerd als mod, zelf mee?
Waarom schiet Harres één v/d belangrijke tegenstanders neer?
Waarom werden er mensen verplaatst van aanval -> deff of andersom als dit niet was om de balans te beïnvloeden? en waarom worden die dan, in het geval van Tom Araya, recht voor 20 verdedigers neer gegooid??

en ik heb meegekregen dat harres ook first lady mary speelde. als dit inderdaad zo was, waarom doet hij dan ook nog op zijn eigen account mee ??

EDIT: ik hoor nu ook dat harres zijn prijs weggeeft aan degene die voor hem op martha schoot. Waar slaat dat op ?? wordt er nu, na afloop van het event, nog een extra regel toegevoegd ??
EDIT 2: waarom zijn de grote prijzen er met respectievelijk 3600 en 6300 LP vanaf gekomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kapiteins mogen niet rekruteren om iedereen een gelijke kans op deelname te geven.

Volgende keer niemand nog een kapi rang geven als gewone spelers, jullie spreken zichzelf tegen in 1 zin.
 

DeletedUser7902

Eh.. paar dingetjes

Waarom is Harres soldaat gemaakt door first lady mary?
Waarom deed Harres, die het event mede heeft georganiseerd als mod, zelf mee?
Waarom schiet Harres één v/d belangrijke tegenstanders neer?
Waarom werden er mensen verplaatst van aanval -> deff of andersom als dit niet was om de balans te beïnvloeden? en waarom worden die dan, in het geval van Tom Araya, recht voor 20 verdedigers neer gegooid??

en ik heb meegekregen dat harres ook first lady mary speelde. als dit inderdaad zo was, waarom doet hij dan ook nog op zijn eigen account mee ??

I like you :)
 

DeletedUser4007

kom maar op met die goede geselecteerde antwoorden op die vragen
zijn denk genoeg spelers die het willen weten:cool:
 
Harres was tijdens het gevecht geen soldaat meer(met dank aan appel). Verder vind ik dat mods gewoon mee mogen doen met hun accounts als ze op de wereld spelen, maar hou het dan op één account. Als het waar is dat harres Mary bestuurde, dan hadden ze beter iemand anders kunnen zoeken voor Mary, want Harres deed dus al mee.

Verder, iets eerder voor tijd mensen van kant wisselen als jullie dat willen(beschouw dit als feedback dus). Wat betreft de uitslag, gelijkspel kan het, de slag is niet gewonnen, maar de oorlog is nog niet voorbij. Is er een mogelijkheid om een oneindig aantal rondes in te voeren? Als dat zo is krijg je sowieso een winnaar.
 
Eh.. paar dingetjes

Waarom is Harres soldaat gemaakt door first lady mary?
Waarom deed Harres, die het event mede heeft georganiseerd als mod, zelf mee?
Waarom schiet Harres één v/d belangrijke tegenstanders neer?
Waarom werden er mensen verplaatst van aanval -> deff of andersom als dit niet was om de balans te beïnvloeden? en waarom worden die dan, in het geval van Tom Araya, recht voor 20 verdedigers neer gegooid??

en ik heb meegekregen dat harres ook first lady mary speelde. als dit inderdaad zo was, waarom doet hij dan ook nog op zijn eigen account mee ??

EDIT: ik hoor nu ook dat harres zijn prijs weggeeft aan degene die voor hem op martha schoot. Waar slaat dat op ?? wordt er nu, na afloop van het event, nog een extra regel toegevoegd ??
EDIT 2: waarom zijn de grote prijzen er met respectievelijk 3600 en 6300 LP vanaf gekomen?

Jullie zijn ook nooit tevreden hé :huh:
 

DeletedUser6405

Eh.. paar dingetjes

Waarom is Harres soldaat gemaakt door first lady mary? Op het moment van starten van het fortgevecht had ik dezelfde rang als iedereen. ( rekruut ) . Ken je feiten beter.
Waarom deed Harres, die het event mede heeft georganiseerd als mod, zelf mee? Waarom zou ik niet mee mogen doen? Ik heb geen voordelen tegenover een andere speler.
Waarom schiet Harres één v/d belangrijke tegenstanders neer? Omdat ik gewoon goed ben. (Wat een rare vraag :huh: )
Waarom werden er mensen verplaatst van aanval -> deff of andersom als dit niet was om de balans te beïnvloeden? en waarom worden die dan, in het geval van Tom Araya, recht voor 20 verdedigers neer gegooid?? Deze vraag kwam van diegene die het event hadden georganiseerd om deze personen naar de andere kant te zetten. Helaas is het niet mogelijk om dan diegene op een plek te zetten, de speler word dan random ergens geplaatst. Helaas.
en ik heb meegekregen dat harres ook first lady mary speelde. als dit inderdaad zo was, waarom doet hij dan ook nog op zijn eigen account mee ?? ( Ik heb niet op first lady mary gespeeld en zo ja, wat dan nog? )
EDIT: ik hoor nu ook dat harres zijn prijs weggeeft aan degene die voor hem op martha schoot. Waar slaat dat op ?? wordt er nu, na afloop van het event, nog een extra regel toegevoegd ?? ( Omdat er personen zijn zoals jij die overal een probleem van maken. Als ik de prijs had gehouden dan had hier waarschijnlijk een een afbrand vraag gestaan waarom ik de prijs heb gewonnen o.i.d. )
EDIT 2: waarom zijn de grote prijzen er met respectievelijk 3600 en 6300 LP vanaf gekomen? Omdat het een fortgevecht was en je niet alles in de hand hebt hoe het loopt. Je hebt met spelers te maken die onberekenbaar zijn.

Bedankt voor je leuke en positieve inbreng! Het geeft ons veel motivatie om een volgend event te organiseren !
 
Ik vond het een leuk event:). Jammer dat de verdediging iet wat weinig onliners overhad aan het einde om nog iets te kunnen doen. We konden alleen maar een beetje schuilen achter de BT die vol stond met offies.
 

DeletedUser6405

Ik vond het een leuk event:). Jammer dat de verdediging iet wat weinig onliners overhad aan het einde om nog iets te kunnen doen. We konden alleen maar een beetje schuilen achter de BT die vol stond met offies.

Ja, ik denk dat de volgende keer een ingame aankondiging meer spelers zou trekken!
 

DeletedUser14167

Ik vind de kritiek een beetje overdreven, ben blij dat er iets wordt georganiseerd. En ook al heeft harres meegeholpen met organiseren van het event, waarom zou hij dan niet mee mogen doen? Het is niet dat hij er voordeel door heeft gehad.
 

DeletedUser4891

Pfff, als het op dakota is begint het opa-herfst-team van wereld 1 te zeiken dat dakota voorgetrokken wordt, en als het vervolgens op wereld 1 komt is het nog niet goed en is het opeens geen leuk event meer.

'k Krijg spontaan medelijden met de organisatie. Ik vond het zelf keileuk namelijk. :up:
 

DeletedUser

Ik vond het ook leuk. Jammer dat er zo veel offliners waren, zeker bij de verdediging.
 

DeletedUser16073

hmm veel vinden dat ik te kritisch ben geweest. nu vraag ik me af wat je dan had verwacht.
Wereld 1 is altijd al de meest kritische en minst subtiele wereld geweest , en ik ben daar nooit een uitzondering op geweest.
had je verwacht dat het nu complimenten zou regenen?

zolang er onrecht wordt gepleegd zal ik niet stoppen.. wat men ook van me denkt .. ;)
 
Bovenaan