• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenement: Mary VS Calvin (w1)

DeletedUser4130

Bedankt Harres en Masterblaster voor alle hulp! Kruipt inderdaad al snel meer tijd in dan je van tevoren dacht.

Ben benieuwd hoe er gespeeld gaat worden. In de strijd op Dakota waren er enkelen die als goede bodyguards rond Lincoln en Calvin bleven cirkelen, maar net zo goed gelukzoekers die een uitval op de luitenants en sheriffs waagden. Voor wie het nog niet gezien had, je kan een kaartje met de posities van belangrijke spelers in de aankondiging terugvinden.
 
Nee, alles moet met de hand ingesteld worden, elke npc, elk voorwerp, vaardigheden etc.

Maar dat is toch juist jullie taak? Zulke dingen organiseren? Wat mij betreft alle werelden hierin gelijk trekken.

Ik ben hoe dan ook blij dat het van dakota ook naar w1 is gekomen. Ben benieuwd :)
 

DeletedUser16073

Maar dat is toch juist jullie taak? Zulke dingen organiseren? Wat mij betreft alle werelden hierin gelijk trekken.

Ik ben hoe dan ook blij dat het van dakota ook naar w1 is gekomen. Ben benieuwd :)


misschien he, heel misschien, gaat het in de toekomst nog wel op meerdere werelden komen zoals nu ook is gebeurt ?? of is dat te moeilijk te bevatten :huh:
 

DeletedUser4007

misschien he, heel misschien, gaat het in de toekomst nog wel op meerdere werelden komen zoals nu ook is gebeurt ?? of is dat te moeilijk te bevatten :huh:

dat horen de meeste spelers liever van een teamlid
en misschien is een woord waar je nix aan hebt
misschien is een zoethoudertje die inno ook vaak gebruikt:p
 

DeletedUser4891

zou leuk zijn als ze dit met dit http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=32973 kunnen combineren:)

Dan kan niet iedereen mee doen denk ik.
rXt0Rbq.png
 

DeletedUser905

zou leuk zijn als ze dit met dit http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=32973 kunnen combineren:)
Helaas technisch (nog) niet mogelijk ;)

En omdat sommigen het van een mod willen horen: Misschien komt het er ook wel op andere werelden :D

Er gaat best wat tijd zitten in het organiseren van evenementen, zeker om te zorgen dat ze goed verlopen. We stellen onszelf open voor kritiek en opmerkingen, maar houdt wel in je achterhoofd dat ook wij gewoon mensen zijn met werk, school, hobby's, etc in het echte leven. We doen ons best om evenementen zo leuk mogelijk te maken voor jullie en hopen dat ze voor herhaling vatbaar zijn, zoals met dit evenement nu gebeurd. De toekomst zal het uitwijzen :)
 
Helaas technisch (nog) niet mogelijk ;)

En omdat sommigen het van een mod willen horen: Misschien komt het er ook wel op andere werelden :D

Er gaat best wat tijd zitten in het organiseren van evenementen, zeker om te zorgen dat ze goed verlopen. We stellen onszelf open voor kritiek en opmerkingen, maar houdt wel in je achterhoofd dat ook wij gewoon mensen zijn met werk, school, hobby's, etc in het echte leven. We doen ons best om evenementen zo leuk mogelijk te maken voor jullie en hopen dat ze voor herhaling vatbaar zijn, zoals met dit evenement nu gebeurd. De toekomst zal het uitwijzen :)

http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=32858

Vandaar dat dit een beter idee is :D
 
als je nix wint of verliest
dan is het zo over

zelfs bij jou :)

waarom speel jij dan the west? betaalt iemand rou in reallife om in te loggen en dingen te doen?
sommige mensen doen nu eenmaal nutteloze dingen omdat ze dat leuk vinden, is niet anders dan voetballen of een boek lezen...
daarnaast wint ook alleen de beste, en dan kan je niets doen tenzij je de beste bent? ik heb op de vorige speed gespeeld in de hoop op spannende FG's (dat viel eig wel tegen), en niet om bij die 3 te zitten die expres een maandlang duels verliezen en deffsletten om prestaties te krijgen om 'te winnen' en een of ander t-shirt te krijgen op een andere wereld...
en als ik partij kies bij een Fg probeer ik de verliezende partij te kiezen. dan heb ik tenminste wat aan m'n lp en dat maakt het spannender, dat extra upb-puntje kan me echt niet schelen...
 
Laatst bewerkt:
en waarom?
omdat dit toevallig jou idee is
bovendien valt er bij jou idee niks te winnen
niemand speelt een spelletje als er geen kans is om iets te krijgen

Eerst topic eens doorlezen:
''Het is de bedoeling dat het puur om de fortgevechten gaat(met een ranking natuurlijk, om zo een winnaar van de speed te bepalen).'' --JorDes

Uiteraard komt er een ranking, maar deze is niet gebaseerd op ervaring, maar op fortgevechtvaardigheden. Er zijn vast wel een paar mooie formules te vinden waardoor je een redelijk eerlijke ranking kunt maken(dus niet enkel hitnoobs die bovenaan staan zoals op westforts). Uiteraard zak er net als de vorige speed een ranking ontstaan.
 

DeletedUser1448

Leuk concept maar gelieve andere spelers die de npc's besturen. Geen schuilers meer. Het is volgens mij de bedoeling dat er winnaars zijn en dat is nu niet het geval.
Verder is de opkomst wel zeer laag voor een eventfg
 

DeletedUser

Leuk concept maar gelieve andere spelers die de npc's besturen. Geen schuilers meer. Het is volgens mij de bedoeling dat er winnaars zijn en dat is nu niet het geval.
Verder is de opkomst wel zeer laag voor een eventfg

Was inderdaad wel een leuk FG maar zoals je zegt dat geschuil was wel erg vervelend. :unsure:
Vooral Tyrus bedankt voor het event.

Edit: Klopt het dat Harres soldaat was tijdens het event?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan