• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenement: Mary VS Calvin (w1)

DeletedUser4130

Lees de aankondiging.

Omdat er vorige keer veel vraag was om een niet-premium wereld, is gekozen om het op wereld 1 te houden.
Ik ben erg benieuwd wie zich opwerpt als een goede bodyguard, extra goed zijn rollenspel speelt of wat voor tactieken er bedacht worden.

Brand los!
 
Wow, weer alleen op wereld 1?! Kan ik dus wéér niet deelnemen. Waar komt het idee vandaan dat uitsluitend spelers op W1 aan speciale evenementen deel mogen nemen? :hmf: Dit slaat echt nergens op, een random selectie van spelers wordt weer volkomen buitengesloten. :blink:
 
Blij dat ze dit nog een x doen :)
Al vind ik het jammer dat ze het weer op een wereld doen waar ik niet speel :(
 

DeletedUser7902

Wow, weer alleen op wereld 1?! Kan ik dus wéér niet deelnemen. Waar komt het idee vandaan dat uitsluitend spelers op W1 aan speciale evenementen deel mogen nemen? :hmf: Dit slaat echt nergens op, een random selectie van spelers wordt weer volkomen buitengesloten. :blink:

Ze sluiten alleen maar de idioten uit hoor. Niets mis mee volgens mij...
 

DeletedUser4891

Leuk dat het nu ook naar w1 komt.
Lup7lOj.png


Complimenten aan de organisatie!
 

DeletedUser4007

als w1 speler zal ik dan maar zeggen

waarom niet op alle werelden?
 

DeletedUser15915

Ik vind de aankondiging er leuk uit zien :laugh:
Ook leuk dat er zo snel weer een nieuw event is. Ik zou zeggen ga zo door :p
 

DeletedUser16073

leuk ik doe zeker mee .. :')

misschien een domme vraag.. maar wie speelt er voor Mary en calvin??
 
dat geloof je zelf toch niet :huh:
tyrus of mathiver speelde vorige keer lincoln, ik denk mathiver.
maar hopelijk wint lincolns vrouw want hij heeft geloof ik geen zoon gehad om de strijd op een andere wereld verder te zetten :D

maar vergis ik me of zijn de prijzen waardevoller dan op dakota? :blink: dokterstasjes! :blink:
 
zeldzaam tegenwoordig, je krijgt ze enkel nog maar met die ene prestatie :p

en linc is met zekerheid een persoon; ik heb meegedaan aan het gevecht op dakota en die kerel zat de hele tijd te spammen :|
idem voor calvin, die maakte hele tijd grapjes over ergens tegen een cactus staan plassen enz hoorde ik
 

DeletedUser7902

zeldzaam tegenwoordig, je krijgt ze enkel nog maar met die ene prestatie :p

en linc is met zekerheid een persoon; ik heb meegedaan aan het gevecht op dakota en die kerel zat de hele tijd te spammen :|
idem voor calvin, die maakte hele tijd grapjes over ergens tegen een cactus staan plassen enz hoorde ik

amper zeldzaam, ik had er nog een stuk of 19
 

DeletedUser4130

Volgens de geruchten wordt er een verre nazaat uit de Lincoln familie opgespoord en achter een computer neergeploft :laugh:
 
Bovenaan