• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser3012

Heeft Young Guns de handdoek in de ring gegooid? Het lijkt er wel op na vanavond. Desperado City valt UL aan, een uitgelezen mogelijkheid om UL weer eens een fort af te snoepen middels een dapper initiatief.

Helaas, wat blijkt: slechts 5 mensen van Indep en 4 van Gregorian doen mee aan een aanval die uiteindelijk op niets uitloopt. Kamikaze-JorDes houdt het nog het langste vol.

Wat zal de toekomst brengen als zelfs een piofort te groot is voor YG? Gaan de fortgevechten definitief op ijskast-niveau? Morgen is er een herkansing voor YG om DC te steunen in de strijd om een piofort. Ruikt YG nog kansen, nu een aantal vooraanstaande fortvechters van UL zich heeft toegelegd op het duelleren?

We gaan het zien!
 
Heeft Young Guns de handdoek in de ring gegooid? Het lijkt er wel op na vanavond. Desperado City valt UL aan, een uitgelezen mogelijkheid om UL weer eens een fort af te snoepen middels een dapper initiatief.

Helaas, wat blijkt: slechts 5 mensen van Indep en 4 van Gregorian doen mee aan een aanval die uiteindelijk op niets uitloopt. Kamikaze-JorDes houdt het nog het langste vol.

Wat zal de toekomst brengen als zelfs een piofort te groot is voor YG? Gaan de fortgevechten definitief op ijskast-niveau? Morgen is er een herkansing voor YG om DC te steunen in de strijd om een piofort. Ruikt YG nog kansen, nu een aantal vooraanstaande fortvechters van UL zich heeft toegelegd op het duelleren?

We gaan het zien!

Then you know somethings wrong.
 

DeletedUser13130

Wat zal de toekomst brengen als zelfs een piofort te groot is voor YG? Gaan de fortgevechten definitief op ijskast-niveau? Morgen is er een herkansing voor YG om DC te steunen in de strijd om een piofort. Ruikt YG nog kansen, nu een aantal vooraanstaande fortvechters van UL zich heeft toegelegd op het duelleren?

We gaan het zien!

hoezo voor YG, die vallen niet aan meen ik ?! :no:
 

DeletedUser3012

Wat zal de toekomst brengen als zelfs een piofort te groot is voor YG? Gaan de fortgevechten definitief op ijskast-niveau? Morgen is er een herkansing voor YG om DC te steunen in de strijd om een piofort. Ruikt YG nog kansen, nu een aantal vooraanstaande fortvechters van UL zich heeft toegelegd op het duelleren?

We gaan het zien!

hoezo voor YG, die vallen niet aan meen ik ?! :no:

Dat is dus waar ik op doelde met: "Heeft Young Guns de handdoek in de ring gegooid?" ;)

En als je dan ook de kans niet aangrijpt om een verzwakt UL aan te pakken... moed verloren, al verloren hè, meiske!
 

DeletedUser13130

verwachten jullie nu echt dat YG massaal komen aanvallen met DC, ten eerste stond DC tot het laatste fort van YG UL te helpen, ten tweede kwam uit de chat naar voren dat het DC enkel om de muntjes voor het oktoberfeest gaat, dat YG het handdoek in de ring heeft gegooid daar mag je gelijk mee hebben maar verwijt ons niet dat we de aanvallen van DC verknallen kereltje :o
 

DeletedUser3012

verwachten jullie nu echt dat YG massaal komen aanvallen met DC, ten eerste stond DC tot het laatste fort van YG UL te helpen, ten tweede kwam uit de chat naar voren dat het DC enkel om de muntjes voor het oktoberfeest gaat, dat YG het handdoek in de ring heeft gegooid daar mag je gelijk mee hebben maar verwijt ons niet dat we de aanvallen van DC verknallen kereltje :o

Kijk, eindelijk een beetje pit. Ik krijg het wel naar boven. :D

Verder beschuldig je DC nu van iets wat niet waar is.

Waar is de mentaliteit gebleven? Een maandje of 2 geleden werd er nog door bepaalde personen op de chat (van die black king2-achtige personen, you know) ferme taal uitgesproken jegens UL. En wat zien we nu? Een uitgedoofd YG. Valt me toch wat tegen!
 

DeletedUser13130

Kijk, eindelijk een beetje pit. Ik krijg het wel naar boven. :D

Verder beschuldig je DC nu van iets wat niet waar is.

Waar is de mentaliteit gebleven? Een maandje of 2 geleden werd er nog door bepaalde personen op de chat (van die black king2-achtige personen, you know) ferme taal uitgesproken jegens UL. En wat zien we nu? Een uitgedoofd YG. Valt me toch wat tegen!

Ik beschuldig DC nergens van, ik geef enkel weer wat ik zie in de fortoverzicht en wat zich afspeeld op de saloonchat + de tg's die onze stadsleiders van DC ontvangen ;)
 

DeletedUser4763

verwachten jullie nu echt dat YG massaal komen aanvallen met DC, ten eerste stond DC tot het laatste fort van YG UL te helpen, ten tweede kwam uit de chat naar voren dat het DC enkel om de muntjes voor het oktoberfeest gaat, dat YG het handdoek in de ring heeft gegooid daar mag je gelijk mee hebben maar verwijt ons niet dat we de aanvallen van DC verknallen kereltje :o

gaat idd alleen om de muntjes omdat we weten dat we weinig support hebben in fg,s ;) , dus voor wie wel interesse heeft in wat UPB verdienen is welkom ;) , en ook zijn er zat mensen FG geskilld dus waarom zou je dan niet doen waarvoor je gebouwd bent ?? Ennuh wat dat laatste fort van jullie betreft , ik heb daar geen Desp leiding gezien jij ? en ik kan moeilijk de inwoners verbieden om daar te gaan Fg,en als we nog bij UL zitten ;) !!! zo,n dictatuur zijn we niet ten opzichte van andere steden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6932

De muntjes zijn leuk, maar bijzaak!
Ik ben FGer en wil dan ook graag vechten.
Met mij nog meerdere mensen denk ik, gezien de stijgende opkomst.
Het gaat Desperado niet om de forten, maar om de gevechten en ook de gezelligheid op de chat tijdens en voor de gevechten.

Het is wel frappant, vechten we met UL krijgen we verwijten, vechten we tegen UL krijgen we ook verwijten.
Conclusie, bij sommige mensen kun je het gewoon nooit goed doen wat je ook doet!
We proberen niemand iets op te dringen, het staat iedereen vrij om met ons mee te doen, of om dat niet te doen.
We vragen ook geen hulp om een fort te veroveren, zoals ik al zei; daar gaat het niet om!
We proberen enkel weer wat leuke gevechten te creëren.
Dat je daarbij dan ook nog muntjes kunt verdienen voor het komende event is mooi meegenomen.
 

DeletedUser6932

Nou hier dan de tg die de stadsleiders ontvangen hebben van Ridder Jesse, ik lees niks over muntjes!


Misschien is het jullie ontgaan, maar de Deperado's van W1 zijn uit een alliantie gestapt. Dit omdat UL alle forten in handen heeft en wij graag nu als onafhankeljke stad ook eens tegen hun kunnen komen te staan bij een fg.
Mede hierdoor geven wij U kennis van het feit dat er regelmatig een fg vanuit onze stad kan worden gestart.
Ook kunnen wij als stad ineens aan jullie zijde scharen met een fg.
Wij hopen hiermee weer leuke en gezellige fg's te vergaren.
Hierbij hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg,

Ridder Jesse
 

DeletedUser13130

kijk huipie reacties van alle kanten, dus laten we het het erop houden dat W1 weer eens in een dipje zit en we er met zijn allen voor de zoveelste keer uitkomen, John en Hesp, dank voor jullie aanvulling :up:
 
Zoals Hesp al zei, gaat het zover ik weet bij ons niet om de forten (desp city) maar om het plezier. UL haar suprems halen die er namelijk nogal uit voor de YG zijde vrees ik, maar zoals Runa al zei, het zal een dipje zijn en de wereld komt er hopelijk gewoon weer bovenop, met dezelfde staande allys of misschien wel hervormde om het spelplezier te bevorderen? Maar dat is niet aan mij iig. ;)

Peace x
 

DeletedUser3012

Ik beschuldig DC nergens van, ik geef enkel weer wat ik zie in de fortoverzicht en wat zich afspeeld op de saloonchat + de tg's die onze stadsleiders van DC ontvangen ;)

verwachten jullie nu echt dat YG massaal komen aanvallen met DC, ten eerste stond DC tot het laatste fort van YG UL te helpen, ten tweede kwam uit de chat naar voren dat het DC enkel om de muntjes voor het oktoberfeest gaat, dat YG het handdoek in de ring heeft gegooid daar mag je gelijk mee hebben maar verwijt ons niet dat we de aanvallen van DC verknallen kereltje :o

Dat je na een uur al niet meer weet wat je geschreven hebt. Last van Alzheimer?

Zoals hespera al heeft laten zien ging het in "de tg's" niet over muntjes. Verder is op de chat het verdienen van muntjes slechts als welkome bijzaak genoemd. Je bent dus een smerige liegenaarster.

Ennehh... W1 in een dipje? Haha, vooral Runa in een dipje denk ik! Als je, als een koppig ezelsveulen per sé niet wilt meevechten aan de kant van DC omdat ze in het verleden UL geholpen hebben (ohja, weet je nog? Vroeger zat jij in die en die stad en toen stond je aan de verkeerde kant! :o Wat errruuuuuggg! :rolleyes:) dan zegt dat genoeg over hoe diep gekrenkt jouw egootje is. ;)
 

DeletedUser385

Dat je na een uur al niet meer weet wat je geschreven hebt. Last van Alzheimer?

Zoals hespera al heeft laten zien ging het in "de tg's" niet over muntjes. Verder is op de chat het verdienen van muntjes slechts als welkome bijzaak genoemd. Je bent dus een smerige liegenaarster.

Ennehh... W1 in een dipje? Haha, vooral Runa in een dipje denk ik! Als je, als een koppig ezelsveulen per sé niet wilt meevechten aan de kant van DC omdat ze in het verleden UL geholpen hebben (ohja, weet je nog? Vroeger zat jij in die en die stad en toen stond je aan de verkeerde kant! :o Wat errruuuuuggg! :rolleyes:) dan zegt dat genoeg over hoe diep gekrenkt jouw egootje is. ;)

wel lief doen he huipie :)

maar wat de forten betreft: wrs gewoon ffkes 1 a 2 maanden geen fg, en daarna komt t vanzelf wel weer, omdat de mensen zich vervelen
 
Dat je na een uur al niet meer weet wat je geschreven hebt. Last van Alzheimer?

Zoals hespera al heeft laten zien ging het in "de tg's" niet over muntjes. Verder is op de chat het verdienen van muntjes slechts als welkome bijzaak genoemd. Je bent dus een smerige liegenaarster.

Ennehh... W1 in een dipje? Haha, vooral Runa in een dipje denk ik! Als je, als een koppig ezelsveulen per sé niet wilt meevechten aan de kant van DC omdat ze in het verleden UL geholpen hebben (ohja, weet je nog? Vroeger zat jij in die en die stad en toen stond je aan de verkeerde kant! :o Wat errruuuuuggg! :rolleyes:) dan zegt dat genoeg over hoe diep gekrenkt jouw egootje is. ;)

Dat ik dit nog mocht meemaken!

per se*

Verder heb ik niets nuttigs in te brengen, behalve het feit dat geen reet uitmaakt aan welke kant je vecht, zolang het maar in balans is.
 
Bovenaan