• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser7902

snap al niet wat despo daar in de eerste plaats ooit heeft gedaan maar swat
 

DeletedUser6405

snap al niet wat despo daar in de eerste plaats ooit heeft gedaan maar swat

Buiten wat vervelende counters heb jij niet veel toegevoegd aan het fortgevecht gehalte op wereld 1. :mad:

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren op wereld 1. UL mist nu toch wel een aantal serieuze fortvechters.
 

DeletedUser7902

Buiten wat vervelende counters heb jij niet veel toegevoegd aan het fortgevecht gehalte op wereld 1. :mad:

Ik counter alleen mijn eigen forten.. Voor de rest deed ik gewoon multis en massas of startte ik een gevecht als er al 2 dagen geen geweest was. Dat er geen volk kwam opdagen kan ik weinig aan doen. Maar noem me geen counteraar :mad: typisch UL-noob-gezeik
 
Ik counter alleen mijn eigen forten.. Voor de rest deed ik gewoon multis en massas of startte ik een gevecht als er al 2 dagen geen geweest was. Dat er geen volk kwam opdagen kan ik weinig aan doen. Maar noem me geen counteraar :mad: typisch UL-noob-gezeik

je countert. Start stuk of 20 gevechten op 1 avond. Tja dan verknal je de wereld ja samen met je vriendje Willey
 

DeletedUser7902

je countert. Start stuk of 20 gevechten op 1 avond.

Spreekt elkaar wat tegen niet? Counteren en massas is iets heel verschillend, maar hey daar heb jij toch het verstand niet voor om het verschil te kunnen onderscheiden.

Desp is uit UL sinds vandaag ;) <3

We zullen zien ;)


Tja dan verknal je de wereld ja samen met je vriendje Willey

Mooi is dat, de fgs worden verpest door 2 duellanten. Laat niet uitschijnen hoe zwak de rest van de wereld dan niet is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

We zullen zien ;)

En dan start 'ie een FG op precies het enige fort van Desp. Om kwart over 4 's middags. En het dan raar vinden dat mensen gaan deffen. :laugh:
En dit slaat dan wel alles:
jSD262N.png

Maargoed, heeft hij weer z'n gelijk gekregen. Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

je countert. Start stuk of 20 gevechten op 1 avond. Tja dan verknal je de wereld ja samen met je vriendje Willey


Ik heb wiley al een tijdje niet meer gezien of gehoord. Weet iemand waar hij is ?
 

DeletedUser1448

Gast sheriff ik heb je niet in mijn stad uitgenodigd zodat je fg's kan starten! En zeker niet op desp
 
Spreekt elkaar wat tegen niet? Counteren en massas is iets heel verschillend, maar hey daar heb jij toch het verstand niet voor om het verschil te kunnen onderscheiden.

Alsof het een opsomming is :rolleyes:

Mooi is dat, de fgs worden verpest door 2 duellanten. Laat niet uitschijnen hoe zwak de rest van de wereld dan niet is?

Sticker? Je verknalt het niet inhoudelijk. Nee je start gewoon 20 gevechten met oud en nieuw..... :blink: Ohw wat zou ik daar trots op zijn :no:


@Harres, heerlijk rustig :p
 

DeletedUser7902

Alsof het een opsomming is :rolleyes:

Nee, het is gewoon weer je reinste kolder. Ben ook niets ander van je gewend timmie.


Sticker? Je verknalt het niet inhoudelijk. Nee je start gewoon 20 gevechten met oud en nieuw..... :blink: Ohw wat zou ik daar trots op zijn :no:

Sticker? Ik denk dat ik met oud en nieuw niet al te veel gevechten gestart heb. Misschien 2 of 3 ofzo... Heb ook nog een leven hee :) Hoe kom je zelfs steeds op die 20 gevechten? De enige keer dat ik weet dat er ongeveer 20 gevechten op een avond was, was het nog XX vs. VSW. Toen was er van jou zelfs nog geen sprake.. Kan je bijna evengoed good ol' Far..West met de vinger wijzen, hij heeft me namelijk de kunst van de massa's aangeleerd ;)
 
Toch wel. Ik heb op Briscoe alleen al 713 FGs gedaan en ik kan je heel duidelijk vertellen welke de leukste waren ;)
Wat je op deze wereld uitsteekt zijn mijn zaken niet, maar als ik het zo hoor zijn de opkomsten hier nog redelijk dus doe in je eigen belang ajb alles om dat zo te houden... geen multies en counters dus
 

DeletedUser7902

jij wel dan?
jij gaat als een klein kind lopen multiën bij het leven

je krijgt een kans, en binnen de kortste keren verziek je het
dus je moet maar eens vaker in de spiegel kijken

ik ben te awesome voor een spiegel, snorry :(
 
Bovenaan